Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 16 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Marzu 2025
Anonim
Sensibilizazione à u salicilatu: Cause, Sintomi è Alimenti da Evità - Nourrisson
Sensibilizazione à u salicilatu: Cause, Sintomi è Alimenti da Evità - Nourrisson

Cuntenutu

A sensibilità alimentaria è l'intolleranze sò prublemi cumuni chì ponu esse difficiuli da diagnosticà.

Mentre a sensibilità à u salicilatu, cunnisciuta ancu cum'è intolleranza à u salicilatu, ùn hè micca cumuna cum'è l'intolleranza à u glutine o à u lattosiu, hè un veru prublema per alcune persone.

I salicilati sò cumposti truvati in l'alimenti, i medicazione è altri prudutti chì ponu causà reazioni avverse in quelli chì sò intolleranti.

Una sensibilità à questi cumposti hè assuciata à una larga varietà di sintomi, rendendu difficiule da identificà.

Questu articulu spiega e cause è i sintomi di a sensibilità à u salicilatu, cumprendu quali alimenti da evità.

Chì sò i salicilati?

I salicilati sò un gruppu di chimichi derivati ​​da l'acidu salicilicu.

Si trovanu naturalmente in certi alimenti è ancu prudutte sinteticamente per l'usu in prudutti cum'è l'aspirina, u dentifriciu è i cunservatori alimentari.


Sia e forme naturali sia sintetiche ponu causà reazzioni avverse in certe persone.

In a so forma naturale, e piante producenu salicilati per difende da elementi dannosi cum'è insetti, funghi è malatie ().

Questa forma si trova in una vasta gamma di alimenti, cumpresi frutti, verdure, caffè, tè, noci, spezie è meli.

Intantu, a forma sintetica hè comunemente aduprata cum'è cunservatore di l'alimentu è si trova in medicinali cum'è l'aspirina è u Pepto-Bismol.

Comparatu à l'alimenti, i medicazione cum'è l'aspirina cuntenenu quantità elevate di salicilati, per quessa l'intolleranza à u salicilatu hè più comunemente ligata à i medicazione.

Per esempiu, l'assunzione dietetica di salicilati hè di solitu 10-200 mg per ghjornu. Comparativamente, una sola dosi di aspirina pò cuntene 325-650 mg, secondu u tipu ().

Riassuntu

I salicilati sò chimichi chì si trovanu naturalmente in certi alimenti è ancu prudutte sinteticamente per aduprà in medicazione è altri prudutti.

Chì Cause Sensibilizazione à u Salicilatu?

Mentre cunsumendu quantità eccessive di salicilati pò causà reazioni avverse in chiunque, a maiò parte di a ghjente pò cunsumà in modu sicuru alimenti ricchi in elli ogni ghjornu o piglià un paiu d'aspirina di tantu in tantu per un mal di testa.


Tuttavia, quelli chì anu una sensibilità à i salicilati ponu avè effetti collaterali quandu cunsumanu un alimentu o utilizanu un pruduttu chì cuntene ancu piccule quantità di questi chimichi.

Queste persone anu una capacità diminuita per metabolizà currettamente è escretalli da u so corpu.

A sensibilità à u salicilatu hè pensata per esse causata da una sovrapproduzione di leucotrieni, chì sò mediatori infiammatori chì sò stati ligati à una varietà di condizioni, cum'è asma, artrite reumatoide è malattie infiammatorie di l'intestini ().

Questa surproduzione hè causata da l'inibizione di cicloossigenasi, un enzima chì regula a produzzione di leucotrieni ().

L'accumulazione di leucotrieni in u corpu porta à sintomi relativi à l'intolleranza à u salicilatu.

Ancu se a percentuale di e persone chì anu una intolleranza à salicilatu hè scunnisciuta, hè più cumuna in adulti chì soffrenu d'asma ().

In fatti, si stima chì 2-22% di l'adulti cù l'asma sò sensibili à sti cumposti ().

Quelli chì anu allergie à l'alimentu è malattie infiammatorie di l'intestini sò ancu stati mostrati chì sò più propensi à avè sta intolleranza ().


Riassuntu E persone cun intolleranza à salicilatu ùn sò micca capaci di cunsumà ancu piccule quantità di questi chimichi senza avè effetti collaterali negativi.

Sintomi di Sensibilità di Salicilatu

A sensibilità à u salicilatu pò causà sintomi varii chì imitanu allergie è malatie.

In più, alcune persone sperimentanu solu i so sintomi in presenza di allergie senza relazione, ciò chì ne face una cundizione difficiule da diagnosticà.

