Aviu bisognu di rinunzià à Bikram Yoga per recuperà da u mo disordine alimentariu
Cuntenutu
Per 10 anni, aghju luttatu cù un disordine di l'alimentariu obsesionatu cù l'alimentariu è addictivu à l'esercitu. Ma cum'è aghju amparatu in anni di terapia prima di entrà in recuperu, a bulimia era solu u sintomu. Perfeccionismu era a malatia. È quandu a bulimia guvernava a mo vita, u yoga hà alimentatu a mo malatia di perfeccionismu.
In realtà, ùn eru mai statu un grande fan di yoga perchè in a mo mente, se ùn sudava, allora ùn "contava" micca cum'è eserciziu. Ioga per "rilassà" era fora di quistione. Cusì Bikram hè diventatu u mo yoga per andà. U sudore "hà pruvatu" Aghju travagliatu duru, è sapiu chì brusgierebbe calorie in ogni classa, ùn importa ciò chì. U calore era insupportabile è currisponde à u mo desideriu di spinghje oltre i mo limiti. Mi stava costantemente esagerendu, spessu mi dannighjava per via di questu. Ma aghju prufittatu pienu di a mo adesione mensile quant'aghju pussutu è ùn mancaraghju mai un malatu di classe, feritu o altrimenti. A voce di u mo corpu hè stata silenziata perchè a voce di u mo disordine alimentariu era a voce più forte di u mo mondu allora.
Cuntà è cuntrollu hà alimentatu u mo disordine di l'alimentazione. Quante calori manghjaraghju? Quante ore puderia travaglià per brusgialli? Quantu aghju pisatu? Quantu ghjornu finu à chì aghju pisatu menu? Chì taglia aghju? Quanti pranzi puderaghju saltà o manghjà è lancià per zipà una dimensione più chjuca? E quelle stesse posture 26 richieste di Bikram - duie volte di ogni posa, ogni classa di 90 minuti - alimentavanu solu u mo perfeccionismu è u mo bisognu di cuntrollu. (Relativu: Tuttu ciò chì duvete sapè nantu à Bikram Yoga)
Simply put, Bikram è u mo disordine di l'alimentazione eranu unu in u stessu. A trifecta di cunsistenza, mudelli è ordine hà mantenutu u mo perfezionisimu prosperu. Era un modu di vita miserabile, prevedibile, di mente chjusa è incredibilmente limitante.
Allora aghju culpitu u fondu. Aghju decisu chì devu eliminà tutti i cumpurtamenti malsani se vulessi veramente smette di recidive, qualcosa chì era costante à l'iniziu di a mo recuperazione. Eru malatu è stancu d'esse malatu è stancu è era dispostu à fà tuttu ciò chì ci vulia à cambià - cumpresu di abbandunà Bikram. Sapiu a ricuperazione è Bikram, chì implicava in gran parte a punizione di u mo corpu invece di celebrà a so resistenza, ùn pudia più coesistere. Vuliu amà u fitness dinò. Allora aghju avutu à fà un passu in daretu è speru chì un ghjornu puderaghju retrocede cù una attitudine più sana.
Un decenniu dopu, aghju fattu cusì. Aghju accettatu di piglià una classa di Bikram in a mo nova casa di Los Angeles cun un novu amicu - micca perchè vulia testà u mo prugressu di recuperu o perchè aghju ancu pensatu à u so anzianu cuntrollu negativu nantu à a mo vita. Vuliu solu cunnosce una nova persona in a mo nova cità. Era simplice cum'è questu. Ùn era micca finu à ch'e aghju apparsu è a classe cuminciò chì mi ricurdò ciò chì Bikram significava per mè. Sò statu pigliatu in guardia da u mo passatu. Ma era empowering per esse in piena accettazione di questu, senza a paura di esse presente. (Relativu: Cumu un Postu Positivu per u Corpu hà iniziatu una bella amicizia IRL)
Tuttu in quella classe di sudore di 90 minuti era ancu novu. Eru stendu direttamente daretu à qualchissia altru è ùn mi pudia vede in u specchiu. Questu mi averia torturatu in u passatu. Aviu andatu in classa prima solu per assicurà un postu in prima fila. In fatti, era u listessu locu in ogni classe, è tutti in a classe sapianu. Tuttu facia parte di a mo ossessione per avè tuttu in ordine. Tuttavia, sta volta, ùn mi importava micca a vista bluccata, perchè m'hà permessu di veramente à sente u mo corpu, micca solu di vede - qualcosa chì hè un impegnu di ogni ghjornu per mè oghje.
Dopu, aghju capitu chì mentre a classe hè naturalmente sempre listessa 26 pose, u "novu" ùn cunniscia più u mudellu. Allora ci eru, solu à u secondu giru di a prima posa, avendu una sessione di terapia persunale. Era un sintimu radicale di cede si à a spuntaneità di quellu mumentu. Per onore u spaziu di sapè ma micca veramente sapè. Per sperimentà u Bikram yoga senza bulimia.
"Sì avete bisognu di ripusà in un puntu, stende nantu à u vostru spinu in Savasana. Ma pruvate solu di ùn lascià a stanza", hà dettu u maestru. Aghju intesu sta struzzione parechje volte nanzu. Ma 10 anni dopu, aghju ascultatu. In u passatu, ùn avia mai riposu in Savasana. (Beh, in tutta onestà, ùn aghju mai riposu periodu.)
Questa volta intornu aghju ripusatu, è sò andatu in Savasana spessu. A mo mente vagava à quantu pò esse scomodu stu viaghju di ricuperazione di u disordine di l'alimentazione. Eppuru sapiu chì cum'è ci sò benefici per a salute di stà in a stanza in Bikram, ci sò benefici per a salute di stà nantu à sta strada di recuperu. Mi sò ricurdatu in quellu momentu chì quandu a pressione hè in opera, a pace per sapè chì fate u megliu hè ciò chì vi sustene. Aghju stesu à ascultà u mo corpu - a voce a più forte in a stanza - è era veramente in pace in Savasana, cù sudore è lacrime di gioia chì mi falavanu in faccia. (Relativu: Cumu uttene u massimu di Savasana in a vostra prossima classe di yoga)
Sò surtitu da Savasana (è a mo sessione di terapia persunale) quandu u maestru annuncia chì a posa di cammellu era dopu. Sta posa hè stata abbastanza sfida quandu aghju pigliatu a classe cù bulimia. Aghju amparatu allora chì sta posa pò apre e vostre emozioni, è questu era qualcosa chì a bulimia ùn permette micca veramente. In ogni casu, dopu à un decenniu di travagliu duru, ùn aghju micca più paura di passà in questa pose di rendizione. In realtà, aghju fattu entrambi i giri di sta posa, respirendu più in profondità, u core chì si apre più largu, è al di là grata per a crescita.
Vede, questu hè a parte maravigliosa di u viaghju di ricuperazione - se tenete cun ellu, un ghjornu cercherete è ciò chì era insopportabile diventerà piacevule. Ciò chì vi hà purtatu lacrime di dulore vi purterà lacrime di gioia. Duv'ellu ci era a paura ci serà a pace, è i lochi induve vi sentite ligatu diventeranu posti induve vi sentite liberu.
Aghju realizatu chì sta classa Bikram era una preghiera chjaramente risposta. E più impurtante, aghju realizatu chì cù u tempu è a pacienza, aghju veramente amparatu à esse bè cù l'entrenamentu, i pranzi, e persone, l'opportunità, i ghjorni è una vita generale chì ùn hè micca "perfetta".