I Benefici per a Salute di u Basiliu Santu
Cuntenutu
- Micca u to basilicu di basa
- Riduce u stress è l'ansietà
- Stimulà è vitalizà u vostru corpu
- Prutegge contra l'infezzione è curate e ferite
- Abbassa u zuccherinu in sangue
- Abbassa u vostru colesterolu
- Facilità l'infiammazione è u dolore articulare
- Prutegge u to stomacu
- Aghjunghjendu u basilicu santu à a vostra autocura
- Usu sicuru
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Micca u to basilicu di basa
Basilicu santu (Ocimum tenuiflorum) ùn hè micca cum'è u basilicu dolce in a salsa marinara di a to mamma o l'erba tailandese chì aduprate per aromatizà una ciotola fumante di pho.
Sta pianta à foglia verde, cunnisciuta ancu cum'è Ocimum sanctum L. è tulsi, hè uriginale di l'Asia sudorientale. Hà una storia in a medicina indiana cum'è trattamentu per parechje condizioni, da malatie oculari à tigna.
Da e foglie à a sumente, u basilicu santu hè cunsideratu un tonicu per u corpu, a mente è u spiritu. Diverse parti di a pianta sò raccomandate per trattà diverse condizioni:
- Aduprate i so fiori freschi per a bronchite.
- Aduprate e foglie è e sementi, cù pepe neru, per a malaria.
- Aduprate a pianta sana per a diarrea, nausea è vomitu.
- Aduprate a forma di pillola è unguentu per eczema.
- Aduprate un estrattu d'alcol per ulcere di stomacu è malatie oculari.
- Aduprate un oliu essenziale fattu da e foglie per i morsi di insetti.
Parechji studii sustenenu l'usu di tutta a pianta di basilicu santu per l'usu umanu è u so valore terapeuticu. Hè ancu altu, chì cuntene:
- vitamina A è C.
- calciu
- zincu
- ferru
- clorofilla
Parlate sempre cù u vostru duttore prima di piglià supplementi. Cum'è parechji supplementi, u basilicu santu ùn hè micca appruvatu cum'è trattamentu di prima linea. Puderà ancu interagisce cù i medicazione chì site digià pigliatu.
Leghjite puru per amparà perchè u santu basilicu hè chjamatu "."
Riduce u stress è l'ansietà
Tutte e parti di a pianta santu di basilicu agiscenu da adattogenu. Un adaptogenu hè una sustanza naturale chì aiuta u vostru corpu à adattassi à u stress è prumove l'equilibriu mentale.
U cuncettu di un adaptogen hè un approcciu olisticu. Ma a ricerca scientifica mostra chì u basilicu santu hà pruprietà farmaculogiche per aiutà a vostra mente à trattà parechji tippi di stress.
A fonte di u vostru stress pò esse:
- chimicu
- fisicu
- infizziosi
- emutivu
In u casu di u stress fisicu, u basilicu santu hè cunnisciutu per aumentà a resistenza in l'animali. Animali chì anu avutu estratti di foglie di basilicu santu è sò passati per scenarii di stress indotti da l'ambiente:
- metabolismu migliuratu
- tempu di bagnu migliuratu
- menu danni tissutu
- livelli di stress inferiori in ambienti forti
Studii umani è animali anu vistu riduttu:
- stress
- prublemi sessuale
- prublemi di sonnu
- scurdà
- stanchezza
Sicondu u Journal of Ayurveda è Medicina Integrativa, u basilicu santu hà paragunabile à u diazepam è à e droghe antidepressive. Questi studii anu esaminatu e foglie.
Un studiu hà trovu chì e persone chì piglianu 500 milligrammi (mg) di estrattu di basilicu santu ogni ghjornu si sentianu menu ansiosi, stressati è depressi. A ghjente si sentia ancu più suciale.
