Cumu fà u lavu nasale per sbulicà u nasu
Cuntenutu
- Passu à passu di lavata nasale cù u seru
- Cumu fà u lavu nasale nantu à u zitellu
- Altri suggerimenti per sbluccà u nasu
Un ottimu modu casanu per sbluccà u nasu hè di fà un lavatu nasale cù 0,9% di soluzione salina cù l'aiutu di una siringa senza aghi, perchè attraversu a forza di a gravità, l'acqua entra per una narice è esce per l'altru, senza causà dolore o disconfort, eliminendu tanta flema è sporcizia.
A tecnica di lavaggiu nasale hè eccellente per eliminà e secrezioni da e vie aeree superiori, ma hè ancu un bonu modu per tene u nasu currettamente pulitu, essendu utile per quelli chì anu allergie respiratorie, rinite o sinusite, per esempiu.
Passu à passu di lavata nasale cù u seru
In adulti è zitelli, sta prucedura deve esse effettuata nantu à u lavamanu di u bagnu, è i seguenti passi sò da seguità:
- Riempite a siringa cù circa 5 à 10 ml di soluzione salina;
- Durante a prucedura, apre a bocca è respira per a bocca;
- Inclinate u vostru corpu in avanti è a testa leggermente à fiancu;
- Pone a siringa à l'entrata di una narice è preme finu à chì u seru esca da l'altra narice. In casu di necessità, aghjustate u pusizionamentu di a testa finu à chì u seru entra per una è esce per l'altra narice.
Hè cunsigliatu di fà sta pulizia 3 à 4 volte in ogni narice, secondu u bisognu. Inoltre, a siringa pò esse riempita di più siero, chì serà eliminata per l'altra narice. Per finisce u lavu nasale, duvete soffià u nasu dopu a prucedura, per caccià a più secrezione pussibule. Se a persona trova difficiule di eseguisce sta prucedura permanente, ponu pruvà à fà la stesa, cumu si vede in l'immagine sottu.
In alternativa à aduprà una siringa è una soluzione salina, u lavu nasale pò esse realizatu cù un picculu dispositivu sviluppatu apposta per questu scopu, chì pò esse acquistatu in farmacia o in Internet.
Cumu fà u lavu nasale nantu à u zitellu
Per fà a tecnica currettamente, duvete mette u zitellu in u vostru fiancu, di punta à u spechju è tene a testa per ch'ellu ùn si vulti micca è ùn si faccia male. Per cumincià a pulizia, duvete mette a siringa cù circa 3 mL di soluzione salina in a narice di u zitellu è appughjà a siringa rapidamente, affinchì u ghjettu di seru entri in una narice è esca naturalmente per l'altru.
Quandu u zitellu hè abituatu à u lavatu nasale, ùn ci hè bisognu di tene lu, mettendu solu a siringa in a so narice è appughjendula dopu.
Vede più cunsiglii per sbulicà u nasu di u zitellu.
Altri suggerimenti per sbluccà u nasu
Altri cunsiglii per sbloccà u nasu sò:
- Aduprate un umidificatore o vaporizatore in ogni stanza di a casa;
- Bei circa 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, chì l'acqua aiuta à dilute u mucus;
- Pone un cuscinu sottu à u materasso per tene a testa alta è fà respirà più faciule;
- Aduprate cumpressi caldi nantu à a vostra faccia per alleviare l'incomodità è aprite i vostri seni.
I rimedii per sbulicà u nasu devenu esse aduprati solu sottu guida è prescrizione medica.