Athleta Partenaria cù u Prufessore di Yoga più Vechju di u Mondu per l'Ultima Campagna Publicitaria
Cuntenutu
A primavera scorsa, Athleta hà lanciatu a so campagna Power of She, cù a missione di empowering ragazze è donne per "rializà u so potenziale illimitatu". À u listessu tempu, anu svelatu a so nova linea Athleta Girl, appughjendu a prossima generazione di ragazze in atletica per guidà un stile di vita attivu. Avà, a campagna feminista in corso hè tornata cun un novu annunziu, sta volta chì spinge u so missaghju di putenza di a ragazza da l'estremità opposta di u spettru di l'età. A stella di a so ultima publicità hè Tao Porchon-Lynch, una celebrità di yoga di 98 anni è u più anzianu prufessore di yoga in u mondu. Malgradu nove decennii fà chì u "yoga ùn hè micca per e ragazze", Porchon-Lynch hè una prova di vita, di respirazione, di a manu chì a fitness ùn hà veramente micca sostituzioni di l'anca di trè anni.
Scuprite u video esclusivu per sente a storia incredibile di Porchon-Lynch, è leghjite l'entrevista sottu per scopre i so secreti per una longa vita (suggerimentu: u vinu hè a so passione) è i so pinsamenti nantu à a fiducia di u corpu.
À a prima scuperta di yoga: "Sò statu allevatu in India è quandu avia ottu anni aghju scupertu un gruppu di picciotti nantu à a spiaggia chì facianu forme insolite cù u so corpu. Aghju pruvatu à fà tuttu ciò chì facianu è eru abbastanza brava. Più tardi, quandu aghju mostratu à a mo zia ciò chì aviu fattu, m'hà dettu chì ùn era micca un ghjocu, era yoga, è u yoga ùn hè micca per e zitelle. Ciò hà fattu accende qualcosa in mè è eru decisu à sapè ne di più. U mo caru ziu m'hà amparatu a filosofia di yoga per mezu di e nostre attività d'ogni ghjornu. U yoga, in tutte e so forme, hè diventatu una passione di me vita. Se pudete esse unu cù l'Energia Eterna, allora ùn ci hè nunda chì ùn pudete micca fà. "
Nantu à e limitazioni chì sò sempre messe à e ragazze oghje: "Hè stupente! Quandu eru ghjovanu è dissi chì u yoga ùn era micca una donna, eru devastatu, ma aghju pigliatu un postu insegnendu à quelli chì mi circundanu chì e ragazze ponu è devenu esse implicate in u yoga. Avà ci sò tante donne chì participanu è insegnanu yoga, ma ùn era micca sempre u casu. Pensu chì in ogni modu, e donne anu avutu à luttà per impegnassi in certe attività. Hè impensabile chì oghje a ghjente dice sempre à e zitelle chì sò menu o micca capaci cum'è i masci. Hè per quessa hè cusì significativu per mè per esse una parte di a campagna Athleta's Power of She, chì hè tutta nantu à u potenziale illimitatu di e donne è di e donne quandu si riuniscenu. Hè bellu di vede una marca chì sparte stu messagiu ".
In evoluzione di u yoga in a so vita: "U yoga hè cambiatu notevolmente in l'ultimu mezu seculu ma l'insignamenti semplici restanu listessi. Quandu aghju cuminciatu à esplorà u yoga in u 1926, ci era cusì poca ghjente in l'Occidente chì ne avia mai intesu parlà, senza cuntà quantu poche donne eranu implicate. . Quandu Indra Devi hà apertu u so studiu in Hollywood in u 1948, era una pratica esotica, inesplorata. Ella m'hà incuraghjitu à cumincià à insegnà. Aghju avutu un incredibile viaghju per u yoga è hè statu assai speciale per vede a pratica evoluzione è diventà qualcosa tutti ponu participà ".
A so filosofia di dieta: Sò statu vegetarianu tutta a mo vita. Amu frutti cum'è mango è pompelmo, è ligumi cum'è spinach è kale. Mangiu a mità di pompelmo quasi ogni matina. Ùn manghju tantu. Credu chì se manghjate a luce, avarete più energia. " (Qui: 10 Alimenti Sani chì Avanzanu a vostra Esperanza di Vita)
Per ridefinisce i stereotipi di ciò chì significa esse 98: "Pensu chì hè impurtante per esse sè stessu. Ùn aghju mai pruvatu à esse un rappresentante di ciò chì u yoga o un anzianu di 98 anni deve esse cum'è perchè ùn crede micca chì ci hè una identità per questu. Per mè, hè assai più impurtante per sparghje a parolla chì, indipendentemente da a vostra età, pudete fà tuttu ciò chì u vostru core vole. Ùn ci hè nunda d'esse troppu vechju. Credu chì, se vive una vita centrata, i vostri obiettivi diventanu realità. U yoga hè una pratica unica è pò ùn esse micca per tutti, ma pruvà cose novi hè ciò chì a vita hè tutta ".
U sicretu di a so energia è longevità: "A parti di u yoga, mi piace à esse u più attivu pussibule. Facciu ballu di ballu quandu ùn sò micca insignatu di yoga. Hè eccitante è veloce. Sò ancu appassiunatu di u vinu è ancu guidà degustazioni cum'è cofundatore. è vicepresidentu di l'American Wine Society. A mo famiglia avia una vigna in a valle di u Rodano in Francia, cusì u vinu hè in u mo sangue è mi piace certi tè, cum'è menta è ginger. cum'è a mo mentalità, per a mo energia è a felicità. Ciò chì mette in a vostra mente si materializeghja, è ùn aghju micca l'età è a decadenza in a mo mente. Sempre cercu u bonu è a mo prossima avventura ". (È, secondu a scienza, a vostra età biologica importa più di a vostra età di nascita.)
I so penseri nantu à a moda di yoga è l'atleisure: "Pensu chì a moda hè un modu meravigliosu per mustrà u vostru spiritu. Mi piace di portà stampe, mudelli è culori arditi ogni volta chì possu. Amu chì ci sò tanti modi per sprimesi in i vestiti di yoga oghje è chì marche cum'è Athleta ti permettenu di truvà vestiti chì si movenu cun voi durante a vostra pratica, ma vi lasciate ancu fà vede a vostra persunalità tutta a ghjurnata ".
Nantu à a fiducia di u corpu è amendu a so forma: "Da u puntu di vista di u corpu, sò tutte e gammi. Quandu aghju modellatu in l'anni 1940 è 1950, aghju vintu u cuncorsu Longest Legs in Europe. Mi sò dettu chì puderia "camminà cum'è una pantera". Malgradu trè rimpiazzamenti d'anca, u mo corpu cuntinueghja à sustene mi mentre facciu yoga è ballu. Mi sentu forte quandu insegnu è sò giratu intornu à a pista di ballu. Hè impurtante di amà u vostru corpu è di travaglià cun ellu. Mette in risaltu i vostri punti di forza. "