I sintomi più cumuni implicanu e vie respiratorie. Tuttavia, a pelle è e vie intestinali ponu ancu esse affette.

I sintomi includenu ():

  • Nasu imbottitu
  • Infezzione sinusale è infjammazione
  • Polipi nasali è sinusali
  • Astma
  • Diarrea
  • Gas
  • Dolore addominale
  • Inflammazione intestinale (colite)
  • Urticaria
  • Gonfiamentu tissutale

Tuttavia, tenite à mente chì i sintomi ponu variare da persona à persona.

A quantità di salicilati chì scatenanu una reazzione pò differisce secondu a capacità di l'individuu di rompe li.

Dunque, alcune persone sperimentanu sintomi dopu esse esposti à una piccula quantità di questi chimichi, mentre altri ponu tollerà quantità più grandi prima chì una reazione sia scatenata.

Riassuntu A sensibilità à u salicilatu hè ligata à una varietà di sintomi, cumprese nasu stufatu, asma, diarrea è urticaria. Pò esse difficiule da diagnosticà perchè i so sintomi ponu variare da persona à persona.

Chì Alimenti Contenenu Salicilati?

Una quantità di alimenti cuntenenu salicilati.

I frutti, ligumi è spezie tendenu à cuntene i più alti quantità, ancu s'elli si trovanu ancu in altri alimenti.

U livellu di salicilatu di un alimentu pò varià secondu una serie di fattori, cumprese e cundizioni di crescita, a preparazione è u livellu di maturità.

Per esempiu, i frutti secchi cuntenenu quantità più alte di i frutti crudi per via di a rimozione di l'acqua durante a trasfurmazione.

L'alimenti più alti in salicilati includenu ():

  • Frutti: Uva passa, prugne, albicocche, more, mirtilli, ciliegie, mirtilli, uva, ananas, prugne, arance, mandarini, fragole è guava.
  • Ligumi: Broccoli, cucumari, okra, cicoria, indivia, ravanellu, zucca, crescione, germogli di luzerna, melanzana, zucca, patata dolce, spinaci, carciofi è fasgioli.
  • Spezie: Curry, anice, cayenne, aneto, zenzero, allspice, cannella, chiodi di garofano, senape, cumino, origano, pimiento, estragone, curcuma, paprika, timu è rosmarinu.
  • Altre fonti: Tè, rum, vinu, cordiali, acitu, salsa, zecche, amandule, castagne d'acqua, meli, liquirizia, marmellata, chewing gum, sottaceti, alivi, coloranti alimentari, aloe vera, patatine fritte è crackers sapuriti è aromi di frutti.

Questa lista ùn hè micca esaustiva, postu chì ci sò parechje altre fonti alimentari di sti cumposti.

A parti di l'alimenti, ponu esse truvati in una quantità di prudutti non alimentari cumpresi:

  • Dentifriciu à a menta
  • Perfumi
  • Shampoos è condizionatori
  • Collutariu
  • Lozioni
  • Medicazioni

Inoltre, i salicilati ponu esse assorbiti attraversu a pelle, dunque quelli chì anu intolleranza devenu ancu esse cuscienti di l'ingredienti in lozioni, detergenti è prufumi ().

A surghjente a più putente hè l'aspirina è altri farmaci antiinflamatori non steroidali (FANS), cumpresu l'ibuprofene ().

Riassuntu I salicilati si trovanu in parechji alimenti è si trovanu ancu in prudutti non alimentarii cum'è u dentifriciu è i medicazione.

Diagnostu è Gestione

Benchè l'intolleranza à u salicilatu per i medicamenti cum'è l'aspirina sia stata stabilita, ci hè una mancanza di ricerca chì esplori l'intolleranza à u salicilatu per l'alimenti ().

Attualmente, ùn ci sò testi di laboratorio per diagnosticallu. Tuttavia, certi testi ponu esse dati per escludere un'allergia.

U test standard per l'intolleranza à u salicilatu à i medicazione hè l'esposizione o a provocazione, chì implica l'amministrazione di una piccula quantità di acidu salicilicu è u monitoru per i sintomi.

Questa prova hè amministrata solu da prufessiunali medichi, postu chì ci ponu esse reazzioni gravi.

In quelli chì anu una intolleranza cunnisciuta à l'aspirina è altri medicinali chì cuntenenu salicilati, l'evità di sti medicamenti hè necessaria.

Tuttavia, una sensibilità diagnosticata à l'aspirina è altri medicinali ricchi di salicilati ùn significa micca necessariamente chì l'evità di l'alimenti ricchi in salicilati sia necessaria.

