Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 5 Aprile 2025
Anonim
12 Erbe Ayurvediche Potenti è Spezie cù Benefici per a Salute - Nourrisson
12 Erbe Ayurvediche Potenti è Spezie cù Benefici per a Salute - Nourrisson

Cuntenutu

L'Ayurveda hè un sistema tradiziunale indianu di medicina. Hà per scopu di priservà a salute è u benessere mantenendu a mente, u corpu è u spiritu in equilibriu è prevenendu a malattia piuttostu chè curalla.

Per fà quessa, impiega un approcciu olisticu chì combina dieta, eserciziu è cambiamenti di stile di vita ().

L'arbe ayurvediche è e spezie sò ancu una cumpunente impurtante di questu approcciu. Sò pensati per prutege u vostru corpu da e malatie è offre una varietà di benefici per a salute, cumprese una digestione migliorata è a salute mentale.

Eccu 12 erbe è spezie ayurvediche cun benefici per a salute sustenuti da a scienza.

1. Ashwagandha

Ashwagandha (Withania somnifera) hè una piccula pianta legnosa originaria di l'India è di l'Africa di u Nordu. A so radica è e so bacche sò aduprate per pruduce un rimediu ayurvedicu assai pupulare ().


Hè cunsideratu un adaptogenu, chì significa chì si crede chì aiuta u vostru corpu à gestisce u stress in modu più efficace. A ricerca hà dimustratu chì riduce i livelli di cortisol, un ormone chì e vostre ghiandole surrenali producenu in risposta à u stress (,).

Ci hè ancu evidenze chì liganu ashwagandha à livelli più bassi di ansietà è di sonnu miglioratu in e persone cun disordini di stress è ansia (,,).

Inoltre, e ricerche mostranu chì ashwagandha pò arricchisce a crescita musculare, a memoria, è a fertilità maschile, è ancu i livelli inferiori di zuccheru in sangue. Tuttavia, studii più grandi sò necessarii per cunfirmà questi benefici (,,,,).

Infine, ci sò evidenze chì pò aiutà à riduce l'infiammazione è aumentà u vostru sistema immunitariu, ancu se più studii sò necessarii (11,).

riassuntu

Ashwagandha hè una spezia ayurvedica chì pò aiutà u vostru corpu à gestisce u stress in modu più efficace. Pò dinò calà i livelli di zuccheru in sangue è migliurà u sonnu, a memoria, a crescita musculare è a fertilità maschile.

2. Boswellia

Boswellia, cunnisciutu ancu cum'è incensu indianu o olibanu, hè fattu da a resina di u Boswellia serrata arburu. Hè cunnisciutu per u so aroma piccante è legnosu facilmente ricunnisciutu.


A ricerca suggerisce chì pò esse particularmente efficace à riduce l'infiammazione evitendu a liberazione di cumposti chì causanu infiammazione chjamati leucotrieni (,).

In studii di provette è animali, a boswellia pare esse efficace quant'è i farmaci antiinflamatori non steroidali (AINE), eppuru cun menu effetti collaterali ().

Studii umani liganu a boswellia à u dulore ridottu, à a mubilità migliurata, è à una più larga gamma di muvimentu in e persone cù l'artrite è l'artrite reumatoide. Pò dinò aiutà à prevene infezzioni orali è à luttà cù a gingivitis (,,,,).

Inoltre, pò migliurà a digestione in e persone cù colite ulcerosa è a malattia di Crohn, è ancu di respirà in e persone cun asma cronica (,,,, 25).

riassuntu

Boswellia hè una spezia Ayurvedica cù pruprietà antiinflamatorie. Pò riduce u dolore articulare, migliurà a salute orale, è migliurà a digestione, oltre à aumentà a capacità respiratoria in e persone cun asma cronica.

3-5. Triphala

Triphala hè un rimediu ayurvedicu custituitu da i trè picculi frutti medicinali seguenti ():


  • amla (Emblica officinalis, o uva spina indiana)
  • bibhitaki (Terminalia bellirica)
  • haritaki (Terminalia chebula)

Studi di test-tube è animali mostranu chì triphala pò riduce l'infiammazione causata da l'artrite, oltre à prevene o limità a crescita di certi tipi di cancru (,,,,).

Pò ancu funziunà cum'è lassativu naturale, riducendu a stinzia, u dolore addominale è a flatulenza mentre migliora a frequenza è a consistenza di i muvimenti intestinali in e persone cù disordini intestinali (, 33).