I pratichi ayurvedici raccomandanu di bere basilicu santu cum'è tè aduprendu e foglie. È postu chì hè senza caffeina, hè OK è ancu cunsigliatu per beie ogni ghjornu. L'attu di beie u tè pò esse rituale è calmante cum'è u yoga. Prumove penseri chjari, rilassamentu, è un sensu di benessere.
Ma se u gustu amaru è piccante di u basilicu ùn hè micca a vostra tazza di tè, un supplementu in forma di pillola o cum'è un estrattu d'alcol hè dispunibule. Ci hè menu risicu di cuntaminazione quandu si piglia una erba in a so forma naturale.
Riassuntu
U basilicu santu hè statu dimustratu per avè pruprietà antidepressive è antianxietate simili à e droghe antidepressive. I studii anu dimostratu chì pò aiutà e persone à sentesi più suciali è menu ansiosi.
Stimulà è vitalizà u vostru corpu
U basilicu santu hè ancu riccu in antioxidanti è aiuta u vostru corpu à detox. mostranu chì u basilicu santu pò prutege u vostru corpu da chimichi tossichi. Pò ancu prevene u cancheru riducendu a crescita di e cellule cancerose.
Prutegge contra l'infezzione è curate e ferite
L'estratti fatti da e so foglie sò pensati per aumentà a velocità è a forza di guarigione di e ferite. U basilicu santu hè:
- antibattericu
- antivirale
- antifungicu
- antiinflamatori
- analgésicu (analgésicu)
Alcune persone utilizanu ancu u basilicu santu dopu a chirurgia per guarì è pruteghje e so ferite. U basilicu santu aumenta a forza di rumpitura di a vostra ferita, u tempu di guariscenza è a cuntrazione. A forza di rumpitura si riferisce à quantu pressione o pesu una ferita pò piglià prima di rompe.
E ricerche mostranu chì u basilicu santu pò travaglià contr'à infezioni è ferite, cume:
- ulceri in bocca
- cheloidi
- cicatrici alzati
- acne
Abbassa u zuccherinu in sangue
Sì avete prediabetes o diabete di tip 2, tutte e parti di a pianta santu di basilicu ponu aiutà à riduce u zuccherinu in sangue. è studii umani anu dimustratu chì u basilicu santu pò aiutà à prevene i sintomi di diabete cum'è:
- ingrossu di pesu
- iperinsulinemia, o insuline in eccessu in u sangue
- altu colesterulu
- resistenza à l'insulina
- ipertensione
In u primu studiu annantu à l'animali citatu, i topi chì anu ricevutu estrattu di basilicu santu anu vistu un zuccaru in sangue dopu à 30 ghjorni. U zuccherinu in sangue in i topi chì sò stati alimentati in polvere di foglie di basilicu santu hè ancu diminuitu dopu à un mese.
Parlate cù u vostru duttore prima di aghjunghje u basilicu santu à a vostra dieta. Sè dighjà pigliatu medicazione per cuntrullà u zuccherinu in sangue, pò abbassà ancu di più i livelli di zuccheru in sangue.
Abbassa u vostru colesterolu
Siccomu u basilicu santu mira à u stress metabolicu, pò ancu aiutà cù a perdita di pesu è i livelli di colesterolu.
Studi annantu à l'animali anu vistu cambiamenti significativi in e molecule di grassu di i cunigliuli quand'elli manghjavanu foglie fresche di basilicu santu. Anu avutu un colesterolu "cattivu" più bassu (colesterolu LDL) è un colesterolu "bonu" più altu (colesterolu HDL).
Un studiu animale hà trovu chì l'oliu in basilicu santu (eugenol) abbassa i livelli di colesterolu induttu da u stress. Ci hè stata una riduzzione di u colesterolu tutale in u rene, u fegatu o u core in i topi cù è senza diabete dopu avè manghjatu a polvere di foglie di basilicu santu.
