Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 26 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Lugliu 2025
Anonim
Cult Wellness: Cumu Marchi Cum'è Glossier è Thinx Truvanu Novu Credenti - Salute
Cult Wellness: Cumu Marchi Cum'è Glossier è Thinx Truvanu Novu Credenti - Salute

Cuntenutu

Quandu a rivista Fortune hà publicatu a so lista "40 Under 40" 2018 - u so "ranking annuale di i più influenti ghjovani in l'affari" - Emily Weiss, fundatore di a sucietà di bellezza Glossier è u participante 31 di a lista, hà pigliatu à Instagram per sparte i so penseri l'onore.

L'industria di a bellezza in crescita, hà riflettutu sottu à l'imaghjini di u so colpu à a testa in Fortune, era oramai valutata à 450 miliardi di dollari è cresce, sfidendu l'investitori chì hà dichjaratu inizialmente svalutate startup di bellezza cum'è a soia.

Perchè a bellezza, Weiss hà scrittu, hè "micca frivola; hè un cunduttu per a cunnessione. Sò cusì cuntentu chì hè finalmente pigliatu in seriu - ciò chì significa chì e donne sò pigliatu in seriu ".

Simu venuti à parlà di ste cumpagnie micca solu cum'è putenziali guadagnatori di soldi, ma cum'è un riflessu di u zeitgeist - o ancu agenti potenziali per u cambiamentu.

E marche centrate in e donne seguitanu u «pianu di ghjocu di empowerment»

A correlazione tàcita di Weiss di u successu di a so marca à l'empowerment generale di a donna hè un esempiu indicativu di u cambiamentu più largu di e corporazioni in quantu i prudutti sò venduti à e donne, da e donne. Ricunnoscendu chì e donne, cume cunsumatrici, sò state storicamente mal servite è incomprese in u mercatu, e marche emergenti dicenu esse accurdate cù e realità vissute da e donne cum'è mai.


Eccu ciò chì e donne cunsumatrici sò cummercializate: Puderanu cumprà micca solu u pruduttu, ma dinò l'empowerment chì vene da esse curatu apposta per migliurà a vita generale.

Ch'ella sia u mantra "senza trucco di maquillaje" di Glossier ("Skin First, Makeup Second, Smile Always" hè stampatu annantu à u so alegru imballu rosa); Gamma di fundazione 40-ombra chì cambia l'industria di Fenty Beauty; A presunta missione di ThirdLove di cuncepisce u bra perfettamente adattatu; o u diluviu di gamme di prudutti persunalizati è altamente persunalizabili cum'è a linea di cura di i capelli Funzione di Bellezza, queste marche si identificanu cum'è un portu sicuru in una tempesta altrimente antipatica di cunsumerisimu.

Offrenu una voce auturizata nantu à l'esperienza femminile, è anu senza sforzu aspirazioni CEO femminili cum'è Weiss, Jen Atkin, Gwyneth Paltrow, o Rihanna per pruvà.

Cum'è Heidi Zak, cofundatore di ThirdLove, hà dettu à Inc., "E donne fundatrici cumincianu cumpagnie perchè anu un certu prublema chì si trovanu in a so vita è pensanu di pudè creà una sperienza megliu". Simu venuti à parlà di ste cumpagnie micca solu cum'è putenziali guadagnatori di soldi, ma cum'è un riflessu di u zeitgeist - o ancu agenti potenziali per u cambiamentu.


Chì, convenientemente, permette à e marche di capitalizà micca solu i bisogni di bellezza ma ancu u muvimentu attuale di benessere.

Dopu tuttu, a percepzione chì e verità di e donne sò trascurate o disprezzate ùn hè micca esclusiva per u mondu di a bellezza. Cum'è u duttore Jen Gunter, un criticu di longu tempu di e cumpagnie di benessere cum'è Goop, hà scrittu in u New York Times, "Molte persone - in particulare e donne - sò state assai marginalizate è licenziate da a medicina".

A sola prumessa di i prudutti hè terapeutica in sè. È e donne volenu cuntinuà à guarì si stesse.

Stu cunsensu culturale hà creatu un spaziu bramatu per e marche di schjattà è offre "suluzioni" simpatiche è puntuali. Simu in un mumentu di self-miglioramentu DIY, basatu annantu à l'idea chì a propria salute pò esse migliurata o guarita solu da a bona prescrizione o pruduttu di benessere.

Queste, à turnu, diventanu saggezza, spartite è impartite da donna à donna. Pensate à recensioni di serumi è bevande infusati in collagenu, a spinta per ingredienti di bellezza "puliti", nutrizione cumbinata cù movimenti naturali è di sustenibilità. A bellezza, è l'autocura, si mischianu perfettamente cù l'assistenza sanitaria.


