Test di anticorpi fluorescenti diretti di Sputum (DFA)

L'anticorpu fluorescente direttu Sputum (DFA) hè un test di laburatoriu chì cerca microorganismi in secrezioni pulmonari.
Puderete pruduce un campione di sputum da i vostri pulmoni tossendu u mucus da u prufondu di i vostri pulmoni. (U mucus ùn hè micca listessu chì a saliva o u spitu da a bocca.)
U campione hè inviatu à un laburatoriu. Quì, un tintu fluoriscente hè aghjuntu à u campione. Se i microorganismi sò presenti, un bagnu luminosu (fluorescenza) pò esse vistu in u campione di sputum cù un microscopiu speciale.
Se a tosse ùn produce micca sputum, un trattamentu di respirazione pò esse datu prima di u test per attivà a produzzione di sputum.
Ùn ci hè micca cunfortu cù questa prova.
U vostru duttore pò urdinà sta prova se avete segni di certe infezioni pulmonari.
Normalmente, ùn ci hè reazione antigene-anticorpu.
I risultati anormali ponu esse da una infezzione cum'è:
- Malatia di legionario
- A pneumonia per via di certi batteri
Ùn ci hè micca rischi cù questa prova.
Test di immunofluorescenza diretta; Anticorpu fluorescente direttu - sputum
Banaei N, Deresinski SC, Pinsky BA. Diagnosticu microbiologicu di l'infezzione pulmonare. In: Broaddus VC, Mason RJ, Ernst JD, et al, eds. Manuale di Murray è Nadel di Medicina Respiratoria. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 17.
Patel R. U clinicu è u laboratoriu di microbiologia: ordine di teste, raccolta di campioni è interpretazione di risultati. In: Bennett JE, Dolin R, Blaser MJ, eds. Mandell, Douglas, è Principi è Pràtica di Bennett di Malatie Infettive. 9a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 16.