Dumandate à u Dottore Dieta: Alimenti Bruciadori di Grassi
Cuntenutu
Q: Ci hè qualchì cambiamentu di dieta chì possu fà chì in realtà aumenterà u mo metabolismu, o hè questu solu hype?
A: In generale, a dichjarazione di "alimenti chì brucia grassu" hè tecnicamente incorrectu, postu chì a maiò parte di l'alimenti ùn pruvucanu micca proattivamente aumenti di calorie, ma invece creanu un ambiente fisiulogicu in quale a brucia di grassu hè più faciule. U broccoli, per esempiu, ùn aumenta micca u vostru ritmu metabolicu, ma hè un alimentu pocu calori chì cuntene carbuidrati di digestioni lenta, fibre è fitochimichi chì ponu aiutà à sguassà l'estrogenu eccessivu. Tutte queste cose ponu fà a perdita di pisu più efficace.
Ci hè, tuttavia, una piccula manciata di cibi effettivi di fusione di grassu, cibi chì quandu manghjati aumentanu a capacità di calore è di brucia di grassu di u vostru corpu. I dui più populari è cunnisciuti sò u tè verde è i pepite.
L'EGCG, un antioxidante in u tè verde, pò stimulà a brusgiata di grassu è a perdita di pisu quandu hè cumminata cù a cafeina - chì hè naturalmente u casu cù u tè verde.
I peperoni caldi cuntenenu l'antioxidante capsaicina, chì pò aumentà l'ossidazione di u grassu (vale à dì a brucia di grassu). L'unicu svantaghju per a capsaicina hè chì ci vole à piglià lu in forma di supplementu per coglie i so benefici.
È, secondu un novu studiu publicatu in u American Journal of Clinical Nutrition, i grassi monunsaturati-cum'è quelli chì si trovanu in l'oliu d'aliva è l'avucatu-devenu esse aghjuntu à a lista di l'alimenti chì vi aiutanu à brusgià più calorie.
I ricercatori anu paragunatu una dieta ricca di grassu monoinsatu à una dieta ricca di grassi saturati è anu trovu chì a dieta ricca di grassu monoinsaturatu hà datu un aumentu più grande (finu à u 4,3 per centu) in a spesa energetica di riposu di i participanti à u studiu (questa hè a scienza per u numeru di basa di calorie brusgi ogni ghjornu indipindente di u vostru livellu di attività). L'autori di u studiu pensanu chì i grassi facenu chì i nostri mitocondri, i mutori calori di e nostre cellule, brusgianu più energia cum'è calore.
E mo fonti preferite di grassi monoinsaturi sò:
- Olivi
- Oliu d'aliva
- Arachidi
- Noci di macadamia
- Nucigliuli
- Avocados
Puderete ricurdà torna à un precedente "Ask the Diet Doctor" induve avemu vistu un studiu chì hà dimustratu diminuzioni di grassu stomacu quandu i participanti di studiu riducevanu u grassu saturatu è aumentanu u grassu monoinsaturatu in a so dieta. Questi dui studii cumbinati mostranu chì hè una bona mossa di manghjà più monos.