Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Diventà vegetarianu per u mo raghju hè stata a peghju decisione mai - Vita Di Vita
Diventà vegetarianu per u mo raghju hè stata a peghju decisione mai - Vita Di Vita

Cuntenutu

Ùn ci hè nunda di male in seguità una dieta vegetariana, ma esse chjaru perchè state facendo u cambiamentu hè a chjave. Hè qualcosa chì vulete veramente, o hè motivatu da u desideriu di scuntrà i standard di l'altru? Induve cascà nantu à a vostra lista di priorità?

Quandu sò diventatu vegetarianu, ùn mi faciu micca queste dumande, è ùn anticipava micca e sfide chì affruntassi. À 22 anni ùn avia ancu amparatu à avè cumpassione per me stessu -o per u mo corpu- è aghju luttatu cun sentimentu degnu d'amore. E relazioni romantiche eranu impegnative, ma in u mo ultimu semestru di università, mi sò trovu cù un tippu qualchì annu più vechju di mè.Aviu avutu cunnosciutu per mezu di amici cumuni (è missaghji MySpace, perchè cumu si mantene a ghjente in cuntattu in u Medievu Oscuru). Quandu si hè trasferitu da Boston à New York, aghju scartatu i mo piani di post-graduazione per truvà travagliu in Massachusetts, induve a maiò parte di i mo amichi è cuntatti d'affari eranu, è mi sò trasferitu in Brooklyn. Ùn stavu micca pigliatu sta decisione solu per un tippu, mi sò dettu - avia un sensu, perchè a mo famiglia era in New Jersey, perchè avia trovu un stasgiu pagatu è un travagliu à part-time per passà finu finu à truvà una "veru travagliu". Tuttu avia da esse va bè.


Appena un mese dopu a mo mossa, ellu è eiu decisu di chjappà. L'affittu caru hà un modu di accelerà e decisioni di a vita maiò, soprattuttu quandu vi trasladate in una nova cità induve ùn cunnosci micca nimu è ùn pudete micca imagine cumu scuntrà qualcunu in quellu mare gigante di stranieri. Inoltre, aviu 22 anni è pensu chì eru innamuratu. Forse eru veramente. (Assuciatu: Muvimentu Inseme Ruvinà a Vostra Relazione?)

A sparte a vostra vita cù qualchissia presenta ogni tipu di sfide, differenze in a dieta trà elli. Mi succede di esse cablatu per brama a bistecca è amassi u whisky. (Ehi, ognunu hà i so preferiti "scusate, ùn scusate micca"). Ellu, invece, era un vegetarianu sobriu. Mi ricordu di ammirà a so disciplina è a so dedica, è vulia esse a bona, fidanzata di sustegnu. Ùn mantene micca alcolu in l'appartamentu ùn era micca un prublema. Ié, mi piace u gustu di u whisky, ma ancu à appena legale, I odiatu sentu ubriacu, cusì mi sò soprattuttu attaccatu à urdinà un beie mentre fora.

A cosa di carne si hè rivelata a parte dura. In Boston, aviu campatu solu è m'era abituatu à cucinà mi tuttu ciò chì vulia, ch'ellu fessi stinza di manghjà cinese cù ova fritte è ligumi cunghjellati o brusgiate chulette di maiale è sperimentà cù griglia di foglie di romaine nantu à u George Foreman. Quandu si hè trasferitu per a prima volta in New York è stava ancu finendu a scola, manghjava vegetarianu quandu l'aghju vistu perchè sapia chì puderia manghjà carne dopu avè dicu addiu. Ciò chì ùn aghju micca capitu era chì aghju stabilitu un mudellu: s'hè abituatu à manghjendu à a so manera perchè aghju tenutu i mo veri abitudini alimentarii da ellu è da a nostra rilazioni. (Vede ancu: I Benefici di una Dieta Flexitaria)


Era chjaru subitu chì quandu ci simu trasferiti inseme aspettava a listessa cosa. Era tecnicamente un lacto-ovo vegetarianu (quellu chì manghja sempre ova è latticini) ma odiava l'ove quantunque, allora ùn mi era micca permessu di cucinà cun elli. E poche volte chì l'aghju manghjate intornu à u mo amicu, hà fattu un sonu ripigliante cum'è un zitellu puderia fà à u brocciu. Aghju pruvatu à piglià u mo pienu di carne è pesciu quandu simu andati à cena cù a mo famiglia, ma quandu eramu solu noi dui, insistia spessu per sparte un entrée per risparmià soldi, è era sempre vegetarianu. Se un menu ùn hà micca parechje opzioni veg-friendly, un altru rant s'avissi nantu à quantu i vegetariani sottovalutati sò in a società.

