A cullizzioni di Ashley Graham cù Marina Rinaldi hè l'aghjurnà Denim chì avete bisognu di u vostru armariu
![A cullizzioni di Ashley Graham cù Marina Rinaldi hè l'aghjurnà Denim chì avete bisognu di u vostru armariu - Vita Di Vita A cullizzioni di Ashley Graham cù Marina Rinaldi hè l'aghjurnà Denim chì avete bisognu di u vostru armariu - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/ashley-grahams-collection-with-marina-rinaldi-is-the-denim-update-your-closet-needs.webp)
Ashley Graham ùn hà paura di chjamà l'industria di a moda per favurisce e donne di taglia diretta. Ella sbulicò l'ombra à Victoria's Secret per a so mancanza di diversità di u corpu nantu à a pista è hà dumandatu a fine di l'etichetta "plus-size". Hà ancu fattu a so parte per nivellà u campu di ghjocu travagliendu cù marche cum'è Addition Elle, Dress Barn, è SwimsuitsForAll per purtà più opzioni di moda à e donne di più dimensioni. U so ultimu partenariatu hè cù Marina Rinaldi, una sucietà per a quale hà mudificatu in u passatu chì offre opzioni di lussu in più dimensioni. (U venditore in linea 11 Honoré hè un'altra destinazione rara per a moda plus-size elevata.) A cullezzione di denim di 19 pezzi si lancia dumane è include jeans, gonne à matita, è vestiti in una gamma di lavati. È iè, ogni pezzu accentueghja perfettamente e curve di u corpu di una donna in u modu ghjustu.
Cum'è cù parechji di i so partenariati passati, a participazione di Graham in a cullezzione andava al di là di a sola modellazione. "Aghju travagliatu strettamente cù u squadra di cuncepimentu MR nantu à i tessuti, nantu à siluette è in forma, ancu in picculi dettagli cum'è buttoni o zippers", Graham hà dettu à u New York Post. "Ùn aghju micca ghjucatu à u modellu fit, ma avemu pigliatu pezzi di base da u mo propiu armariu, cum'è vestiti body-con, faldidi di lapis, è giacche strutturate, è i facia in denim". (Assuciatu: Perchè L'annunziu pusitivu di Lane Bryant hè statu presentatu da Ashley Graham rifiutatu da e rete TV?)
Graham s'impegna à fà a diferenza (è una sfarenza stilata in questu), postu chì questu lanciu di Marina Rinaldi vene pocu ghjorni dopu chì l'ultima cullizzioni SwimsuitsForAll di u mudellu hè abbandunata. Avemu e dite è i pedi incrociati chì i so succhi creativi continuanu à scorrere - cusì sempre più donne ponu truvà vestiti chì li rendenu grandi.