A cosa serve arpadol è cumu piglià
Cuntenutu
Arpadol hè un rimediu naturale fattu da u strattu seccu diHarpagophytum procumbens, cunnisciutu ancu Harpago. Sta pianta hà eccellenti proprietà antiinfiammatorie chì ponu esse aduprate per alleviare u dolore da prublemi crònichi o acuti, cum'è u reumatismu è u dolore musculare, per esempiu.
Questu rimediu pò esse acquistatu in farmacie convenzionali è in alcuni negozi di alimenti sanitari, è hè pruduttu da i laboratori Apsen, in forma di compresse da 400 mg.
U prezzu
U prezzu di arpadol hè di circa 60 reai, ma pò cambià secondu u locu d'acquistu di a droga.
Per chì ghjè
Arpadol hè indicatu per alleviare u dolore di prublemi crònici cum'è l'artrite è l'artrosi, in più di esse adupratu per trattà u dolore di schiena, u dolore musculare o u dolore in ossa è articolazioni.
Cumu piglià
Hè cunsigliatu di piglià 1 compressa dopu i pranzi, 3 volte à ghjornu, o ogni 8 ore. E pasticche Arpadol ùn devenu micca esse rotte o masticate.
In ogni casu, l'usu di stu medicamentu deve esse fattu solu cù a raccomandazione di un duttore, postu chì a dose è u calendariu ponu variare secondu l'intensità di i sintomi.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni di l'usu di questu rimediu includenu u disagiu addominale, vomitu, gas eccessivu, povera digestione, perdita di gustu o allergie à a pelle.
Quale ùn deve micca piglià
Arpadol ùn deve esse adupratu da pazienti cun ulcere gastriche o duodenali, sindrome di l'intestione irritabile, calcoli biliari o allergie à qualsiasi cumpunenti di a formula. Inoltre, e donne incinte o chì allattanu devenu aduprà solu cù a guida di un duttore.