Cumu rinfurzà l'osse in Ménopause
Manghjà bè, investisce in cibi ricchi di calciu è esercitassi sò grandi strategie naturali per rinfurzà l'osse, ma in certi casi u ginecologu o nutrizionistu pò cunsigliare di piglià un supplementu di calciu per assicurà ossa forti è prevene fratture è e so complicazioni.
Se una donna suspetta prublemi di l'osse, duverebbe vede un medicu generale per valutà a so salute di l'osse per mezu di un test di densitometria è avvia un trattamentu adeguatu, chì pò include droghe di sostituzione ormonale o supplementi dietetichi.
Per rinfurzà l'osse durante a menopausa, e donne devenu:
- Manghjà Alimenti ricchi in calciu è vitamina D almenu 3 volte à ghjornu: aiuta à rinfurzà a massa ossea è à rinfurzà l'osse;
- Esponiti à u sole à e prime ore di a ghjurnata è senza filtru solare: favurisce l'assorbimentu di vitamina D, aumentendu l'effettu di u calciu annantu à l'osse;
- Dà preferenza à l'alimenti arricchiti cù vitamina D, cum'è u yogurt Densia, Margarine Becel, Latte Parmalat o Uova Golden D: migliuranu e riserve di vitamina D, aumentendu l'assorbimentu di calciu da l'osse;
- Esercite 30 minuti à ghjornu: aiuta à fà l'osse forte è mantene a mobilità è a flessibilità;
- Evite di manghjà alimenti ricchi di ferru in i stessi pasti cum'è u calciu: l'assorbimentu di ferru rende difficiule per u calciu di entre in l'osse.
Hè impurtante di seguità questi suggerimenti perchè, dopu a ménopause, ci hè una grande perdita di ormoni, causendu una diminuzione di a massa ossea è lascendu l'osse più sottili è più deboli. Cusì, dopu à a ménopause hè cumunu l'apparizione di l'osteoporosi, chì pò purtà à fratture in l'osse o deformazione di a spina, diventendu gobba.
Fighjate u video seguente per scopre chì altru pudete fà per assicurà ossa forti è sani cù a nutrizionista Tatiana Zanin è a fisioterapeuta Marcelle Pinheiro:
Per cumplementà u trattamentu, hè raccomandatu chì e donne evitanu di fumà o di beve bevande alcoliche, perchè riducenu l'assorbimentu di calciu è di vitamina D da u corpu.