Inoltre, un numeru limitatu di studii suggerenu chì un lavu di bocca chì cuntene triphala pò riduce l'accumulazione di placca, diminuisce l'infiammazione di e gomme, è impedisce a crescita di batteri in bocca (,).

riassuntu

Triphala hè un rimediu ayurvedicu custituitu da trè spezie ayurvediche - amla, bibhitaki è haritaki. Pò aiutà à riduce l'infiammazione articulare, migliurà a digestione, è prumove a salute orale.

6. Brahmi

Brahmi (Bacopa monieri) hè una erba di primura in a medicina ayurvedica.

Sicondu studii di test-tube è animali, brahmi pare avè forti proprietà antiinflamatorie chì sò efficaci quant'è i FANS cumuni (,,,).

I studii li liganu ancu à i miglioramenti in i tassi di apprendimentu, l'attenzione, a memoria, è l'elaborazione di l'infurmazioni, è ancu i sintomi ridotti di u deficit di attenzione da iperattività (ADHD), cume inattenzione, impulsività, scarsu autocontrolu è inquietudine (,,,) .

Alcuni studii suggerenu ancu chì i brahmi ponu avè pruprietà adattogene, chì significa chì pò aiutà à migliurà a capacità di u vostru corpu per trattà u stress è l'ansietà. Tuttavia, più ricerca hè necessaria prima chì e forti conclusioni ponu esse fatte (,,,,).

riassuntu

Brahmi hè una erba Ayurvedica chì si crede abbassà l'infiammazione, migliora a funzione cerebrale è riduce i sintomi di ADHD. Pò ancu aumentà a capacità di u vostru corpu per trattà u stress, ancu se più ricerca hè necessaria.

7. Cuminu

U cuminu hè una spezia originaria di u Mediterraniu è di l'Asia suduveste. Hè fattu da e sementi di u Cuminum cyminum pianta, chì sò cunnisciuti per u so sapore distintivu terrenu, noce è piccante.

A ricerca mostra chì u cuminu pò aumentà l'attività di l'enzimi digestivi è facilità a liberazione di bile da u fegatu, accelerendu a digestione è facilitendu a digestione di i grassi (49,).

I studii anu ancu ligatu sta spezia ayurvedica à sintomi ridotti di u sindrome di l'intestione irritabile (IBS), cume u dolore addominale è u gonfiore ().

Inoltre, u cuminu pò prutegge contra u diabete di tip 2 abbassendu i livelli di zuccheru in sangue è migliurendu a sensibilità à l'insulina. Pò ancu prutegge contra e malatie cardiache aumentendu u colesterolu HDL (bonu) riducendu i trigliceridi è u colesterolu LDL (cattivu) (,,,,).

U cuminu pare ancu pussede pruprietà antimicrobiche chì ponu riduce u risicu di certe infezzioni da l'alimentu. Eppuru, più studii sò necessarii per cunfirmà questu ().

Riassuntu

U cuminu hè una spezia ayurvedica cumunemente aduprata per aghjunghje sapore à i pasti. Pò diminuì i sintomi di IBS, migliurà i fattori di risicu per u diabete di tipu 2 è e malatie cardiache, è forse ancu offre una certa prutezzione contr'à l'infezioni di origine alimentare.

8. Turmeric

A curcuma, a spezia chì dà u curry u so culore giallu caratteristicu, hè un altru rimediu ayurvedicu pupulare.

A curcumina, u so cumpostu attivu principale, hà putenti pruprietà antioxidanti è antiinflamatorii. A ricerca nantu à e provette mostra chì pò esse ugualmente o ancu più efficace di alcune droghe antiinflamatorie - senza tutti i so effetti collaterali (,,,).

Inoltre, a curcuma pò aiutà à prutegge contra e malatie cardiache, in parte migliorendu u flussu di sangue in modu efficace cum'è l'eserciziu o certe droghe farmaceutiche. Un studiu suggerisce ancu chì pò esse efficace quant'è Prozac, una droga comunemente aduprata per trattà a depressione (,,,).

Inoltre, i cumposti in curcuma ponu aiutà à priservà a funzione cerebrale aumentendu i livelli cerebrali di fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF). Bassi livelli di BDNF sò stati ligati à disordini cum'è Alzheimer è depressione (,,,).

