Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 22 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Impractical Jokers - Sal’s Most Cringeworthy Germaphobe Moments (Mashup) | truTV
Video: Impractical Jokers - Sal’s Most Cringeworthy Germaphobe Moments (Mashup) | truTV

Cuntenutu

Mi chjamu Kate, è sò un germaphobe. Ùn vi stringeraghju micca a manu se parete un pocu piccu, è mi discrettu discretamente se tossite in metro. Sò un espertu à aprite una porta battente à u coddu, è ancu di passà per una transazzione ATM. L'arrivu di a mo figliola quattru anni fà pare avè cambiatu a mo fobia funziunale in overdrive. Un dopu meziornu, mentre aghju sanitizatu ogni pagina di un libru di cartone di i zitelli da a biblioteca, aghju cuminciatu à preoccupari ch'e aghju attraversatu una linea.

Era u tempu per l'aiutu prufessiunale. Aghju scontru cù Philip Tierno, Ph.D., u direttore di microbiologia clinica è immunologia in u NYU Langone Medical Center. Teirno m'hà dettu chì "i germi sò in ogni locu - ma solu da 1 à 2 per centu di i microbi cunnisciuti ci ponu fà male". In più, a maiò parte di sti germi sò benefichi. Allora cumu pudete prutezzione di i cattivi senza sterilizà tuttu in vista?


Hè pussibule cù alcune strategie intelligenti. Siccomu circa 80 per centu di tutte e malatie sò passate da u cuntattu umanu, direttamente o indirettu, dice Tierno, avemu u putere di evità e rotte più cumuni di trasferimentu di germe.

Ma induve sò quessi? Tierno m'hà datu duie decine di tamponi di cuttone giganti per strufinà e cose chì toccu ogni ghjornu ch'ellu analisassi in u so laburatoriu. Eccu induve sò veramente i germi (è chì fà per elli):

Zona di Test # 1: Spazi Publici (Negoziu di Alimentari, Caffè, Bancomat, Parco di Ghjochi)

I risultati: Più di a metà di i mo campioni avianu evidenze di contaminazione fecale. C'era Escherichia coli (E. coli) è enterococci, sia batteri chì causanu infezioni chì campavanu nantu à u carrettu è a penna in a mo buttrega lucale, u lavamanu è e maniglie di e porte in u bagnu di u mo caffè, i buttoni di u bancomat è di a macchina copia chì adupru, è di a palestra di a giungla di u campu di ghjocu induve a mo figliola ghjoca.

Tierno hà spiegatu chì E. coli da l'omu ùn hè micca uguali à a ceppa prodotta da l'animali chì sicke a ghjente, ma cuntene altri patogeni, cum'è norovirus, una di e cause principali di avvelenamentu alimentari.


A brutta verità: Questa hè a prova chì a maiò parte di a ghjente ùn si lava micca e mani dopu avè usatu u bagnu ", hà dettu Tierno. In realtà, più di a metà di l'Americani ùn passanu micca abbastanza tempu cù u sapone, lascendu i germi nantu à e mani.

Lezioni à piglià in casa per un ambiente pulitu: Sicondu Tierno "Lavate e mani spessu-almenu prima è dopu à manghjà è dopu aduprà u bagnu". Per falla currettamente, lavate e cime, e palme, è sottu à ogni lettu di unghie per 20 à 30 secondi (o cantate "Felice anniversariu" duie volte). Perchè i germi sò attratti da e superfici bagnate, asciugate e mani cù un asciugamanu di carta. Sè vo site in un bagnu publicu, aduprate quella stessa toalla per apagà u rubinettu è apre a porta per evità a recontaminazione. Se ùn pudete micca ghjunghje à un lavabo, i disinfettanti basati in l'alcohol sò a vostra prossima linea di difesa.

Area di Test # 2: A Cucina

I risultati: "U cuntatore era a mostra più brutta di u gruppu", disse Teirno. U piattu Petri era inundatu E. coli, enterococci, enterobacterium (chì pò fà malati i persone immunocompromessi), klebsiella (chì pò causà pneumonia è infezioni di e vie urinarie, frà altre cose), è ancu di più.


