Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Dicembre 2024
Anonim
L'indulcificanti artificiali danneghjanu e vostre bone batteri intestinali? - Nourrisson
L'indulcificanti artificiali danneghjanu e vostre bone batteri intestinali? - Nourrisson

Cuntenutu

I dolcificanti artificiali sò sustituti di zuccheru sinteticu chì sò aghjuntu à l'alimenti è e bevande per fà li gustà dolce.

Offrenu quella dolcezza senza alcuna caloria in più, chì li rendenu una scelta attraente per e persone chì cercanu di perde pesu.

Tutti i generi di alimenti è prudutti d'ogni ghjornu cuntenenu edulcoranti artificiali, cumpresi dolci, soda, pasta di denti è gomma da masticà.

Tuttavia, in l'ultimi anni i dolcificanti artificiali anu generatu cuntruversa. A ghjente cumencia à dumandassi se sò sicuri è sani cum'è i scienziati pensavanu prima.

Unu di i so prublemi potenziali hè chì ponu disturbà l'equilibriu di batteri benefichi in u vostru intestinu.

Questu articulu dà un ochju à a ricerca attuale è esamina se i dolcificanti artificiali cambianu i batteri intestinali, è cumu si sti cambiamenti pudianu influenzà a vostra salute.

I Vostri Batteri Intestinali Pò Affettà A Vostra Salute è Pisu

I batteri in u vostru intestinu ghjucanu un rolu maiò in parechji di i prucessi di u vostru corpu (,).


E batterie benefiche sò cunnisciute per prutege u vostru intestinu da l'infezioni, producenu vitamine è nutrienti impurtanti è ancu aiutanu à regulà u vostru sistema immunitariu.

Un sbilanciu di batteri, in u quale u vostru intestinu cuntene menu batteri sani di u normale, hè chjamatu disbiosi (,).

A dysbiosis hè stata ligata à una serie di prublemi intestinali, cumprese a malattia infiammatoria di l'intestione (IBD), u sindrome di l'intestione irritabile (IBS) è a malattia celiaca ().

Studi recenti anu suggeritu ancu chì a disbiosi pò ghjucà un rolu in quantu si pesa (,).

I scienziati chì esaminanu i batteri intestinali anu trovu chì e persone di pesu nurmale tendenu à avè sfarenti schemi di batteri in a so tripa chè e persone in sovrappesu ().

Studii gemelli chì paragunanu i batteri intestinali di i gemelli identici in sovrappeso è di pesu normale anu trovu u listessu fenomenu, indicendu chì queste differenze in batteri ùn sò micca genetiche ()

D'altronde, quandu i scienziati anu trasferitu i batteri da l'intestine di i gemelli umani identichi à i topi, i topi chì anu ricevutu batteri da i gemelli in sovrappesu anu guadagnatu pesu, ancu se tutti i topi sò stati alimentati cù a stessa dieta ().


Ciò pò esse perchè u tippu di batteri in l'intestini di e persone in sovrappesu sò più efficienti per estrarre l'energia da a dieta, allora e persone cun queste batterie ottenenu più calorie da una certa quantità di cibo (,).

E ricerche emergenti suggerenu ancu chì i vostri batteri intestinali ponu esse ligati à una vasta gamma di altre condizioni di salute, cum'è artrite, diabete di tip 2, malatie cardiache è cancru ().

Riassuntu: U bilanciu di batteri benefichi in u vostru intestinu pò ghjucà un rolu impurtante in a vostra salute è u vostru pesu.

Edulcoranti Artificiali Pò Cambià u Bilanciu di e Tue Batterie Intestinali

A maiò parte di i dolcificanti artificiali viaghjanu attraversu u vostru sistema digestivu indigestionatu è passanu fora di u vostru corpu senza cambià ().

Per via di questu, i scientifichi anu longu pensatu chì ùn anu micca effetti nantu à u corpu.

Tuttavia, ricerche recenti anu rivelatu chì i dolcificanti artificiali ponu influenzà a vostra salute cambiendu l'equilibriu di batteri in u vostru intestinu.

I scienziati anu trovu chì l'animali alimentati cù edulcoranti artificiali sperimentanu cambiamenti in i so batteri intestinali. I ricercatori anu testatu i dolcificanti cumpresi Splenda, acesulfame di potassiu, aspartame è saccarina (,,,).


In un studiu, i scienziati anu trovu chì quandu i topi manghjavanu u dolcificante saccharin, u numeru è i tippi di batteri in u so intestu cambiavanu, inclusa una riduzione di alcune batterie benefiche ().

