U bagnu di u to zitellu
Sentite tante cose sfarente di bagnà è di curà u vostru zitellu. U vostru duttore dice di dalli un bagnu tutti i pochi ghjorni, e riviste parenti dicenu di bagnassi ogni ghjornu, i vostri amichi anu a so opinione, è a vostra mamma, benintesa, a hà. Allora, quantu volte duvete veramente bagnà u vostru zitellu?
I zitelli ùn anu micca bisognu di i so capelli lavati ogni ghjornu!
Ebbè, cum'è sapete, un zitellu di dui o trè anni pò diventà assai sporcu in un brevi intervallu di tempu.
Questu hè un momentu per sperimentà cù l'alimentazione autonoma, assai ghjocu fora, è esplorà, sia ch'ellu sia scavatu in a terra o in a spazzatura. Certi ghjorni, probabilmente fighjate u vostru simpaticu, adorabile, picculu disordine è pensate: "Ùn ci hè dubbitu. Hè assolutamente à bagnassi ".
Prima di tuttu, l'anni di i zitelli sò ancu anni quandu u corpu di un zitellu hè sempre in sviluppu, cumpresu u sistema immune. S'elli sò i germi chì vi inchietanu, ùn vi inchietate. I germi ùn sò micca sempre una cattiva cosa.
I zitelli sò supposti d'entrà in cuntattu cù i germi. Questu hè l'unicu modu chì i so corpi amparanu à luttà contr'à i batteri è i virus, chì ponu causà malatie, allora uni pochi di germi lasciati dopu à un ghjornu di ghjocu ùn sò micca cusì orribili.
Un altru prublema chì cresce hè più cusì un prublema di lavatu di capelli, piuttostu chè un prublema di bagnu. Se u vostru zitellu hè in scola o assiste à a crècula, i pidochji sò sempre una pussibilità; è, criditelu o micca, i pidochji preferiscenu capelli immaculatamente puliti, cum'è i capelli di un zitellu chì si lavanu ogni notte. Dunque, se decidite d'andà u percorsu di u bagnu cutidianu, ùn avete micca bisognu di lavà i capelli di u to figliolu ogni ghjornu.
Si suppone chì i zitelli entrinu in cuntattu cù i germi!
Infine, ci hè sempre a questione di tempu è sforzu da parte di u genitore, in particulare un genitore chì hà dui o più figlioli.
U bagnu ogni notte ùn hè micca sempre fattibile, nè hè sempre bramatu. Inoltre, à volte, sì sì cum'è parechji genitori, ùn vi piace micca. Tuttavia, ùn duvete micca sentitevi male o culpevule. U vostru zitellu andrà bè cù un bagnu ogni altra notte. I zitelli anu bisognu di una supervisione di l'adulti in u bagnu finu à u minimu 4 anni, dunque, se ùn avete micca u tempu di stà cun elli quella notte, pò aspettà a prossima opportunità.
L'eczema è altre cundizione di a pelle sò altre ragioni per ùn bagnassi micca ogni ghjornu. Parechje di queste cundizioni, inseme cù una pelle semplice è sensibile, sò peghju solu cù u bagnu regulare, soprattuttu se à u vostru zitellu li piacenu i bagni lunghi è caldi. Hè propiu megliu di bagnà i zitelli cù tali cundizioni ogni dui à trè ghjorni, chì u bagnu ogni ghjornu secca solu a pelle è aggrava i prublemi. Se vulete bagnarli tutti i ghjorni, fate un bagnu cortu è tiepiu cù solu un pocu sapone o detergente à a fine prima di risciacquà è surtite da a vasca. Poi li asciugamani è applica una crema idratante o un altru trattamentu cumu raccomandatu da u so duttore per a so pelle sempre umida.
D'altra parte, parechji genitori sentenu solu chì un bagnu ogni ghjornu sia necessariu - chì un zitellu bruttu deve esse lavatu currettamente, è questu hè ancu bè. Se sceglite di bagnà u vostru zitellu ogni ghjornu, è ùn ci hè nisuna ragione medica perchè ùn duverebbe micca, un bagnu prima di dorme hè un ottimu modu per rilassà un zitellu, è hè un ottimu principiu per un meravigliosu rituale di dorme.