Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 25 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Perchè piglià una caminata invernale hè u megliu modu per gode di i sentieri - Vita Di Vita
Perchè piglià una caminata invernale hè u megliu modu per gode di i sentieri - Vita Di Vita

Cuntenutu

Sè site cum'è a maiò parte di l'amatori casuale di l'aria aperta, appendete i vostri stivali à u primu segnu di fretu.

"Parechje persone pensanu chì quandu vene u fretu, a stagione di e spassighjate hè finita, ma questu ùn hè micca sicuramente u casu", dice Jeff Vincent, un guida di campagna cù Scribner's Catskill Lodge in New York chì hà fattu un caminu per l'Appalachian Trail in un pezzu multisaisonale.

"D’inguernu, i chjassi sò menu affollati, è ci sò vedute chì ùn si videranu mai durante l’estate." Immaginate un trekking attraversu un globu di neve gigante cù campi di abeti Douglas impolverati di biancu è un silenziu cusì prufondu chì riscalda a vostra ànima. Hè cusì.

Puderete esse surpresu d'amparà chì e spassighjate invernali piglianu appena di più pianificazione cà a versione di u clima caldu. "Tenite à mente chì i ghjorni sò assai più brevi d'inguernu", dice Vincent. (Fate u tempu per questi 6 allenamenti chì pudete fà solu in l'invernu.)


"Se fate una caminata più longa, hè una bona idea di principià cum'è u sole sorge per dà assai tempu per finisce prima di a notte". È fattore in u cambiamentu di u vostru terrenu abituale: "Pudete copre dui chilometri à l'ora in una caminata d'estate, ma ùn vi maravigliate se quella velocità hè ridutta in metà o più in condizioni invernali", dice. Sparte sempre u vostru percorsu è ETA cù qualchissia in civilizazione. (Eccu più cumpetenze di sopravvivenza chì avete bisognu.) In quantu à u vestitu di a parte, cuminciate cù una capa di basa di sudore, seguita da una o duie strati di lana o insulazione di lana cù una cunchiglia esterna impermeable.

Avemu tutte e ragioni per rinfurzà u corpu è l'umore perchè l'inguernu serà a vostra nova stagione di trekking preferita.

1. I camminate invernali scaldanu e calorie.

Un studiu da l'Università di Albany in New York hà trovu chì e persone chì camminavanu à una temperatura di 15 à 23 gradi brusgianu 34 per centu di più calorie ch'è quelli chì caminavanu in un clima piacevule à a mità di l'anni 50. U mutivu? In parte, si scende à a temperatura-in u clima fretu, u vostru corpu brusgia energia extra solu per mantene a vostra furnace internu roaring. Ma u secondu fattore hè u terrenu. "Trudging through the snow adds extra resistance", dice Vincent.


2. In più, custruiscite u musculu.

In un studiu in u Revista Americana di Biologia Umana, i circadori anu osservatu a ghjente durante un prugramma di furmazione di trè à quattru mesi in i climi friddi. E donne anu aumentatu a so massa musculare, ancu mentre bruciavanu più calorie di quella chì cunsumavanu, à u cuntrariu di i sughjetti maschili. "E donne eranu più capaci di gestisce u fretu cà l'omi perchè anu più grassu di u corpu è puderanu aduprà quelli magazzini di grassu per alimentà l'attività", dice l'autore di studiu Cara Ocobock, Ph.D. Vale à dì, i so corpi eranu menu propensi à rompe u musculu per u carburante chì permettenu u guadagnu musculu postu chì anu persu media libra di grassu.

3. L'effettu di brucia grassu dura.

Passà u tempu in tempu fretu stimula u vostru corpu à pruduce grassu marrone, un tipu di tessuti molli chì sò carichi di mitocondri affamati di calorie. Cusì più tempu passate fora d'invernu, più grassu brunu (cusì, mitocondri) vi svilupperete. Per dimustrallu, circadori di l'Istituti Naziunali di Salute (NIH) anu dumandatu à un picculu gruppu di sughjetti di passà da dorme à 75 gradi di temperatura à 68 gradi. In u mesi dopu, anu avutu un aumentu di 42 per centu in grassu marrone. In più, in un secondu studiu NIH, i ricercatori anu trovu chì i tempi più freschi aumentanu a produzzione di irisina di u vostru corpu, un ormone tipicamente secretu durante l'eserciziu per facilità a caloria di u calore.


4. I camini sò in u piccu di felicità.

A temperatura fredda significa chì i percorsi di camminata ùn sò micca solu menu pupulati, ma ancu senza bug. (Duvete piglià una vera vacanze invernale quist'annu. Eccu perchè.) È ùn ci pò esse un modu megliu per banca qualchì preziosa luce di l'inguernu, chì inghjenna a capacità di u vostru corpu di pruduce vitamina D. chì stimula l'umore. luce ", dice Norman Rosenthal, MD, l'autore di Blu di Invernu. In fattu, dice, e persone chì sperimentanu u disordine affettivu stagionale (e donne sò circa trè volte più propensi) spessu vedenu una crescita di umore dopu a nevicata. (Eccu cumu si pò prevene è trattà u SAD.) "In più, pudete sente u ghiacciu crepà è vede falchi scappà nantu à i currenti termichi", dice u duttore Rosenthal. Hè una prima opportunità per abbraccià tuttu l'invernu hà da offre.

Rivista per

Publicità

Vi Ricumandemu

9 Cunsiglii di Parenting per Raising a Only Child

9 Cunsiglii di Parenting per Raising a Only Child

Aghju empre vul utu cinque zitelli, una ca a forte è caotica, per empre piena di amore è eccitazione. Ùn mi hè mai venutu in mente chì un ghjornu puderia avè un olu.Ma av...
A donna chì hà penseri ùn si spegneranu

A donna chì hà penseri ùn si spegneranu

«Mi dicu chì tutti mi odianu è chì ò un idiota. Hè a ulutamente tancu ". velendu cumu l'an ietà influenza a vita di e per one, peremu di parghje empatia, id...