A verità brutta: Un studiu recente da l'Università di l'Arizona mostra chì a tavola di taglio mediu cuntene 200 volte più batteri fecali cà un sediu di toilette. I frutti è ligumi, in più di e carni crude, ponu esse carichi di detriti animali è umani. Sguassendu i mo contatori cù una spugna di un mese, possu sparghje i batteri intornu.

Lezioni da piglià in casa per un ambiente pulitu: "Lavate a vostra tavola da taglià cun sapone è acqua dopu ogni usu", cunsiglia Tierno, "è aduprate una separata per diversi alimenti. Per tene a to spugna sicura, Tierno raccomanda di lavarla in una ciotola d'acqua in alta per almenu dui minuti ciascuna Tierno usa una suluzione di un biccheri di bleach à un quartu d'acqua (per una scurciatoia, aduprate un pulitore antibacterial, cum'è quelli fatti da Clorox). chimichi fora di a vostra casa, aduprate sbiancante senza cloru (3% perossu di idrogenu).

Test Area #3: L'Uffiziu

I risultati: Ancu se u mo laptop di casa avia un pocu di E. coli annantu, l'hà dichjaratu "bellu pulitu". Ma l'uffiziu di Manhattan di un amicu ùn hè micca andatu bè. Ancu u buttone di l'elevatore hà purtatu Staphylococcus aureus (S. aureus), una batteria chì pò purtà à infezioni cutanee, è candida (levidu vaginale o rectale), chì hè innocu, ma grossu. Una volta ghjuntu à u vostru scrivania, ùn site micca assai megliu. Parechji di noi tenemu cibu à i nostri scrivani, dendu à i microbi una festa ogni ghjornu.

A verità brutta: "Tutti pressu i buttoni di l'elevatore, ma nimu li pulisce", dice Tierno, chì suggerisce di lavà dopu o aduprà un disinfettante per e mani.

Lezioni da piglià in casa per un ambiente pulitu: Terino ricumanda di pulisce u vostru spaziu di travagliu, u telefunu, u mouse è u teclatu cù una pulitura disinfettante ogni ghjornu.

Area di Test # 4: A Palestra Locale

I risultati: Ricerca publicata in u Revista Clinica di Medicina Sportiva truvò chì u 63 per centu di l'equipaggiu di gimnastica avia u rinovirus chì causava u friddu. À a mo palestra, i manici di l'Arc Trainer eranu sbulicati S. aureus.

A brutta verità: U fungu di u pede di l'atleta pò campà nantu à a superficia di stuoie. E, in una analisi separata, Tierno hà truvatu chì u pianu di a doccia era u locu più bruttu in a palestra.

Lezioni da piglià in casa per un ambiente pulitu: In più di lavà, Tierno consiglia di portà a vostra stuoia di yoga è a buttiglia d'acqua (u manicu di a fontana d'acqua avia E. coli). "Per evità l'infezioni, portate sempre infradete in a doccia", dice.

Coming Clean: Un Germaphobe riformatu

Tierno dice chì i germi necessitanu ambienti specifici per fà u male è u puntu di sapè ciò chì ci hè fora ùn hè micca per alimentà i germafobi cum'è mè, ma per rammintaci chì avendu cura faci manteneci più sani.

Cù questu in mente, continueraghju à lavà e mani è a cucina regularmente è chì a mo figliola fessi listessa. Aghju sempre disinfettante per e mani in a mo borsa, ma ùn l'aghju micca cacciatu tuttu u tempu. È ùn aghju più asciugatu i so libri di biblioteca - Tierno mi dice chì a carta hè un poveru trasmettitore di germi quantunque.

CORRELATI: Cumu pulisce a vostra buttiglia d'acqua riutilizabile

Rivista per

Publicità

Articuli Fresche

Xanthoma

Xanthoma

Xanthoma hè una cundizione di a pelle in cui certi gra i i accumulanu ottu à a uperficia di a pelle.Xanthoma ò cumuni, in particulare in l'adulti anziani è in e per one cun lip...
Uveite

Uveite

Uveiti hè gonfiore è infiammazione di l'uvea. L'uvea hè u tratu mediu di u muru di l'ochju. L'uvea furni ce u angue per l'iri in fronte di l'ochju è a retin...