Curiosamente, in u stessu esperimentu, sti cambiamenti ùn anu micca vistu in i topi alimentati cù acqua di zuccheru.

I ricercatori anu ancu nutatu chì e persone chì manghjanu edulcoranti artificiali anu profili diversi di batteri in a so tripa chè quelli chì ùn ne mangianu. Tuttavia, ùn hè ancu chjaru se o cumu edulcoranti artificiali puderebbenu causà sti cambiamenti (,).

Tuttavia, l'effetti di edulcoranti artificiali nantu à i batteri intestinali ponu varia assai da una persona à l'altra.

Studi umani iniziali anu indicatu chì solu alcune persone ponu sperimentà cambiamenti in i so batteri intestinali è in salute quandu cunsumanu questi edulcoranti (,).

Riassuntu: In i topi, i dolcificanti artificiali sò stati dimustrati per cambià l'equilibriu di i batteri in l'intestinu. Tuttavia, più studii umani sò necessarii per determinà i so effetti in e persone.

Sò stati Liatu à l'Obesità è parechje Malatie

I dolcificanti artificiali sò spessu cunsigliati cum'è sustitutu di zuccheru per e persone chì cercanu di perde u pesu ().

Tuttavia, dumande sò state poste nantu à i so effetti nantu à u pesu.

In particulare, alcune persone anu nutatu un ligame trà u cunsumu artificiale di edulcorante è un risicu aumentatu di obesità, è ancu altre condizioni cum'è colpu, demenza è diabete di tip 2 (,).

Obesità

I dolcificanti artificiali sò spessu usati da e persone chì provanu à perdere pesu.

Tuttavia, alcune persone anu suggeritu chì i dolcificanti artificiali ponu esse in realtà legati à l'aumento di pesu (,).

Finu à avà, studii umani anu trovu risultati cuntrastanti. Alcuni studii di osservazione anu ligatu manghjà edulcoranti artificiali à una crescita di l'indice di massa corporea (BMI), mentre chì altri l'anu ligata à una modesta diminuzione di l'IMC (,,,).

I risultati di studii sperimentali sò stati ancu mischiati. In generale, rimpiazzà i cibi altamente calurichi è e bevande zuccherate da zuccheru cù quelli chì cuntenenu edulcoranti artificiali pare avè un effettu benefiziu nantu à l'IMC è u pesu (,).

Tuttavia, una rivista recente ùn pudia truvà alcun benefiziu chjaru di edulcoranti artificiali nantu à u pesu, cusì sò necessarii più studii à longu andà ().

Diabete di Tipu 2

I dolcificanti artificiali ùn anu micca effetti misurabili immediati nantu à i livelli di zuccheru in sangue, dunque sò cunsiderati una alternativa sicura di zuccheru per quelli chì anu diabete ().

Tuttavia, e preoccupazioni sò state poste chì i dolcificanti artificiali puderanu aumentà a resistenza à l'insulina è l'intolleranza à u glucosiu ().

Un gruppu di scentifichi anu trovu chì l'intolleranza à u glucosiu cresce in i topi alimentati cù un edulcorante artificiale. Hè cusì, i topi sò diventati menu capaci di stabilizà i so livelli di zuccheru in sangue dopu avè manghjatu zuccheru ().

U listessu gruppu di circadori hà ancu trovu chì quandu i topi senza germe sò stati impiantati cù i batteri di i topi intolleranti à u glucosiu, diventanu ancu intolleranti à u glucosu.

Alcuni studii di osservazione in umani anu trovu chì u cunsumu frequente à longu andà di edulcoranti artificiali hè assuciatu cù un risicu aumentatu di diabete di tip 2 (,,).

Tuttavia, attualmente u ligame trà u diabete di tip 2 è i dolcificanti artificiali hè solu una associazione. Più studii sò necessarii per determinà se i dolcificanti artificiali causanu un risicu aumentatu ().

Corsu

I dolcificanti artificiali sò stati ligati à un incremento di fattori di risicu per e malatie cardiache, cumpresu ictus (,,,).

Un studiu hà trovu pocu fà chì e persone chì beianu una bevanda addulcita artificiale à u ghjornu avianu finu à trè volte u risicu di colpu, paragunatu à e persone chì bevianu menu di una bevanda à a settimana ().

Tuttavia, stu studiu hè statu osservativu, dunque ùn pò micca determinà se u cunsumu di edulcoranti artificiali hà causatu in realtà u risicu aumentatu.

Inoltre, quandu i circadori anu guardatu stu ligame à longu andà è anu pigliatu in contu altri fattori in relazione à u risicu di colpu, anu trovu chì u ligame trà edulcoranti artificiali è colpu ùn era micca significativu ().

