L'acetu di sidru di mela pò prevene o trattà u cancheru?
Cuntenutu
Chì ghjè l'acitu di sidru di mela?
L'acitu di sidru di mela (ACV) hè un tipu d'acetu fattu da a fermentazione di e mele cù u lievitu è e batterie. Hè u principale cumpostu attivu hè l'acidu aceticu, chì dà à ACV u so gustu àcitu.
Mentre ACV hà parechji usi culinarii, diventa un rimediu casanu pupulare per tuttu, da u reflux acidu à e verruche. Certi dicenu ancu chì ACV tratta u cancheru.
Continuate à leghje per amparà di più nantu à a ricerca daretu à aduprà ACV per trattà u cancheru è se stu rimediu casanu funziona veramente.
Chì sò i benefici potenziali?
À l'iniziu di u 1900, u Premiu Nobel Otto Warburg hà suggeritu chì u cancheru hè statu causatu da un altu livellu di acidità è da pocu ossigenu in u corpu. Ellu hà osservatu chì e cellule di u cancheru producianu un acidu chjamatu acidu latticu mentre crescianu.
Basatu annantu à sta scuperta, alcune persone anu cunclusu chì fà u sangue menu acidicu hà aiutatu à tumbà e cellule cancerose.
ACV hè diventatu un metudu per riduce l'acidità in u corpu basatu nantu à una cridenza chì hè alcalinizante in u corpu. "Alcalinizante" significa chì riduce l'acidità, chì separa ACV da altri aceti (cum'è l'acitu balsamicu) chì aumentanu l'acidità.
L'acidità hè misurata aduprendu qualcosa chjamata scala di pH, chì varieghja da 0 à 14. Più u pH hè bassu, più hè acida qualcosa, mentre un pH più altu indica chì qualcosa hè più alcalina.
Hè sustinutu da a ricerca?
A maiò parte di e ricerche chì circundanu ACV cum'è trattamentu di u cancheru implica studii animali o campioni di tessuti piuttostu chè umani vivi. Tuttavia, uni pochi di questi anu trovu chì e cellule tumorali crescenu di più in un ambiente acidu.
Un studiu hà riguardatu una provetta chì cuntene cellule di u cancheru di u stomacu da ratti è umani. U studiu hà trovu chì l'acidu aceticu (u principale ingrediente attivu in ACV) hà tombu efficacemente e cellule cancerose. L'autori suggerenu chì quì ci pò esse potenziale per trattà certi cancri gastrici.
Aghjunghjenu chì, in cumbinazione cù u trattamentu di chimioterapia, metudi speciali ponu esse aduprati per consegnà l'acidu aceticu direttamente à un tumore. Tuttavia, i ricercatori anu applicatu l'acidu aceticu à e cellule tumorali in un laboratorio micca in un umanu vivu. Ulteriori ricerche sò necessarie per investigà sta pussibilità.
Ancu impurtante: Stu studiu ùn hà micca investigatu se cunsumendu ACV hè in relazione cù risicu di cancheru o prevenzione.
Ci hè qualchì evidenza chì cunsumà l'acitu (micca ACV) puderia offre benefizii protettivi contra u cancheru. Per esempiu, studii d'osservazione in l'omu anu trovu una leia trà u cunsumu d'acitu è un risicu più bassu di cancheru esofagicu in e persone da. Tuttavia, cunsumà acitu paria ancu di cresce u risicu di u cancheru di a vejiga in e persone da.
Soprattuttu, u cuncettu chì cresce u pH di u sangue uccide e cellule di u cancheru ùn hè micca simplice quantu pare.
Mentre hè vera chì e cellule cancerose producenu acidu latticu mentre crescenu, questu ùn aumenta micca l'acidità in tuttu u corpu. U sangue richiede un pH trà, chì hè solu ligeramente alkaline. Avè un pH di sangue ancu ligeramente fora di questa gamma pò influenzà gravemente parechji di i vostri organi.
Di conseguenza, u vostru corpu hà u so sistema per mantene un pH di sangue specificu. Questu rende assai difficiule per influenzà u livellu di pH in u vostru sangue per mezu di a vostra dieta. Tuttavia, alcuni esperti anu guardatu l'effetti di una dieta alcalina nantu à u corpu:
- Un sistematicu hà trovu chì ùn ci era nisuna ricerca attuale per sustene l'usu di una dieta alcalina per trattà u cancer.
- Un umanu hà studiatu u ligame trà u pH di l'urina è u cancheru di a vejiga. I risultati suggerenu chì ùn ci hè un ligame trà l'acidità di l'urina di qualcunu è u so risicu di cancheru di a vejiga.
Ancu se, cum'è menzionatu, uni pochi anu trovu chì e cellule tumorali crescenu di più in un ambiente acidu, ùn ci hè evidenza chì e cellule tumorali ùn crescenu micca in un ambiente alcalinu. Dunque, ancu se puderete cambià u pH di u vostru sangue, ùn impedisce micca necessariamente e cellule tumorali di cresce.
Ci hè qualchì risicu?
Unu di i più grandi periculi di aduprà ACV per trattà u cancheru hè u risicu chì a persona chì u piglia smetti di seguità u trattamentu di u cancheru raccomandatu da u so duttore mentre usa ACV. Durante questu tempu, e cellule tumorali ponu sparghjesi ancu di più, ciò chì renderebbe u cancheru assai più difficiule da curà.
Inoltre, ACV hè acidicu, cusì cunsumallu micca diluitu pò causà:
- carie dentale (per via di l'erosione di l'esmalte di i denti)
- brusgia à a gola
- brusgiature di a pelle (se applicata à a pelle)
Altri effetti collaterali potenziali di cunsumà ACV includenu:
- svuotamentu ritardatu di u stomacu (chì pò aggravà i sintomi di gastroparesi)
- indigestione
- nausea
- periculosamente bassu zuccherinu in sangue in e persone cun diabete
- interazzione cù certe droghe (inclusa insulina, digoxina, è certi diuretici)
- reazzione allergica
Se vulete pruvà à beve ACV per qualsiasi ragione, assicuratevi di diluisce prima in acqua. Pudete cumincià cù una piccula quantità è poi travaglià finu à un massimu di 2 cucchiai à ghjornu, diluiti in un altu bicchieru d'acqua.
Cunsumà di più chè questu pò purtà à prublemi di salute. Per esempiu, cunsumà troppu ACV hà probabilmente causatu una donna di 28 anni à sviluppà periculosamente bassi livelli di potassiu è osteoporosi.
Amparate più nantu à l'effetti secundarii di troppu ACV.
U fondu
U ragiunamentu di l'usu di l'ACV cum'è trattamentu di u cancheru hè basatu annantu à una teoria chì rende u vostru sangue alcalinu impedisce a crescita di e cellule cancerose.
Tuttavia, u corpu umanu hà u so propiu meccanisimu per mantene un pH assai specificu, dunque hè assai difficiule di creà un ambiente più alcalinu per mezu di a dieta. Ancu se pudessi, ùn ci hè evidenza chì e cellule di u cancheru ùn possanu cresce in ambienti alcalini.
Sè site trattatu per u cancheru è avete assai effetti secundarii da u trattamentu, parlate cù u vostru duttore. Puderanu esse capaci di adattà a vostra dosa o offre alcuni consiglii nantu à cumu gestisce i vostri sintomi.