In più, a salute di e donne s'hè allargata al di là di l'individuu

U consumatore femminile ùn hè più solu una entità sola chì cerca una soluzione secreta per e prublemi di salute privata. Piuttostu, i so prublemi di salute sò sempre più carichi pulitichi o socialmente determinati. Sensu: I prudutti ch'ella sceglie parlanu ancu di i so valori sociopolitichi più largu. Per inizià una cunversazione cun ella, i marchi anu bisognu à affrontà i prublemi in i quali crede per apparì cum'è una alleata feminista empowering è pertinente.

Ma à u cuntrariu di e strategie di marketing feministe precedenti (vede a campagna "Bellezza vera" di Dove, chì si indulgia in angoscia per u sguardu maschile implicitu), ste marche adopranu valori da a prossima onda feminista. Volenu una strategia ludica è empatica: a cunnessione di un amicu sapiente chì pò aiutà à svelà è risolve verità piatte è ingiustizie più ampie.

Cum'è a CEO di Thinx, Maria Molland Selby, hà dettu à CNBC: "A ghjente hè di più in più primurosa di ciò chì mette in u so corpu" è "ognunu di i nostri prudutti hè lavabile è riutilizzabile, dunque hè bonu per u pianeta".

Thinx hè statu ancu una di e prime marche chì anu saltatu annantu à questu cambiamentu in u 2015. Cum'è una sucietà chì vende una linea di biancheria intima menstruale assorbente d'umidità, u pruduttu afferma chì u portatore ùn hè micca solu rispettariu di l'ambiente, hè ancu salute- cusciente. E marche tradiziunali di prudutti menstruali risicheghjanu dunque di cumparisce fora di sincronia cù e prime priorità di e donne, chì situeghja i periodi cum'è un prublema suciale più largu.

In u 2018, SEMPRE hà lanciatu a so campagna annuale "Povertà Finale", prumettendu chì per ogni pacchettu di pads o tamponi SEMPRE acquistati in u mese dopu à a Ghjurnata Internaziunale di a Donna, una donazione serà fatta à un studiente chì hà bisognu di pruduttu.

Mentre SEMPRE avia guidatu prima e so proprie iniziative filantropiche (cumprese campagne di sensibilizazione "Cunfidenza di a Pubertà"), u sforzu "Povertà Finale di u Periodu" hè statu esplicitamente focalizatu annantu à sfruttà u putere di spesa di i cunsumatori, facendu chì a so scelta di compra individuale fessi parte di una più grande conversazione attivista.

"Hè sfida per l'imprese è i capi d'imprese di toccà stu prublema ... se vendite biancheria, forse ùn vulete micca associà si cù a salute riproduttiva". - Sustegnu CEO Meika Hollender in Adweek

Perchè queste idee sò particularmente vendibili avà? Hè in parte grazia à a crescita di l'internet è di e social media. U stilu di vita di e donne è i "prublemi" di salute sò discututi più apertamente è regularmente.

A propensione di l'Internet è di e rete suciale à u spartimentu, cumbinata cù u so attivismu feminista chì cresce, significa chì e donne in ligna sò preparate per parlà più apertamente di e so sperienze. Dopu tuttu, l'esempiu recenti più impactante di a cuscenza cullettiva di e donne hè sempre riferitu in forma hashtag: #MeToo.

Questa cunnessione hè ancu u tipu di lingua spartuta chì e marche sò impazienti di emulà, affirmannu chì ancu elle capiscenu a vita di e donne è anu una suluzione cunveniente.

E donne aspettanu ancu chì e marche teninu u passu è restanu rispunsevuli

Mentre sta connettività accresciuta significa ancu chì e marche ponu sfruttà e cunniscenze è e preferenze di u so publicu per ottimisà una devozione cultlike à un pruduttu, crea dinò un'aspettativa di responsabilità per e marche.


Glossier in particulare hà basatu assai in l'interazzione di u cunsumadore in Instagram è u so blog fratellu, Into The Gloss. L'opinioni sparte nantu à ste piattaforme ponu più tardi esse presumite infuse in i prudutti stessi.

Quandu Glossier hà svelatu u so novu pruduttu, una crema per l'ochji chjamata Bubblewrap, hà accesa una conversazione trà i seguitori di a marca in quantu à l'usu di l'impresa di eccessivi imballaggi è plastichi - micca cusì simpaticu quandu si pensa à a degradazione ambientale. (Sicondu l'Instagram di Glossier, i sacchetti Bubble Wrap rosa firmati in i so cumandamenti in ligna seranu facultativi l'estate.)

Cum'è un seguitore d'Instagram hà cummentatu annantu à a disconnessione di a marca, "Immaginate di avè un marcu à livellu di unicornu è aduprate i vostri superpoteri per spinghje u più plasticu à usu unicu chì pudete. Voi, site una cumpagnia millenaria / gen z di mira ... per piacè pensate à e cunsequenze ambientali ". Glossier hà rispostu à i seguitori mintuvendu chì "a sustenibilità diventa una priorità maiò. [...] State à sente per più infurmazioni! "


Cum'è i cunsumatori ponu accende e campagne in ligna per e cumpagnie di maquillaje per seguità a gamma di 40 ombre di precedente di Fenty Beauty, si sentenu ancu abilitati à sfidà i valori di marche sopra menzionate cum'è SEMPRE.

