6 suggerimenti per piantà u zitellu di pienghje
Cuntenutu
- 1. Avvolge u zitellu in una manta
- 2. Dà à u zitellu un massaghju
- 3. Calma u zitellu
- 4. Succhiate u ditu o u ciucciu
- 5. Fate u rimore "shhh"
- 6. Posa u zitellu à fiancu
Per impedisce à u zitellu di pienghje hè impurtante chì a ragione di u pienghje sia identificata è, cusì, hè pussibule chì qualchì strategia sia aduttata per aiutà à calmà u zitellu.
Generalmente, u pienu hè u modu principale di u zitellu per avvisà i genitori di qualsiasi disconfortu, cum'è un pannolinu bruttu, fretu, fame, dolore o coliche, in ogni casu, in a maiò parte di i casi u zitellu pianghje perchè hè in còllera o teme. Dunque, duverebbe cumincià alimentendu u zitellu o cambiendu u pannolinu, per esempiu, è se queste tecniche ùn funzionanu micca, pudete seguità i 6 passi sottu:
1. Avvolge u zitellu in una manta
Avvolge u zitellu in una manta u face sente più accogliente è prutettu cum'è s'ellu fussi sempre in u senu di a mamma. Tuttavia, hè impurtante di fà casu à u modu chì u zitellu hè avvoltu, è a manta ùn deve micca esse troppu stretta per ùn interferisce micca cù a circulazione sanguigna di u zitellu.
2. Dà à u zitellu un massaghju
Avè un massaghju cù oliu d'amandule nantu à u pettu, u ventre, i bracci è e ghjambe hè un ottimu modu per calmà u zitellu, chì u cuntattu trà e mani di i genitori è a pelle di u zitellu face i musculi rilassati, purtendu à u sintimu di benessere. Scuprite u passu per passu per dà u zitellu un massaggio.
3. Calma u zitellu
Un bonu modu per calmà u zitellu hè di balancà delicatamente u zitellu, aduprendu unu di i modi seguenti:
- Caminate o ballate cun gentilezza cù u criaturu in grembiu;
- Pigliate una vittura;
- Mettite u zitellu in u carrughju è mantene u zitellu cullatu per uni pochi di minuti;
- Metti u zitellu sling è marchjà pianu.
Stu tipu di muvimentu avanti è avanti hè identicu à ciò chì una donna hà fattu in gravidanza per pusà è stà, per esempiu, aiutendu u zitellu à calmassi.
4. Succhiate u ditu o u ciucciu
U muvimentu di suchjà un ditu o un ciucciu, in più di distrarre u zitellu, porta à un sintimu di benessere, chì pò esse un bonu modu per u zitellu di smette di pienghje è di finisce per addurmintassi.
5. Fate u rimore "shhh"
U sonu "shh shh" vicinu à l'arechja di u zitellu, più forte chè pienghje, pò esse un modu per calmallu, perchè stu sonu hè simile à i sonori chì u zitellu hà intesu quandu era in l'utru di a mamma.
L'aspirapolvere, u ventilatore o u ventilatore di scappamentu, u sonu di l'acqua corrente o un CD cù u sonu di l'onde oceaniche ponu esse alternative efficaci, postu chì emettenu soni simili.
6. Posa u zitellu à fiancu
Per aiutà u zitellu à smette di pienghje, u pudete appughjà di fiancu nantu à u grembu di i so genitori tenendu a testa di u zitellu o stesu nantu à u lettu, senza lascià lu mai solu. Sta pusizione, chjamata pusizione di u fetu, hè simile à a pusizione chì u zitellu avia in u ventre di a mamma è di solitu aiuta à calmassi.
Se dopu aduprendu ste tecniche u zitellu cuntinueghja à pienghje, pudete pruvà à raghjunghje più di un modu, cum'è avvolgì u zitellu in a manta, stendesi da u fiancu è basculà lu per aiutà à calmallu più rapidamente.
Certe volte i zitelli assai chiancenu à a fine di u dopu meziornu, senza una causa apparente è dunque in questi casi, queste tecniche ponu micca funzionà ogni volta. Scuprite alcune cause di pienghje in u zitellu.
Hè impurtante micca di lascià u zitellu pienghje troppu longu perchè u pienghje prolungatu pò causà danni cerebrali in i zitelli perchè quandu u zitellu piange esaustivu u so corpu produce grandi quantità di cortisolu, una sustanza ligata à u stress chì cù u tempu pò causà qualchì dannu cerebrale à u zitellu .
Vede u video seguente per altri cunsiglii per aiutà u vostru criaturu à smette di pienghje: