À chì serve l'audiometria tonale o vocale?
Cuntenutu
- Tipi principali di audiometria
- 1. Audiometria tonale
- 2. Audiometria vucale
- Cumu l'esame hè fattu
- Cumu preparassi per l'esame
L'Audiometria hè un esame uditariu chì serve per valutà a capacità uditiva di a persona in l'interpretazione di i soni è di e parolle, permettendu a rilevazione di alterazioni uditive impurtanti, soprattuttu in e persone chì travaglianu in ambienti assai rumorosi.
Ci hè dui tippi principali di esami di audiometria: tonale è vocale. U tonale permette di cunnosce a gamma di frequenze chì a persona pò sente, mentre a vocale si concentra più nantu à a capacità di capisce certe parole.
Questu esame deve esse effettuatu in una cabina speciale, isolata da u rumu, dura circa 30 minuti, ùn provoca dolore è di solitu hè fatta da un logopedu.
Tipi principali di audiometria
Ci hè dui tippi principali di audiometria, chì sò:
1. Audiometria tonale
L'audiometria tonale hè un esame chì valuta a capacità uditiva di a persona, chì li permette di determinà a so soglia uditiva, inferiore è superiore, in un spettru di frequenza chì varieghja trà 125 è 8000 Hz.
A soglia auditiva hè u livellu minimu di intensità sonora chì hè necessariu per chì u tonu puru possa esse percepitu a mità di i tempi quandu hè presentatu, per ogni frequenza.
2. Audiometria vucale
L'audiometria vocale valuta l'abilità di a persona di capisce certe parolle, di distingue certi soni, chì sò emessi attraversu l'auriculare, cù intensità sonore diverse. In questu modu, a persona deve ripete e parolle dite da l'esaminatore.
Cumu l'esame hè fattu
L'esame di audiometria hè fattu in una cabina isolata da altri rumori chì ponu interferisce cù l'esame. A persona indossa cuffie speciali è deve indicà à u logopedista, alzendu una manu, per esempiu, quandu sente sentenzi, chì ponu esse emessi à frequenze diverse è alternativamente à ogni arechja.
Questa prova ùn causa micca dolore è dura circa una mezz'ora.
Cumu preparassi per l'esame
Nisuna preparazione speciale hè necessaria per fà questu esame. Tuttavia, in certi casi, pò esse raccomandatu chì a persona eviti di esse esposta à rumuri forti è costanti durante e 14 ore prima.