Attualmente, ci sò poche prove per sustene un ligame trà edulcoranti artificiali è u risicu di colpu. Più studii sò richiesti per chiarisce questu.

Dimenza

Ùn ci hè micca assai ricerca nantu à s'ellu ci hè un ligame trà edulcoranti artificiali è demenza.

Tuttavia, u listessu studiu osservazionale chì hà recentemente legatu i dolcificanti artificiali à l'ictus hà ancu trovu una associazione cù a demenza ().

Cum'è cù u colpu, stu ligame hè statu vistu solu prima chì i numeri sianu stati cumpletamente aghjustati per piglià in cunsiderazione altri fattori chì ponu aumentà u risicu di sviluppà dimenza, cum'è a diabetes di tip 2 ().

Inoltre, ùn ci sò studii sperimentali chì ponu dimustrà a causa è l'effettu, dunque più ricerche sò necessarie per determinà se sti dolcificanti ponu causà dimenza.

Riassuntu: I dolcificanti artificiali sò stati ligati à una serie di condizioni di salute, cum'è obesità, diabete di tippu 2, ictu è demenza. Tuttavia, l'evidenza hè osservativa è ùn piglia micca in contu altre cause potenziali.

L'Edulcoranti Artificiali Sò Meno Nocivi Chè U Zucchero?

Malgradu e preoccupazioni per i edulcoranti artificiali, vale à nutà chì cunsumà troppu zuccheru aghjuntu hè cunnisciutu per esse dannosu.

In fattu, a maiò parte di e linee guida di u guvernu cunsiglianu di limità a vostra ingesta di zuccheru aghjuntu per via di i risichi per a salute associati cun ella.

Manghjà troppu zuccheru aghjuntu hè statu assuciatu à un risicu aumentatu di cavità, obesità, diabete di tippu 2, povera salute mentale è marcatori di risicu per e malatie cardiache (,,,).

Sapemu ancu chì riduce a vostra ingesta di zuccheru aghjuntu pò avè significativi benefici per a salute è riduce u vostru risicu di malatie ().

D'altra parte, i dolcificanti artificiali sò sempre cunsiderati una opzione sicura per a maggior parte di e persone (41).

Puderanu ancu aiutà e persone chì cercanu di riduce a so ingesta di zuccheru è di perde pesu, almenu à cortu andà.

Tuttavia, ci sò alcune evidenze chì liganu una alta assunzione à longu andà di edulcoranti artificiali à un risicu aumentatu di diabete di tip 2 (,,).

Se site preoccupatu, a vostra opzione più sana hè di riduce u vostru cunsumu sia di zuccheru sia di edulcoranti artificiali.

Riassuntu: U scambiu di zuccheru aghjuntu per edulcoranti artificiali pò aiutà e persone chì provanu à perde pesu è à migliurà a so salute dentale.

Duvete Mangiare Edulcoranti Artificiali?

L'usu à cortu andà di i dolcificanti artificiali ùn hè statu dimustratu chì hè dannosu.

Puderanu aiutà à riduce a vostra caloria è prutege i vostri denti, soprattuttu se cunsumate assai zuccheru.

Tuttavia, l'evidenza nantu à a so sicurezza à longu andà hè mista, è ponu disturbà l'equilibriu di i vostri batteri intestinali.

In generale, ci sò prufitti è cunventi per edulcoranti artificiali, è se duvete cunsumalli vene à scelta individuale.

Sè dighjà cunsumate edulcoranti artificiali, vi sentite bè è site felice cù a vostra dieta, ùn ci hè micca evidenza concreta chì duvete piantà.

Tuttavia, se avete preoccupazioni per l'intolleranza à u glucosiu o sì preoccupatu per a so sicurezza à longu andà, pudete vulete tagliare i dolcificanti fora di a vostra dieta o pruvà à cambià per edulcoranti naturali.

Articuli Di Portale

Intelligender: cumu fà u test di sessu fetale

Intelligender: cumu fà u test di sessu fetale

Intelligender hè un te t di urina chì permette di cunno ce u e u di u zitellu in e prime 10 ettimane di gravidanza, chì pò e e facilmente adupratu in ca a, è chì pò ...
Gastrite enantematosa: chì hè, sintomi è cumu trattà

Gastrite enantematosa: chì hè, sintomi è cumu trattà

A ga trite enantemato a, cunni ciuta ancu cum'è panga trite enantematica, hè una infiammazione di u muru di u tomacu chì pò e e cau ata da una infezione da i batteri H. pylori,...