Dice questu, a maiò parte di l'studii anu utilizatu quantità assai grande di curcumina, mentre chì a curcuma comprende solu circa u 3% di questu compostu. Cusì, quantità più grandi di quelli chì si trovanu in curcuma sò probabilmente necessarii per ottene questi benefici per a salute, è tali dosi grandi ponu causà mal di stomacu ().

riassuntu

A curcuma hè a spezia ayurvedica chì dà u curry u so culore giallu. A curcumina, u so cumpostu principale, pò aiutà à riduce l'infiammazione è migliurà a salute di u core è di u cervellu. Tuttavia, grandi quantità sò probabilmente necessarie per uttene questi benefici.

9. Radice di licorice

A radice di liquirizia, uriginaria di l'Europa è di l'Asia, vene da u Glycyrrhiza glabra pianta è tene un postu centrale in a medicina ayurvedica.

Studi di test-tube è umani suggerenu chì a radice di liquirizia pò aiutà à riduce l'infiammazione è luttà cù virus è batteri. Sembra ancu offre sollievu da un mal di gola è prumove a salute orale pruteggendu da e cavità dentali è Candida (, , , , ).

Questa spezia Ayurvedica pò ancu aiutà à prevene o gestisce l'ardori di stomacu, gonfiori, nausea, eruttazioni è ulcere di stomacu. Quandu si applica à a pelle, pò riduce i sintomi di eruzione cutanea, cumprese rossi, pruriti è gonfiori (,,,).

Tuttavia, i soli studii nantu à sta radice sò generalmente picculi, è più ricerche sò necessarie per cunfirmà questi benefici.

riassuntu

A radice di liquirizia hè una spezia ayurvedica chì pò aiutà à riduce l'infiammazione è prutegge da varie infezioni. Pò ancu trattà i prublemi digestivi è alleviare l'irritazioni di a pelle.

10. Gotu kola

Gotu kola (Centella asiatica), o "l'erba di a longevità", hè un altru rimediu ayurvedicu pupulare. Hè fattu da una pianta senza gustu, inodore cù foglie verdi in forma di fan chì cresce in acqua è intornu.

Un picculu studiu suggerisce chì i supplementi di gotu kola ponu migliurà a memoria di e persone dopu avè avutu un colpu ().

Inoltre, in un studiu, e persone cun disordine d'ansietà generalizzata anu segnalatu menu stress, ansietà è depressione dopu avè rimpiazzatu i so antidepressivi cun gotu kola per 60 ghjorni ().

Ci hè ancu alcune evidenze chì l'erba pò aiutà à prevene e smagliature, à riduce e vene varicose, à aiutà e ferite à guarì più rapidamente, è à diminuisce i sintomi di eczema è psoriasi. Tuttavia, più ricerca hè necessaria (,,).

Studi annantu à l'animali suggerenu ancu chì st'erba ayurvedica pò alleviare u dolore articulare, ma sò necessarii più studii per cunfirmà questu effettu ().

riassuntu

A Gotu kola hè un'erba ayurvedica chì pò aiutà à aumentà a memoria è à riduce u stress, l'ansietà è a depressione, oltre à migliorà una varietà di condizioni di a pelle.

11. Melone amaru

Melone amaru (Momordica charantia) hè una vigna tropicale strettamente ligata à a zucca, a zucca, u cucumaru è a zucca. Hè cunsideratu un alimentu di primura in a cucina asiatica è riccu di nutrienti è antioxidanti putenti.

A ricerca suggerisce chì u melone amaru pò aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue è à prumove a secrezione di l'insulina, l'ormone rispunsevule per mantene i livelli di zuccheru in sangue stabile (,,, 89).

Se utilizate insulina per gestisce i vostri livelli di zuccheru in sangue, cunsultate a vostra assistenza sanitaria prima di aghjunghje melone amaru à a vostra rutina ghjurnata per impedisce chì i vostri livelli di zuccheru in sangue diventanu periculosamente bassi.

Studi annantu à l'animali suggerenu ancu chì pò abbassà i livelli di trigliceridi è LDL (cattivu) di colesterolu, ancu se studii umani sò necessarii per confermà questu (,).

riassuntu

U melone amaru hè una spezia ayurvedica chì pò aiutà à abbassà i livelli di zuccheru in sangue è à aumentà a secrezione d'insulina.Pò dinò riduce i livelli di colesterolu LDL (cattivu), ancu se più ricerche sò necessarie prima chì si possinu fà conclusioni forti.

12. Cardamomu

Cardamomu (Elettaria cardamomum), chì hè qualchì volta chjamata a "regina di e spezie", face parte di a medicina ayurvedica dapoi l'antichità.