Benintesa, ùn hà mai dettu "andà vegetarianu, o altrimenti", ma ùn avia micca bisognu - era chjaru chì u mo amicu disappruvava i mo modi onnivori. Avia idee assai forti nant'à l'alimenti chì eranu è ùn eranu micca "autentichi" è accettabili. Mentre hè pussibile di coexiste pacificamente cù qualchissia cù diverse abitudini alimentarii, questu hè megliu realizatu per ùn esse un schernu di ciò chì pensate chì hè ghjustu. Vuliu evità u cunflittu, cusì aghju pruvatu à truvà ricetti vegetariani chì mi suddisfà à mè è à u mo stomacu grondante. Era più faciule ch'è di luttà. A mo mamma hà ancu allegru cuminciatu à cucinà adattazioni vegetariane di i favuriti di a famiglia per e vacanze per ch'ellu si sentissi benvenutu è cusì ùn mi senteria micca d'avè da sceglie trà ellu o elli.


Mentre i mo amichi eranu fora per appuntamentu è festa è navigavanu in a vita post-universitaria, stava amparendu à mette u tippu currettu di cena nantu à a tavula. A mo famiglia è i mo amichi pensavanu chì eru cuntentu, ma stavu piattendu u fattu chì aghju avutu sessioni di pienghje ogni ghjornu è aghju pigliatu di più in più decisioni secondu se pensu o micca chì mi criticerebbe. Ùn si trattava micca solu di l'alimentariu - Era ancu a mo robba, u mo umore seccu, u mo interessu per l'astrologia. Era a mo scrittura è ciò chì vulia fà cù a mo vita. Tuttu nantu à mè era sughjettu à discussioni nantu à cumu puderia migliurà.

"Criticu perchè mi importa", dicia.

Mi sentia cum'è una persona diversa. U mo corpu si sentia fragile, è a mo mente si sentia nebbia. Aviu fame tutti. U. Tempu. Guardendu indietro, eru chiaramente malnutritu-fisicamente è emotivamente. Ùn parlemu mancu di ciò chì a nutrizione cattiva face à a vostra libido. Vede e fiure di quellu tempu di a mo vita mi rende tristu. I mo capelli sò lackluster è secchi, è i mo ochji anu stu sguardu stancu, staccatu.

Quandu aghju decisu di vultà à a scola à 23 anni per uttene u mo maestru in nutrizione è diventà dietista, hà pruvatu à parlà mi di questu, furioso chì ùn l'avia micca parlatu prima di dumandà è dumandassi se facia solu per i genitori appruvazioni (cosa chì, per u megliu o per u peghju, ùn aghju mai preoccupatu). Ciò chì avia paura di sputà era chì st'educazione riprisentava (assai cara) a libertà da u so interrugatu custante.

Ùn sò ancu sicuru ciò chì m'hà fattu difende per questu quandu ùn pudia mancu cumprà un cartone di latte di soia senza un guasgiu di fusione (Era u latte di soia giustu? Diceria ch'aghju avutu a marca sbagliata?) . Eppuru, aghju mandatu u mo primu cuntrollu di e scole è ancu cambiatu a mo documentazione per inizià un semestru prima di ciò previstu. Ùn pudia aspittà di cumincià à amparà a scienza daretu à a manera chì l'alimentu affetta u cervellu è u corpu, perchè di sicuru avia un modu di affettà a mo autovalutà è a relazione.

Quandu eru 24 anni è circa un annu in u mo prugramma di nutrimentu, andò à vede u mo duttore per u dolore chì aghju avutu in i dui braccia. Chjamò una "reazzione di stress", chì hè essenzialmente una frattura di stress quasi miss. Ma perchè? Da chì ? U dulore facia dura à dorme, è ùn pudia à pena tene una penna, chì, cum'è scrittore, si sentia cum'è a fine di u mondu. Quandu avissi da vultà à u ghjurnale ? Ughjettu un cultellu di chef in a mo classa di pruduzzione alimentaria estiva era umilente. Faraghju mai più yoga?

Aghju continuatu à circà à spazzà a ferita, ma ogni notte mi stava svegliatu in u calore di New York (u raghju odiava l'aria condizionata) inghjuliatu per ùn esse più attentu. In u fondu, sapia chì avia qualcosa à chì vede cù a mo dieta, ma avia paura di scumpressà cumplettamente quelli penseri. Ciò significerebbe scumudà a pace inquieta chì aghju travagliatu cusì duru per uttene in a mo relazione.

