Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 30 Marzu 2025
Anonim
Manghjà patate dolce ingrassa o perde pesu? - Salute
Manghjà patate dolce ingrassa o perde pesu? - Salute

Cuntenutu

E patate dolce sò largamente cunsumate da i participanti à a palestra è i praticanti di l'attività fisica per via di l'apportu d'energia à u corpu, postu chì a so fonte principale di nutrienti hè u carboidrati.

Tuttavia, e patate dolci da sole ùn vi ingrassanu o ùn sò micca magri. Questu dependerà di a dieta in tuttu è di u livellu di attività fisica. Per perde u pesu, ci vole à avè un bilanciu energeticu negativu, vale à dì, spende più calorie di quelle chì avete cunsumatu. Per guadagnà pesu o guadagnà massa musculare, hè necessariu ingerire più calorie ch'è spende.

Cum'è tutti l'alimenti, e patate dolce devenu esse manghjate cù moderazione, secondu i scopi è i bisogni individuali di energia è nutrienti. Per questu, hè impurtante circà un nutrizionistu per creà un pianu alimentariu chì aiuta à ottene i risultati in un modu più efficiente.

Cumu aduprà e patate dolce per guadagnà massa musculare

Cum'è una fonte di carboidrati, manghjà patate dolce migliora e prestazioni in furmazione è aiuta dunque à guadagnà massa musculare. Ma hè impurtante sapè chì stu prucessu dipende micca solu da l'eserciziu, ma ancu da u bilanciu di l'ingestione trà e proteine ​​è i carboidrati.


In generale, hè impurtante cunsumà alimenti cù carboidrati è proteine ​​à una frequenza di 3 à 6 pasti à ghjornu. A proporzione ideale di questi nutrienti hè 4: 1, vale à dì, hè necessariu ingerisce 4 volte a quantità in grammi di carboidrati in relazione à e proteine ​​quandu u scopu hè di custruisce massa musculare.

Per questu, se 200 grammi di patate dolci sò cunsumati, significa chì 40 grammi di carboidrati sò manghjati, dunque, si consiglia di cunsumà 10 grammi di proteine ​​in u listessu pastu, chì pò esse ottenutu, per esempiu, cù 2 ova .

Vede 7 cunsiglii essenziali per guadagnà massa musculare più veloce.

Cumu aduprà e patate dolce per perde u pesu

E patate dolce sò ricche di fibre, chì aumentanu a sensazione di sazietà è dunque ponu esse aduprate ancu per quelli chì volenu perde pesu. Per questu, a patata dolce deve esse cunsumata cù a buccia, chì face parte di l'alimentu u più riccu in fibra.

Un'altra opzione hè di includere patate dolci in u pastu cù altri alimenti ricchi di fibre, cum'è verdure è frutti, chì aumenta u vulume di u pastu è diminuisce l'apportu di calorie, essendu una bona strategia per quelli chì vogliono perdere peso.


Inoltre, u modu di preparà a patata hè fundamentale, chì influenza direttamente a quantità di calorie. Cusì, a preparazione di patate dolci cotte o cotte prumove un benefiziu maiò di perdita di pesu chè e patate dolce fritte, postu chì l'olii aduprati per frighje sò altamente calurichi.

In generale, ùn ci hè micca una quantità standard di patata dolce chì duverebbe esse cunsumata per perde u pesu, chì questu varia da persona à persona è secondu u livellu di attività fisica, pesu è altezza.

Verificate una ricetta per u pane di patata dolce per perde u pesu.

Benefici di a patata dolce

A cundizione ch'ella sia cunsumata cù moderazione, e patate dolce ponu esse aduprate sia per guadagnà massa musculare sia per perdere pesu, postu chì hà numerosi benefici per a salute è l'immunità, per via di a so cumpusizione in vitamine è minerali, cum'è a vitamina C è u putassiu. Vede megliu i benefici per a salute di e patate dolce.


Scelta Di Lettori

Cume hè a vita dopu l'amputazione

Cume hè a vita dopu l'amputazione

Dopu l'amputazione di un membru, u paziente pa a per una fa e di recuperu chì include trattamenti à u ceppu, e ioni di fi ioterapia è monitoraggio p icologicu, per adattà u meg...
Trombosi pulmonaria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

Trombosi pulmonaria: chì hè, sintomi principali è trattamentu

A trombo i pulmonaria, cunni ciuta ancu cum'è embolia pulmonaria, i verifica quandu un coagulu, o trombu, inta ca un va u in u pulmone, impedendu u pa aghju di u angue è pruvucendu a mor...