Cumu piglià Mango Africanu per perde u pesu
Cuntenutu
A mango africana hè un supplementu naturale di perdita di pesu, fattu da a semente di mango da a pianta Irvingia gabonensis, originaria di u cuntinente africanu. Sicondu i pruduttori, l'estrazzione di sta pianta aiuta à cuntrullà a fame è aumenta a sensazione di sazietà, essendu un alliatu in a perdita di pesu.
Tuttavia, ci sò pochi studii chì provanu l'effetti di stu supplementu, è i so benefici sò diffusi principalmente da i pruduttori di u pruduttu. Sicondu i fabricanti, a mango africana hà funzioni cum'è:
- Accelera u metabolismu, per avè effettu termogenicu;
- Reduce l'appetite, per aiutà à cuntrullà l'hormone chì cuntrolanu a fame è a sazietà;
- Migliurà u colesterolu, aiutendu à riduce u colesterolu male;
- Migliurà a digestione, favurendu a salute di l'intestinu.
Hè impurtante di ricurdà chì l'effettu dimagrante hè u più grande quandu questu rimediu naturale hè aghjuntu à abitudini di vita sani, è hè necessariu avè una dieta sana è praticà attività fisica.
Cumu piglià
A raccomandazione hè di piglià 1 250 mg di capsula di mango africana circa 20 minuti prima di pranzu è di cena, ricordendu chì a dose massima à ghjornu hè di 1000 mg di l'estratti di sta pianta.
U supplementu pò esse truvatu in magazzini alimentari sani o articuli nutrizionali. Vede ancu cumu piglià capsule di tè verde per accelerà u metabolismu.
Effetti secondari è contraindicazioni
L'usu di a mango africana pò causà effetti collaterali cum'è mal di testa, bocca secca, insonnia è prublemi gastrointestinali. Inoltre, stu pruduttu hè contraindicatu per i zitelli, e donne incinte è chì allattanu.
Questu supplementu pò ancu interferisce cù l'effettu di i medicazione per u colesterolu è a diabete, rendendu necessariu parlà cun u duttore prima di aduprà stu pruduttu.