Da a mo scola nutrizionale, sapia chì avia da scuppià e proteine, u calciu è a vitamina D per riparà l'osse, ma era cusì difficiule d'applicà sta cunniscenza. Mi piacerebbe chì mi sentu u putere di sustene i mo bisogni invece di cuntinuà à seguità e regule di a casa senza carne. Puderia almenu cumprà, per dì, proteina in polvere o iogurt grecu invece di u iogurtu "appruvatu" regulare (è più prezzu). Avia brama di pollu, d'ova è di pesci cum'è pazzeschi è mi sò ancu persuatu à urdinalli mentre era fora per manghjà cù l'amichi o a famiglia, ma aghju sempre ascultatu a so voce ogni volta.

Ddu settembre, aghju vistu infine u mo duttore annantu à u dolore sordu chì avà si sparghje è vibrava in tuttu u mo corpu, chì hè stata cumpleta cù mal di testa, vertigine è un sensu generale di sensu cum'è tutti i dialetti eranu stati girati. U mo amicu m'hà dettu ch'e megliu ùn vultà micca "cun un diagnosticu di, cume, fibromialgia, o qualcosa di simile". I risultati di u laburatoriu sò tornati rapidamente - eru bassu in vitamina B12 è vitamina D-carenze cumuni cù diete vegetali. U mo duttore hà cunfirmatu chì e carenze probabilmente anu cuntribuitu à e mo ferite à u bracciu. I supplementi anu aiutatu, ma ùn anu micca trattatu u prublema sottostante: Nè sta dieta nè sta relazione ùn era sana per mè.

Era u mo 25 anniversariu quandu aghju finalmente decisu di fà un cambiamentu. I scherzu avà chì l'ova eranu u principiu di a fine. A timida mezza dozzina - una sorta di rigalu d'anniversariu per mè stessu - piglierà pocu spaziu in u frigorifero, ma devu avè pigliatu è messu u cartone 10 volte prima di mette lu in u mo canistrellu è marchjà à u registru. Chì diceria? À quellu puntu, mi sò solu dettu chì tecnicamente, l'ova era sempre vegetariana è ùn pudianu cambià nunda.

Ma e cose sò cambiate, è micca solu per via di l'ove. Avemu principiatu à sviluppà à partesi, è per esse onesti, pensu chì andemu à ottu matrimoni chì l'estate ci hà spintu tramindui per interrugà inseme u nostru avvene. Avemu tramindui cambiatu. È ùn pare micca una cuincidenza chì u megliu mi sentia, peghju a nostra relazione diventava. Un pocu menu di un annu dopu "l'ova", si n'andò fora.

M'aspettava di esse tristu, ma mi sentia eccitatu. Di sicuru, u mo appartamentu hà rimbursatu è aghju avutu à truvà una tonna di strani impieghi freelance per copre a so parte di l'affittu, ma mi sentu ... liberu, cù un ottimisimu prudente chì pulsava in u mo corpu invece di u dulore profondu di l'osse chì mi avia. affruntatu cù l'annu prima. Mi pigliò mesi per sentu còmpiu à coccia di novu a carne, è a so voce stava in a mo testa quandu aghju scansatu etichette è menu, ma l'overthinking gradualmente si dissolve.

Avà mi piace una dieta equilibrata chì include carne, pesce, ova è latticini è ancu assai pasti senza carne. Aghju trovu ancu un amore per Pilates per via di a terapia fisica, è aghju eventualmente tornatu à u yoga è a furmazione di forza, videnduli più cum'è cura di sè stessu chè solu allenamenti avà. Mi sentu calmu, chjaru è forte.

Solu perchè aghju avutu una brutta sperienza ùn significa micca chì deve esse cusì se tu è u vostru cumpagnu avete abitudini alimentari diffirenti. E persone cù diete diverse chì campanu sottu u stessu tettu fà u travagliu-richiede solu cumunicazione, accettazione, è qualchì creatività culinaria. Truvate u vostru terrenu cumunu è travagliate da quì. Hè ancu essenziale per cuntrollà cun sè stessu per assicurà chì a relazione, cum'è a vostra dieta, hè adatta. È per f***, se u vostru rigalu "Happy Milestone Birthday to Me" hè di cumprà sei ova, allora qualcosa ùn hè micca bè. A persona adatta per voi vulerà chì vi sentiate cum'è u vostru megliu sè, ùn importa ciò chì sceglite di mette nantu à u vostru piattu.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

Mettiti in salute prima di a chirurgia

Mettiti in salute prima di a chirurgia

Ancu e ite tatu in parechji duttori, apete di più nantu à i vo tri intomi è a toria di a alute ch'è qualcunu. I vo tri fornitori di a i tenza anitaria dipendenu da voi per dill...
Sindrome di serotonina

Sindrome di serotonina

U indromu di a erotonina ( ) hè una reazione di droga potenzialmente periculo a per a vita. Provoca u corpu à avè troppu erotonina, un pruduttu chimicu pruduttu da e cellule nervo e.A i...