Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 25 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
Cosa significa bilirubina in urina è chì fà - Salute
Cosa significa bilirubina in urina è chì fà - Salute

Cuntenutu

A presenza di bilirubina in l'urina hè di solitu indicativa di prublemi di fegatu è pò esse rimarcata per via di u culore giallu scuru à aranciu di a pipì, essendu cunfirmata per via di l'esame di l'urina.

A bilirubina hè un pruduttu di a degradazione di l'emoglobina, diventa solubile in u fegatu, riceve u nome di bilirubina diretta, hè trasportata in i canali biliari è in l'intestinu, induve hè sottumessu à un prucessu di degradazione, è hè eliminata in e feci in forma di sterobilinogenu è in l'urina in forma di urobilinogenu.Quandu ci sò prublemi cù u fegatu o i canali biliari, a bilirubina diretta torna in circulazione è pò esse filtrata attraversu i reni è eliminata in l'urina. Amparate più nantu à a bilirubina.

I principali cause di bilirubina in l'urina sò:

1. Epatite

L'epatite hè una di e cause principali di bilirubina in l'urina, perchè per via di l'infiammazione di u fegatu, a bilirubina cuniugata ùn pò seguità a via normale di eliminazione, tornendu à a circulazione è pò esse filtrata attraversu i reni è eliminata in l'urina.


L'epatite hè una infiammazione di u fegatu chì pò accadere per via di l'infezione da virus, l'usu ricorrente di farmaci o per malattia autoimmune, cù febbre, mal di testa, gonfiore addominale è sgabelli limpidi. Inoltre, quandu a malatia ùn hè micca identificata è trattata, pò esse itterizia, in quale l'ochji è a pelle diventanu gialli. Eccu cumu ricunnosce i tippi di epatite.

Cosa da fà: Se l'epatite hè suspettata, hè impurtante andà à u medicu generale o epatologu per urdinà testi diagnostichi, cume a serulugia per i virus di l'epatite, a valutazione di l'enzimi epatichi è u test di urina. Quandu si conferma l'epatite, u duttore pò indicà u megliu trattamentu secondu u tippu di epatite, chì pò varià da u riposu è da un aumentu assunzione di fluidi, à l'usu di medicinali, cume l'interferone, per esempiu.

2. Cirrosi

In cirrosi ci hè una infiammazione cronica è prugressiva di u fegatu, chì ferma questu organu da fà e so funzioni currettamente. Cusì, cume u fegatu hè in traccia di degenerazione, a bilirubina ùn hè capace d'andà in i canali biliari è l'intestini da esse eliminati, tornendu à a circulazione è esse eliminati in l'urina.


A cirrosi epatica pò accade in cunsequenza di l'epatite, ma di solitu hè legata à l'usu frequente è eccessivu di bevande alcoliche, risultendu in sintomi cum'è debolezza, stanchezza eccessiva, perdita di pesu senza causa apparente, mancanza di appetitu, atrofia musculare è insufficienza renale . Cunnosce altri sintomi di cirrosi epatica.

Cosa da fà: U trattamentu indicatu da u medicu generale o epatologu per a cirrosi varieghja secondu a causa, è a maiò parte di e volte hè indicatu di suspende u cunsumu di bevande alcoliche è di aduttà una adeguata chì include supplementazione di vitamine in modo chì ùn ci sia micca carenze nutrizionali. Hè impurtante chì a cirrosi sia identificata è trattata u più prestu pussibule per chì a prugressione di e malatie è, di cunsiguenza, u trapianto di fegatu possa esse impedita.

[esame-rivista-puntu]

3. Cancer di fegatu

Cum'è in l'epatite è a cirrosi, in u cancheru di u fegatu l'organu hè in prucessu d'infiammazione di degenerazione cronica, chì favurisce l'eliminazione di a bilirubina diretta in l'urina.


Stu tipu di cancheru hè più frequente in e persone chì anu grassu in u fegatu o chì usanu steroidi anabolizzanti spessu è i sintomi si presentanu quandu a malattia hè dighjà in fasi più avanzate, cume u dolore in u ventre, a perdita di l'appetitu senza causa apparente, eccessiva stanchezza, pelle è ochji gialli è nausea custante. Amparate à identificà u cancheru di u fegatu.

Cosa da fà: Se si suspetta un cancheru di u fegatu, hè impurtante d'andà à l'hepatologu per e prove di diagnosticu, cum'è ecografia addominale è tomografia computerizata, per esempiu. Inoltre, alcuni testi di laboratorio, cume a misurazione di l'enzimi di u fegatu, ponu esse indicati. In casu di cunferma di u cancheru di u fegatu, u duttore pò indicà a rimozione chirurgica di tutta l'area affetta è a chimioterapia.

4. Càlculi

A presenza di pietre in a cistifellea pò ancu cunduce à l'apparizione di bilirubina in l'urina. Questu hè chì per via di a presenza di pietre, a bilirubina diretta ùn pò passà in l'intestinu, tornendu à a circulazione, induve hè filtrata da i reni è hè eliminata in l'urina.

I calcoli biliari o biliari si presentanu per via di cambiamenti in a cumpusizione di a bile, chì ponu esse ligati à a dieta, u modu di vita è à l'usu prolungatu di contraccettivi. U segnu principale di a petra in a cistifellea hè a còlica biliare, chì currisponde à un dolore severu in u latu drittu di u ventre, in più di a perdita di l'appetitu, a diarrea è l'ochji gialli è a pelle. Cunnosce i segni è i sintomi di i calcoli biliari.

Cosa da fà: U trattamentu u più spessu indicatu in casu di calcoli biliari hè a rimozione di a cistifellea per mezu di una procedura chirurgica. Dopu, hè impurtante chì a persona abbia una dieta adatta, ricca in frutti, verdure è alimenti sani è bassa in grassi è alimenti fritti.

Articuli Di Portale

Vaccinu giappunese à l'encefalite

Vaccinu giappunese à l'encefalite

L'encefalite giappone e (JE) hè una infezzione eria cau ata da u viru di l'encefalite giappone e. oprattuttu in e zone rurali di l'A ia.Hè pargugliatu per u mor u di una zanzara ...
Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

Avvelenamentu perossidu d'idrogenu

U pero u di l'idrogenu hè un liquidu cumunemente adupratu per luttà contr'à i germi. L'avvelenamentu pero idu d'idrogenu i verifica quandu una grande quantità di li...