À chì serve è cumu preparà u tè
Cuntenutu
A rue est une plante médicinale dont le nom scientifique estRuta graveolens è chì pò esse adupratu per aiutà in u trattamentu di e vene varicose, in infestazioni da parassiti, cum'è pidocchi è pulci, o in u sollievu di u dolore menstruale, postu chì pò agisce in i vini sanguini, oltre à avè guarigione, vermifugiu è analgésicu pruprietà.
Tutte e parte di a strada ponu esse aduprate, tuttavia a più grande quantità di sostanze chì garantiscenu i benefici di sta pianta si trovanu in e foglie, chì sò abitualmente aduprate per fà u tè. A rue peut être trouvée dans les magasins d'aliments naturels, magasins en ligne ou en pharmacie.
À chì serve a strada
A rue hà pruprietà analgésiche, calmanti, curative, antiinflamatorie, anti-reumatiche è vermifughe, è pò esse usata cum'è modu per cumplementà u trattamentu di varie malatie è situazioni, cume:
- Varicesi;
- Dolori reumatichi;
- Mal di testa;
- Ulceri;
- Cisti;
- Crampi menstruali;
- Gassi eccessivi;
- Cambiamenti in u ciclu menstruale, cum'è amenorrea o menuragia;
- Pena in corpu.
Inoltre, a rue pò aiutà à luttà contr'à i pidocchi, e pulci, a scabbia è i vermi per via di a pruprietà di u vermifugiu, in più di facilità l'assorbimentu di vitamina C, aiutendu à migliurà l'immunità.
Tè di a rue
Tutte e parti di a pianta ponu esse aduprate, tuttavia per fà u tè hè generalmente indicatu di aduprà e foglie di a rue, postu chì hè quì chì si trova a più grande quantità di pruprietà.
Cusì, per fà u tè rue, si consiglia di aghjunghje 1 manciata di foglie secche di rue in 1 tazza d'acqua bollente è lasciate per circa 15 à 20 minuti. Dopu lasciate calà, colate è beie dopu.
Effetti secondari è contraindicazioni
U tè rue hè contraindicatu per e donne chì sò incinte, postu chì sta pianta pò ancu avè un effettu stimulante. Inoltre, hè impurtante chì a cunsumazione di rue sia fatta secondu l'indicazione di u duttore o di l'erboristu, perchè e grande quantità ponu purtà à effetti avversi, cum'è tremori, gastroenterite, crisi, vomitu, dolore addominale, salivazione è fotosensibilità.