Bagnu Sitz: à chì serve è cumu fà
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu fà u bagnu di sitz
- 1. Per brusgià in u vaginu
- 2. Per l'infezzione di e vie urinarie
- 3. Per l'herpes genitale
- 4. Per emorroidi
U bagnu di sitz hè un tipu di trattamentu chì hà per scopu di alleviare i sintomi di malatie chì affettanu a regione genitale, cume l'infezione da u virus herpes, candidiasi o infezione vaginale, per esempiu.
Stu tipu di trattamentu deve cumplementà u trattamentu raccomandatu da u duttore è pò esse fattu cù olii essenziali, bicarbonatu di sodiu o acitu, per esempiu, secondu u scopu di u bagnu.
Per chì ghjè
U bagnu di sitz hà per scopu di cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore per e malatie chì affettanu a regione intima di l'omi è di e donne, a vaginosi batterica, l'herpes genitale, a candidiasi o a brucia in a vagina, per esempiu, postu chì pò aiutà à pulisce a regione, riduce u risicu d'infezzione è aumentà a circulazione sanguigna in u situ, favurendu a guarigione.
Inoltre, un bagnu di sitz pò ancu esse raccomandatu per alleviare i sintomi è u disagiu causati da emorroidi o diarrea, o esse indicatu dopu a chirurgia à a regione genitale o perineale per diminuisce i sintomi.
Cumu fà u bagnu di sitz
U bagnu di sitz hè simplice è si compone di a persona chì si stà in un bacinu pulitu chì cuntene l'ingredienti per u bagnu è stà per circa 15 à 30 minuti. In più di u bacinu, hè ancu pussibule di fà u bagnu di sitz in u bidet o in una vasca, per esempiu.
Hè di solitu cunsigliatu chì u bagnu di sitz hè fattu 2 à 3 volte à a settimana in modo da pudè avè i benefici, è allora si raccomanda chì u bagnu sia fattu 1 à 2 volte à a settimana per impedisce chì i sintomi si ripetinu.
Hè impurtante tene à mente chì u bagnu di sitz ùn rimpiazza micca u trattamentu indicatu da u duttore è, dunque, si consiglia di cunsultà u ginecologu o urologu per chì u trattamentu u più adattu per a situazione sia indicatu è a progressione di a malattia pò esse impeditu.
L'ingredienti di u bagnu di sitz pò varià secondu u scopu di u trattamentu, è ponu esse fatte cù bicarbonate di sodiu, acitu o olii essenziali.
Eccu alcune opzioni per un bagnu di seduta:
1. Per brusgià in u vaginu
Un bonu bagnu di seduta per brusgià in u vaginu causatu da candidiasi hè quellu cù l'oliu essenziale diMelaleuca alternifolia, popularmente chjamatu l'arburu di tè, perchè hà proprietà antifungali chì luttanu contr'à a causa di a malatia. Vede tutti i benefici di l'oliu di l'arburu di tè.
Per fà stu bagnu di sitz, basta à mette 1 litru d'acqua calda è 5 gocce d'oliu essenziale di malaleuca in un bacinu è stà à pusà in u bacinu per circa 20 à 30 minuti è fà un lavatu vaginale cù listessa acqua. Inoltre, pudete aghjunghje 1 goccia d'oliu essenziale di malaleuca in un tampone è aduprà u ghjornu.
Stu bagnu di sitz pò ancu esse adupratu in casu di prurito di a vagina o di una scarica vaginale bianca, cum'è u latte caghjatu chì sò ancu i sintomi di candidiasi.
2. Per l'infezzione di e vie urinarie
Un bagnu di seduta eccellente per l'infezzione di e vie urinarie hè u bagnu di seduta cù l'acitu, postu chì l'acitu hè capace di cambià u pH di a regione intima è di diminuisce a capacità di i batteri di aderisce à l'uretra è a vescica.
Per fà stu bagnu, mette 3 litri d'acqua calda in un bacinu è aghjunghjite 2 cucchiai di acetu, mischjate bè è poi pusate in u bacinu senza biancheria intima per almenu 20 minuti. Vede altre opzioni di bagnu di sitz per l'infezzione di e vie urinarie.
3. Per l'herpes genitale
Un grande bagnu di seduta per l'herpes genitale hè u bagnu di seduta cun bicarbonato di sodiu perchè pò aiutà e lesioni à guarì, riducendu u risicu di trasmissione di malatie è u disagiu causatu da e lesioni.
Per fà u bagnu per l'herpes genitale, duvete mette 600 ml d'acqua calda in un bacinu, aghjunghje una cucchiaia di bicarbonato di sodiu, mischjà bè è stà in u bacinu per 15 minuti, 2 à 3 volte à ghjornu.
4. Per emorroidi
Una opzione di bagnu di sitz per emorroidi hè cù l'arnica, postu chì hè una pianta medicinali cù proprietà antiinflamatorie, calmanti è curative, aiutendu à alleviare u disagiu causatu da emorroidi.
Cusì, per questu bagnu di sitz, basta à mischjà 20g di tè d'arnica è 3 litri d'acqua calda in una conca, è poi pusà nantu à l'acqua calda è stà per 15 minuti. Scuprite altre opzioni di bagnu di sitz per emorroidi.