Questu hè chì i medicinali cum'è l'aspirina cuntenenu quantità assai più alti di quelli di l'alimenti, è una intolleranza hè di solitu dipendente da a dose.

Tuttavia, e persone chì sò estremamente sensibili à i salicilati ponu prufittà di limità a so assunzione di alimenti chì li cuntenenu.

Per diagnosticà una intolleranza salicilata à l'alimenti, una storia medica dettagliata, cumprese un ghjurnale alimentariu è di sintomi, sò i migliori indicatori.

Se si sospetta una intolleranza, una dieta di eliminazione chì esclude l'alimenti ricchi in salicilati hè di solitu l'opzione di trattamentu di scelta.

Riassuntu A diagnosi di una intolleranza dietetica à i salicilati implica generalmente una storia dettagliata di a dieta è sintomi cunnessi cundotta da un prufessiunale medicu. Per quelli chì sò assai sensibili à i salicilati dietetichi, una dieta limitata à salicilatu pò esse necessaria.

Duvete Evità i Salicilati?

Ùn ci hè nisuna ragione per evità i salicilati, a menu chì suspettate d'avè una intolleranza per elli, o chì u vostru duttore li ricumanda.

Una dieta bassa in salicilatu pò esse restrittiva. Inoltre, taglià inutilmente l'alimenti chì sò ricchi in questi cumposti pò esse dannusu per a vostra salute.

In fattu, i salicilati sò antiinflamatori. L'alimenti ricchi in elli sò stati dimustrati per riduce u risicu di malatie infiammatorie cum'è u cancheru culettale ().

Inoltre, i frutti, ligumi è spezie chì sò ricchi di questi cumposti sò benefichi per a salute è cuntenenu carichi di vitamine, minerali è cumposti vegetali putenti chì aiutanu à mantene in bona salute (,).

Tuttavia, e persone chì sperimentanu sintomi dopu avè cunsumatu alimenti ricchi di salicilatu devianu cunsiderà evitalli.

Siccomu una intolleranza hè di solitu ligata à a dosa è tanti alimenti cuntenenu questi cumposti, limitendu solu l'alimenti chì cuntenenu i più alti quantità hè a vostra megliu scumessa.

Ci hè da nutà chì a ricerca nantu à e diete ristrette in salicilatu hè assai limitata, dunque i so effetti à longu andà sò scunnisciuti.

In un studiu, i zitelli 74 chì sò stati sottumessi à una dieta limitata à salicilatu anu avutu carenze nutrizionali è avversioni alimentari ().

Per questa ragione, una dieta di eliminazione limitata à salicilatu deve esse monitorata da un prufessiunale medicu.

Riassuntu Solu quelli chì sò assai sensibili à i salicilati anu bisognu di seguità una dieta limitata à salicilati. L'alimenti ricchi in questi cumposti anu assai benefici per a salute è devenu esse tagliati fora di a vostra dieta solu se si sospetta una intolleranza.

U Bottom Line

I salicilati sò un cumpunente naturale di parechji alimenti è si trovanu in parechji medicazione è in altri prudutti non alimentari.

Mentre a maiò parte di a ghjente pò tollerà questi cumposti, alcuni sò estremamente sensibili à elli.

Quelli chì anu sensibilità à u salicilatu ponu avè bisognu di evità l'alimenti, i medicinali è i prudutti più alti in salicilati.

Ci hè assai da scopre nantu à l'intolleranza à salicilatu, è l'effetti à longu andà di una dieta limitata à salicilatu sò scunnisciuti.

I salicilati si trovanu in innumerevuli alimenti è prudutti, cusì hè pussibile evità cumpletamente.

A causa di a so larga gamma di sintomi, l'intolleranza à u salicilatu hè spessu difficiule da diagnosticà è e opzioni di trattamentu sò limitate in stu mumentu.

Se pensate chì pudete esse sensibile à i salicilati, parlate cù u vostru duttore per assicurà una diagnosi curretta è opzioni di trattamentu.

Assicuratevi Di Leghje

Rickettsialpox

Rickettsialpox

Rickett ialpox hè una malattia diffu a da un acaru. Provoca una eruzione cutanea imile à a varicella nantu à u corpu.Rickett ialpox hè cau atu da i batteri, Rickett ia akari. i tro...
Infezzione Nocardia

Infezzione Nocardia

L'infezzione Nocardia (nocardio i) hè un di ordine chì affetta i pulmoni, u cervellu o a pelle. In e per one altrimente ane, pò accade cum'è infezzione lucale. Ma in e per ...