Facilità l'infiammazione è u dolore articulare
Immaginate di pudè affruntà u stress, l'ansietà è l'infiammazione cù una tazza rilassante di tè fatta cù e foglie di u basilicu santu.
Cum'è un adaptogenu cù proprietà antiinflamatorie è antiossidanti, u basilicu santu furnisce tutti sti benefici. Pò ancu aiutà e persone cun artrite o fibromialgia.
Prutegge u to stomacu
U basilicu santu pò cuntrastà l'effetti di l'ulceri indotti da u stress. Aumenta naturalmente a difesa di u stomacu cù:
- diminuendu l'acidu stomacu
- aumentendu a secrezione di mucus
- crescenu e cellule di mucus
- allargendu a vita di e cellule mucose
Parechje droghe per l'ulcera peptica anu effetti collaterali è ponu causà disagiu in alcune persone. U basilicu santu pò esse una alternativa preferita. Un studiu annantu à l'animali hà mostratu chì 200 mg di estrattu di basilicu santu riduce significativamente u numeru è l'indice di ulcere in dui terzi di l'animali.
RiassuntuU basilicu santu hè statu dimustratu per rinfurzà a salute di u vostru corpu in una varietà di modi. Pò aiutà à prutegge contra l'infezioni, abbassà u zuccherinu in sangue, abbassà u colesterolu, allevia u dolore articulare è prutege u stomacu.
Aghjunghjendu u basilicu santu à a vostra autocura
I supplementi di estrattu di basilicu santu sò dispunibili in forma di pillola o capsula. A dosa suggerita va da 300 mg à 2,000 mg per ghjornu per scopi preventivi generali.
Quandu hè adupratu cum'è trattamentu, a dosa raccomandata hè da 600 mg à 1,800 mg presa in parechje dosi per tuttu u ghjornu. Tutte e parti di a pianta ponu esse aduprate in supplementi è unguenti topichi.
L'oliu essenziale di basilicu santu hè distillatu da e foglie è i fiori di a pianta.
Pudete ancu fà tè di basilicu santu aduprendu e foglie, i fiori, o a polvere di foglie secche. L'arba pò ancu esse aduprata per fà u tè appena preparatu mettendu 2-3 cucchiaini di basilicu santu in una tazza d'acqua bollente è lascialu ripide per 5-6 minuti.
E foglie sò ancu cumunemente aduprate in cucina, ancu se alcune persone manghjanu e foglie crude. U basilicu santu hà un gustu piccante è amaru.
RiassuntuCi hè parechje manere di incorporà u basilicu santu in a vostra vita d'ogni ghjornu. Pudete cucinà cun ellu, piglià in forma di supplementu, o fà un tè cun ellu. U basilicu santu hè ancu dispunibule cum'è oliu essenziale.
Usu sicuru
Assicuratevi sempre di parlà cù u vostru duttore prima di incorporà u basilicu santu o qualsiasi altru supplementu in a vostra dieta.
Ùn ci hè micca abbastanza ricerca per ricumandà l'usu per i zitelli, i zitelli, è e donne incinte o chì allattanu. A FDA ùn surveglie micca a trasfurmazione, a qualità, a purezza è l'efficacità di l'erbe o di i supplementi.
Cumprate u basilicu santu chì hè cultivatu in modu urganicu da una surgente rinumata in un ambiente rurale, micca inquinatu. U basilicu santu cultivatu in una zona inquinata pò cuntene duie volte a tossicità.
Ùn sò stati segnalati effetti collaterali negativi durante i prucessi clinichi umani. Tuttavia, duvete evità u basilicu santu sè stai allattendu, incinta, o pruvendu à incinta.
RiassuntuL'effetti negativi negativi ùn sò micca stati segnalati in prucessi umani, ma hè cunsigliatu di parlà cù u vostru duttore prima di incorporà u basilicu santu in a vostra dieta. Pruvate à cumprà da una fonte reputabile quandu hè pussibule.