A ricerca suggerisce chì a polvere di cardamomu pò aiutà à riduce a pressione sanguigna in e persone cun livelli elevati. Ci hè ancu evidenza chì inalazione di l'oliu essenziale di cardamomu pò aumentà l'assorbimentu di ossigenu in i pulmoni durante l'eserciziu (, 93).

Inoltre, a ricerca in provette è animali suggerisce chì u cardamomu pò aiutà à prutegge contra Helicobacter pylori battìri, chì hè una causa cumuna di ulcere stomacu, è pò riduce a dimensione di l'ulcere gastriche di almenu u 50% o ancu eradicali (,).

Eppuru, a ricerca in l'omu hè necessaria prima chì e forti conclusioni ponu esse fatte.

riassuntu

U Cardamomu hè una spezia Ayurvedica chì pò abbassà a pressione sanguigna, migliurà a respirazione, è potenzialmente aiutà l'ulcere di u stomacu à guarì. Tuttavia, più ricerca hè necessaria.

Precauzioni

E erbe è e spezie ayurvediche sò generalmente cunsiderate sicure quandu cunsumate in quantità tipicamente aduprate per preparà o aromatizà alimenti. Eppuru, a maiò parte di i studii chì sustenenu i so benefici tipicamente adupranu supplementi chì offrenu dosi chì superanu assai quellu.

U supplementu cù tali dosi grandi pò esse micca adattatu per i zitelli, e donne chì sò incinte o chì allattanu, e persone cun condizioni mediche cunnisciute, o quelli chì piglianu medicazione.

Per quessa, hè necessariu cunsultà u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje qualsiasi supplementi ayurvedici à u vostru regime.

Hè ancu da nutà chì u cuntenutu è a qualità di i prudutti ayurvedici ùn sò micca regulati. Alcune preparazioni ayurvediche ponu mischjà erbe è spezie ayurvediche cù minerali, metalli o gemme, rendenduli potenzialmente dannosi ().

Per esempiu, un studiu recente hà trovu chì u 65% di i prudutti ayurvedici studiati cuntenenu piombu, mentre chì 32-38% includenu ancu mercuriu è arsenicu, alcuni di i quali avianu cuncentrazioni chì eranu finu à parechje migliaia di volte più alti di u limitu di ghjornu sicuru ().

Un altru studiu hà dettu chì finu à u 40% di e persone chì utilizanu preparazioni ayurvediche avianu livelli elevati di piombu o mercuriu in u so sangue ().

Dunque, quelli chì sò interessati à i preparati ayurvedici devenu cumprà solu da imprese reputate chì idealmente anu testatu i so prudutti da un terzu.

riassuntu

L'arbe ayurvediche è e spezie sò generalmente sicure in poche quantità. I supplementi chì cuntenenu grandi dosi di queste erbe è spezie, è ancu preparati ayurvedici chì li anu mischjatu cù altri minerali, metalli o gemme ponu esse dannosi.

Piante cum'è Medicina

U fondu

E erbe è e spezie ayurvediche sò state parte integrante di a medicina tradiziunale indiana dapoi seculi

Una quantità crescente di evidenze scientifiche sustene i so numerosi benefici pruposti per a salute, cumpresa a prutezzione contra a diabetes di tip 2 è e malatie cardiache.

Cusì, aghjunghjendu piccule quantità di queste erbe è spezie pò aiutà à u gustu à i vostri pasti è à aumentà a vostra salute.

Dittu chistu, e dosi maiò ùn ponu micca esse adatte per tutti, allora assicuratevi di cunsultà u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje supplementi ayurvedici à u vostru regime sanitariu.

È ricordate, Ayurveda adopra un approcciu olisticu à a salute chì include ancu attività fisica, sonnu adeguatu, gestione di u stress, è manghjendu una varietà di frutti è verdure ogni ghjornu.

Oghje Interessante

Capisce e vostre Opzioni di Sollievu di Dolore cun Endometriosi

Capisce e vostre Opzioni di Sollievu di Dolore cun Endometriosi

PanoramicaUn intomu principale di endometrio i hè u dolore crònicu. U dulore tende à e e pecialmente forte durante l'ovulazione è a men truazione. I intomi ponu include crampi...
9 Segni è Sintomi di Carenza di Rame

9 Segni è Sintomi di Carenza di Rame

U ramu hè un minerale e enziale chì hà a ai roli in u corpu.Aiuta à mantene un metaboli mu ano, prumove o a forti è ani è a icura chì u vo tru i tema nervo u funzion...