Cunsiglii Ayurvedici per a Cura di a Pelle chì Funcionanu Ancora oghje
Cuntenutu
- Determinate a vostra custituzione Ayurveda.
- Diventate una persona matina.
- Cambia i vostri prudutti di cura di a pelle.
- Rivista per
Se avete mai guardatu in a scienza di u yoga o di a medicina orientale, allora pudete avè inciampatu l'Ayurveda. Se ùn avete micca, l'essenza di questu hè simplice: Ayurveda hè di nutre a vostra mente, corpu, è anima è diventà in sintonia cun voi stessu è i bisogni di u vostru corpu. L'Ayurveda in Sanskrit si traduce in "cunniscenza di a vita" è insegna l'alimentazione seguendu i ritmi di a natura. "L'Ayurveda hè u fundamentu per u benessere internu chì vi aiuta à vede megliu esternamente, sustene tutti i sforzi per furmà è tonificate a vostra pelle è u corpu", dice MaryAnna Nardone, estetista paramedica è istruttore Ayurvedic certificatu.
Dunque, mentre pudete adattà i so principii quandu si tratta di a vostra dieta (avemu avutu un scrittore à pruvà a dieta ayurvedica per i so benefici di perdita di pesu), pudete ancu aduprà i stessi principii quandu si tratta di a vostra rutina di cura di a pelle. Eccu cumu implementà i cunsiglii Ayurvedic per a cura di a pelle per una pelle più sana è luminosa.
Determinate a vostra custituzione Ayurveda.
L'Ayurveda hè radicata in l'idea chì ogni persona hà un dosha, un termu chì si riferisce à l'energii biologichi chì guvernanu a custituzione di l'individuu, fisicu è mentale. Secondu Ayurveda, i doshas determinanu a vostra dieta ottimale, mentalità, stile di vita - è sì, routine di cura di a pelle. Ci sò trè doshas principali, basati annantu à una cumbinazione di l'elementi: Vata (ventu è aria), Kapha (terra è acqua), è Pitta (focu è acqua). I doshas sò intrinseci è duranu per tutta a vostra vita, ma ognunu hà qualità chì ponu esse influenzate da e stagioni o a vostra età, dice Kathryn Templeton, praticante ayurvedica è psicoterapeuta clinicu. Nardone ricumanda prima di piglià u Quiz Prakruti Dosha Mind Body nantu à u so situ web per determinà u vostru. In generale parlendu, sè avete a pelle sensibile chì hè secca o più ruvida in a struttura, puderete falà in a categuria di tipu di pelle Vata. Un tippu di pelle Kapha significa chì a vostra pelle hè naturalmente grassa, è u tippu di pelle Pitta hè caratterizatu da cose cum'è lentiggini o chì sò propensi à brusgiole o acne. Nardone nota chì pudete avè un dosha dominante è un menu dominante unu-aka pudete esse una cumbinazione di doshas (un Pitta-Vata, per esempiu).
Diventate una persona matina.
Siccomu l'Ayurveda hè una pratica generale di benessere, diventà infine una persona mattutina pò esse a chjave per una grande pelle, secondu l'esperti. Postu chì Ayurveda insegna chì u nostru corpu hà una disintossicazione integrata, Nardone ricumanda di dorme à 10 ore. è surtendu cù u sole versu 6 ore di mane Perchè una stonda cusì svegliu? Ebbè, secondu i pratichi ayurvedici, currisponde à i nostri ritmi circadiani cù a natura dà à u corpu u tempu di riparà à u nivellu cellulare.
Quandu vi svegliate, Nardone suggerisce di principià a vostra ghjurnata cù un vetru d'acqua di limone per eliminà e tossine è idratate a pelle. Sicondu Templeton, avete ancu cunsiderà esce in u sole per 15 minuti per a vitamina D è per sustene a circulazione. Se questu pare assai da piglià à una volta (fighjendu à voi, civette di notte), Nardone suggerisce aghjunghje solu un rituali à tempu.
Cambia i vostri prudutti di cura di a pelle.
A cura ayurvedica di a pelle adopra un approcciu più minimalista quandu si tratta di prudutti, spiega Amy McKelvey, erborista integrativa è CEO di Her Vital Way. In fatti, una rutina matina di quattru passi hè tuttu ciò chì avete bisognu per ottene i risultati di a pelle chì brama.
1. Pulite cù una polvere di noce.
Lavà a to faccia elimina a terra è e tossine da a pelle. Tutti i tippi di pelle puderanu prufittà di un detergente cun polvere di amandule perchè hè à tempu idratante è esfoliante è face un ingrediente ideale per a cura di a pelle per via di l'acidi grassi, aghjusta McKelvey. Pruvate: Dr.Hauschka Crema Detergente o Lush Angels nantu à a Pelle Nuda Faccia è Detergente per u Corpu.
McKelvey hà ancu furnitu ricette specifiche à ogni tippu di pelle per fà u vostru propiu visu lavatu.
Per a pelle di Vata: Imbulighjate 1 teaspoon di powder d'amandula cù 1/2 teaspoon di latti sanu o di coconut, per fà una pasta fina. Applica un stratu finu nantu à a to fàccia è massaggiate delicatamente, essendu attentu à ùn frottà o sfregà nantu à a pelle. Lavate cù acqua calda prima chì a pasta cuminci à asciugà.
Per a pelle Pitta: Mescite inseme 1 cucchiainu di farina di lenticchie, 1/2 cucchiainu di neem in polvere o triphala in polvere, è 1 cucchiainu d'acqua. Applicà sta pasta à a vostra faccia, è lavate cù acqua fresca prima di secca.
Per a pelle Kapha: Mescite inseme 1/2 cucchiainu di miele è 1/2 cucchiaina di suchju di limonu. Applicà nantu à a faccia è lasciate per 2 minuti dopu lavà.
2. Nutrite cù un oliu faciale.
U passu prossimu hè di sceglie un oliu facciale per nutrimentu. L'olii sò un segnu distintivu di l'Ayurveda è ponu esse aduprati da tutti i tippi di pelle per equilibrà a propria pruduzzione d'oliu di u corpu-iè, ancu e persone cun acne, una sovrapproduzione, puderanu prufittà di un oliu facciale. Templeton raccomanda sesamo per a pelle Vata, noce di cocco per a pelle Pitta, è girasole per a pelle Kapha. (McKelvey hè ancu un grande fan di l'usu di un oliu, cum'è sesamo, jojoba, avocado, girasole, o oliu di coccu, in u vostru corpu per una pelle idratata è luminosa.)
3. Date ti un autumassaggio.
U terzu passu in a vostra rutina hè l'Abhyanda, un massaggio dolce per a faccia è u collu. L'automassaggio per pochi minuti à u ghjornu pò migliurà e funzioni immunitarie, migliurà u sonnu è prufittà a circulazione di a pelle, dice Nardone. (Assuciatu: Cosa hè u Massaggio di Senu Ayurvedicu?)
4. Spritz some water rose.
Infine, finisci a vostra rutina cù un spritz d'acqua di rose. L'acqua di rosa aghjunghjenu una nebbia finale à i strati esterni di a pelle secca per creà un effettu plumping istantaneu. Rose hè ancu un profumu terapeuticu d'amore è di cumpassione, dice McKelvey, chì pudete purtà in u ghjornu. (Relativu: Rosewater hè u sicretu per a pelle sana?)