Entresto
Cuntenutu
Entresto hè un medicamentu indicatu per u trattamentu di insufficienza cardiaca cronica sintomatica, chì hè una situazione in cui u core ùn hè micca capace di pompà u sangue cun forza sufficiente per furnisce u sangue necessariu à tuttu u corpu, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è a mancanza di respiru.è gonfiore in i pedi è e ghjambe, per via di l'accumulazione di fluidu.
Questa medicina cuntene in a so cumpusizione valsartan è sacubitril, dispunibule in dosi 24 mg / 26 mg, 49 mg / 51 mg è 97 mg / 103 mg, è pò esse acquistatu in farmarii, dopu a presentazione di una prescrizione è per un prezzu di circa 96 à 207 reai.
Per chì ghjè
Entresto hè indicatu per u trattamentu di l'insufficienza cardiaca cronica, in particulare in i casi in cui ci hè un risicu elevatu di ospedalizazione o ancu di morte, riducendu questu risicu.
Cumu piglià
A dose generalmente raccomandata hè 97 mg / 103 mg duie volte à ghjornu, cù una compressa a mattina è una compressa a sera. Tuttavia, u duttore pò indicà una dose iniziale più bassa, 24 mg / 26 mg o 49 mg / 51 mg, duie volte à ghjornu, è solu dopu aumentà a dose.
I comprimi devenu esse inghjuttiti sani, cù l'aiutu di un bichjeru d'acqua.
Quale ùn deve micca piglià
Questa medicina ùn deve esse aduprata da e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi di i cumpunenti di a formula, in e persone chì piglianu altre droghe per u trattamentu di l'ipertensione o di l'insufficienza cardiaca, cume l'inibitori di l'enzimi di conversione di l'angiotensina è in e persone cù una storia familiare reazzione à i medicazione cum'è enalapril, lisinopril, captopril, ramipril, valsartan, telmisartan, irbesartan, losartan o candesartan, per esempiu.
Inoltre, Entresto ùn deve ancu esse adupratu da e persone cun malatie epatiche gravi, una storia precedente di angioedema ereditariu, diabete di tippu 2, durante a gravidanza, allattendu o in zitelli sottu à l'età di 18 anni.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari chì ponu accade durante u trattamentu cù Entresto sò diminuite a pressione sanguigna, livelli aumentati di potassiu in u sangue, funzione ridotta ridotta, tosse, vertigini, diarrea, bassu livellu di globuli rossi, stanchezza, insufficienza renale, mal di testa, svenimentu , debbulezza, sintimu malatu, gastrite, bassu zuccaru in sangue.
Se si verificanu reazioni avverse cum'è gonfiore di a faccia, di e labbra, di a lingua è / o di a gola cù difficultà à respirà o à ingoiare, si deve smette di piglià u medicamentu è parlà immediatamente à u duttore.