Cumu fà manghjà tuttu u vostru zitellu
Cuntenutu
- 1. Diminuisce a quantità di dolci in a settimana
- 2. Date u manghjà più d’una volta
- 3. Lascialu manghjà solu
- 4. Varieghja a presentazione di l'alimentu
- 5. Attenti à l'ambiente
- 6. Assicuratevi chì u zitellu sia famitu
Per aiutà i zitelli à manghjà alimenti più sani è ricchi nutrizionalmente, hè impurtante chì e strategie sianu aduttate per aiutà à educà e so papille gustative, ciò chì si pò fà offrendu alimenti cù sapori menu intensi, cum'è frutti è ligumi, per esempiu.
Inoltre, durante u prucessu hè impurtante impedisce à u zitellu di manghjà troppu dolci durante u ghjornu è chì l'alimentu ùn accade micca quandu unu hè veramente famitu è in un ambiente calmu è piacevule per u zitellu.
Alcuni consiglii chì ponu aiutà u vostru zitellu à avè una dieta più sana è più variata sò:
1. Diminuisce a quantità di dolci in a settimana
Hè bè chì u zitellu sia abituatu à manghjà picculi dolci, perchè sò ricchi di calorie è ùn anu micca nutrienti chì aiutanu u zitellu à cresce in bona salute, in più di pudè dannà i denti, per esempiu. Cusì, e lecca-lecca è a gomma devenu esse mantenute à u minimu è allora hè bonu di lavà i denti di u vostru zitellu per riduce u risicu di cavità.
Cusì, hè cunsigliatu chì i dolci sianu limitati à una volta à a settimana è solu dopu chì u zitellu hà manghjatu tuttu u pastu. Inoltre, cum'ellu hè cumunu per i zitelli copià u cumpurtamentu di e persone cun quale campanu, hè ancu impurtante chì i genitori, i fratelli o i parenti evitanu di manghjà dolci davanti à u zitellu, chì face più faciule per u zitellu l'usu à a più chjuca quantità di dolci.
2. Date u manghjà più d’una volta
Ancu se u zitellu dice ch'ellu ùn li piace micca un certu alimentu, u cunsumu deve esse insistutu. Hè perchè alcune ricerche indicanu chì una persona pò tastà un alimentu particulare finu à 15 volte prima di decide se li piace o micca.
Allora se u vostru zitellu mostra chì ùn li piace micca qualcosa, insistite almenu 10 volte di più prima di rinuncià. Insistite ma ùn furzate micca, se u zitellu presenta ch'ellu hà da vomità, hè megliu fà una pausa è aspettà un pocu di più finu à ch'ellu offre torna.
3. Lascialu manghjà solu
À partesi di 1 annu i zitelli devenu manghjà soli, ancu s'ella faci inizialmente assai disordine è sporcizia. Un pettorale assai grande è fogli di carta da cucina ponu aiutà à tene tuttu pulitu è ordinatu quandu u pastu hè finitu.
Se u zitellu ùn mette micca una cucchiaiata di cibu in bocca, evitate di fà minacce ma incuraghjite u so desideriu di manghjà manghjendu davanti ad ellu è lodendu u manghjà.
4. Varieghja a presentazione di l'alimentu
Una bona strategia per u vostru zitellu per amparà à manghjà frutti è ligumi hè di fà varià a manera chì questi alimenti sò presentati. A struttura è u culore di l'alimenti influenzanu ancu u gustu.Se u vostru zitellu ùn li piace micca e carote rasate, pruvate à cucinà i quadri di carota accantu à u risu per vede s'ellu manghja megliu cusì.
Inoltre, un altru modu per fà chì u zitellu si senti più attrattu è dispostu à manghjà hè u modu chì u piattu hè presentatu. Vale à dì, piatti culuriti, cù disegni o cù alimenti urganizati in un modu chì pare un caratteru, per esempiu, ponu stimulà l'appetitu di u zitellu è a brama di manghjà tuttu ciò chì ci hè.
5. Attenti à l'ambiente
Se l'ambiente hè unu di stress è irritazione, u zitellu hè più propensu à lancià tantrums è rifiutà l'alimentu, allora fate una piacevule conversazione à tavula cù u zitellu o u zitellu, mostrendu interessu per a so reazione.
Ùn lasciarla micca interrompe u pastu per più di 15 minuti, perchè se ùn avete micca voglia di manghjà, finirà veramente.
6. Assicuratevi chì u zitellu sia famitu
Per assicurà chì u zitellu manghja tuttu u pastu, hè impurtante assicurà chì u zitellu sia famitu. Dunque, una opzione hè di evità di dà manghjà à u zitellu circa 2 ore prima di u pastu, in particulare pane o dolci.
Scuprite più cunsiglii in u video seguente nantu à ciò chì facenu per aiutà u vostru zitellu à manghjà: