À chì serve è cumu aduprà Berberine
Cuntenutu
- 1. Cuntrollu di a Diabetes
- 2. Perda di pesu
- 3. Reduce u colesterolu
- 4. Prutegge u cervellu
- 5. Regula a flora intestinale
- Quantità cunsigliata
- Effetti secondari è contraindicazioni
A berberina hè una medicina naturale à base di erbe estratta da piante cumePhellodendron chinense è Rhizoma coptidis, è chì si hè distinatu per avè pruprietà chì controllanu u diabete è u colesterolu.
Inoltre, in studii annantu à l'animali, questu compostu hà avutu l'effettu di diminuisce u pesu corporeu è aumentà a capacità di brucia di grassu di u corpu, risultati chì mostranu chì a berberina pò aiutà in e diete di perdita di pesu.
Eccu i 5 vantaghji pruvati di a berberina:
1. Cuntrollu di a Diabetes
Studi annantu à l'animali chì anu usatu supplementi di berberina anu mostratu chì sta medicina erboristica hà travagliatu aumentendu a produzzione di GLUT-4, una molecula chì trasporta u zuccheru in sangue in e cellule, chì riduce u glucosiu in sangue.
Stu effettu hè simile à l'azzione di e droghe aduprate per cuntrullà a diabete, è a berberina pò esse aduprata per arricchisce l'effettu di e droghe, è deve esse usata secondu cunsiglii medichi.
2. Perda di pesu
A Berberina agisce per aumentà a capacità di e cellule di pruduce energia, stimulendu sia a combustione di grassu sia a diminuzione di a produzione di grassu in u corpu.
Hè perchè riduce l'espressione di geni chì stimulanu l'accumulazione di grassu è aumenta i geni chì stimulanu a combustione di grassu, avendu un'azione chì assomiglia à l'effettu di a termogenica.
3. Reduce u colesterolu
Oltre à aiutà cù a perdita di pesu, a berberina hà ancu mostratu boni risultati in a riduzione di u colesterolu totale, u colesterolu LDL cattivu è i trigliceridi, aiutendu à prevene e malatie cardiovascolari.
Inoltre, quandu hè adupratu in cungiunzione cù medicazione è una dieta equilibrata, aiuta ancu à elevà u colesterolu bonu, chjamatu ancu HDL.
4. Prutegge u cervellu
Perchè hà un putente effettu antiinfiammatoriu, a berberina aiuta ancu à prutege u cervellu da prublemi cume a perdita di memoria è l'Alzheimer, prutegendu ancu i neuroni di i pazienti chì anu subitu un ictu è riducendu e sequenze di u prublema.
5. Regula a flora intestinale
A Berberina hà un effettu antimicrobiale è agisce in l'intestinu inibendu a proliferazione di batteri dannosi per u corpu. Cù questu, favurisce ancu a multiplicazione di batteri benefichi, chì miglioranu u transitu intestinale, aumentanu a prutezzione intestinale è producenu sostanze chì aiutanu à regulà u glucosiu in sangue.
Quantità cunsigliata
In generale, una dose di 500 mg di berberina hè raccomandata 3 volte à ghjornu, chì deve esse presa 30 minuti prima di i pasti principali. Tuttavia, u trattamentu pò avè fino à 1500 mg di berberina prima di ogni pastu, hè impurtante ricurdà chì a concentrazione di medicina erboristica deve sempre esse prescritta da un duttore o nutrizionista.
Effetti secondari è contraindicazioni
U cunsumu di berberina hè di solitu sicuru per a salute, ma quandu hè adupratu in eccessu, sta sostanza pò causà effetti collaterali cume nausea, vomitu, dolore addominale è flatulenza.
Inoltre, hè contraindicatu per e donne incinte è chì allattanu, perchè pò causà cambiamenti in a struttura di l'utru è pò esse passatu à u zitellu per mezu di u latte maternu.