Mentre u marketing di 2015 di Thinx hè statu elogiatu cum'è una risposta feminista à l'industria di i prudutti menstruali, un'investigazione Racked 2017 (via riviste Glassdoor) in a dinamica di u situ di travagliu hà rivelatu una "impresa feminista chì disempower è sottovaluta u so staff (donna di maggioranza)". In u stessu annu, l'anzianu CEO di Thinx, Miki Agrawal, hà dimissiunatu dopu accusazioni d'agressione sessuale.

À a fine, e marche devenu esse interamente investite ancu in donne

Se e marche volenu parlà à e realità cuntempuranee di a vita di e donne, si scopre chì questu implica l'incorporazione di valori umani chì ponu sfidà quelli cunvenienti di l'azienda - è ancu i so rivenuti.


Ricertamenti, mentre parechje marche di fronte à e donne anu accettatu di firmà una lettera publica chì sustene i diritti di l'abortu, altri anu rifiutatu. Cum'è u CEO di Sustain Meika Hollender (chì hà creatu è firmatu a lettera) nota, "Hè sfida per l'imprese è i capi d'imprese di toccà sta questione ... se vendite biancheria, forse ùn vulete micca associà cù a salute riproduttiva".


Hè chjaru chì e donne sò entusiastiche di investisce in sè stessi cù u so tempu è i so soldi. È creendu un pruduttu chì pò risponde à a sensazione di trascuranza, offre u putere di una cumunità imaginata, è respinghje e norme tradiziunali, a marca pò sfruttà - è cuntà nantu à - e donne per u so putere di spesa.

Hè ancu u tipu di putenza chì pò dittà una nova etica di l'industria è illuminà l'esperienze marginalizate, mentre chì volta ancu i CEO cum'è Weiss nantu à u "40 Under 40".

Hè ancu ora di piantà di pensà à cumprà cum'è una obsessione frivola. Si tratta veramente di uttene u siero ialuronicu perfettu, per esempiu, o hè più cusì l'emozione di truvà finalmente u pruduttu ghjustu in un mare di delusione cronica?


L'acquistu di mutandine Thinx solu per ottene u materiale ideale resistente à l'umidità, o permette à una donna chì hà luttatu tranquillamente cù i so periodi di pruvà una alternativa più liberatrice, destigmatizante? Hè una fideltà prumessa da una donna di culore à Fenty Beauty solu per truvà una formulazione di trucco decente, o hè una devozione à a prima marca chì hà articulatu u so tonu di a pelle cum'è un vantaghju piuttostu chì un ostaculu?


In questu sensu, a mera prumessa di i prudutti hè terapeutica in se stessa. È e donne volenu cuntinuà à guarì si stesse.

Ma duvemu ancu ricunnosce chì stu tippu di terapia di shopping rischia ancu di avè marginalizate esperienze vissute sfruttate cum'è strategia di vendita.

Weiss è i so pari dipendenu da queste narrazioni cumuni di a feminità per mantene l'interessu per i so prudutti. Chì accade quandu e lagnanze in evoluzione di e donne sò dirette à ste marche supposte amichevuli di e donne?

A nuzione chì e donne sò infine "prese à u seriu" ùn pò micca principià è finisce cun una valutazione di miliardi di dollari, ma piuttostu cun u sintimu chì e marche apprezzanu a cumunicazione sincera cù quelli chì a so vita è i so desideri anu furmatu i prudutti è u so successu.


Per e donne chì vedenu una marca creata à a so maghjina - nata da e so sperienze è desideri - u so attaccamentu à l'ADN di un pruduttu hè capiscitoghju. Per staccà quellu ligame, risicate un altru tiradore pienu di prumesse rumpute, solu per esse rimpiazzatu in u prossimu declutter.


Queste marche ponu avè custruitu una reputazione à sente. Per e donne, a cunversazione ùn hè ancu finita.

Victoria Sands hè una scrittora freelance di Toronto.

Cunsigliatu

Cosa da sapè di dorme quandu site malatu

Cosa da sapè di dorme quandu site malatu

Quandu ite malatu, pudete truvà voi dormendu in lettu o in u lettu tuttu u ghjornu. Pò e e fru trante, ma hè normale chì i enti tancu è letargicu quandu ite malatu. In fatti, ...
Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a Diverticulite

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a Diverticulite

Chì ghjè?Ancu e era rara prima di u 20u eculu, a malatia diverticulare hè oghje unu di i prublemi di alute i più cumuni in u mondu occidentale. Hè un gruppu di cundizioni ch&...