Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Puderaghju Scappà Fora Durante a Pandemia di Coronavirus? - Vita Di Vita
Puderaghju Scappà Fora Durante a Pandemia di Coronavirus? - Vita Di Vita

Cuntenutu

A primavera hè guasi quì, ma cù u coronavirus COVID-19 pandemia in cima à a mente di tutti, a maiò parte di a ghjente pratica pratiche di distanzamentu suciale per aiutà à mitigà a diffusione di u virus. Dunque, ancu se u clima più caldu è l'ore di ghjornu più longu chjamanu, probabilmente passate a maiò parte di u vostru tempu in casa in questi ghjorni - è, in cunseguenza, andendu un pocu in furia.

Entra: allenamenti in casa. Benintesa, ci sò innumerevoli modi per esercità in casa, ancu in mezu à una pandemia. Ma chì si vulete piglià u vostru allenamentu fora per piglià una bona vitamina D? Hè sicuru di corre fora durante a pandemia di coronavirus? Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

Possu corre fora durante a pandemia di coronavirus?

A risposta corta: iè-basta chì praticiate qualchì precauzione (più nantu à quelli in un pocu).

Per esse chjaru, l'ultima raccomandazione di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC) per e persone in i Stati Uniti hè di annullà o posponi tutti l'avvenimenti in persona chì includenu 50 o più persone, almenu per e prossime ottu settimane. È quandu tù passà u tempu intornu à e persone in sti paràmetri più chjucu, u CDC suggerisce di mantene almenu 6 piedi di distanza trà voi è l'altri.


Dittu chistu, u CDC ùn hà micca alcune linee guida specifiche per cumu avvicinassi à l'eserciziu -internu o fora- durante a pandemia di coronavirus. Ma se site pruritu di andà à fà una corsa, fà un jogging intornu à u bloccu piuttostu chè nantu à u tapis roulant in a vostra palestra locale (se a vostra palestra hè ancu aperta sempre) hè probabilmente a vostra scumessa più sicura avà, dice Purvi Parikh, MD, malattia infettiva duttore è allergistu cù Allergy & Asthma Network.

Corri fora significa chì ùn sarete micca à centimetri di distanza da un cumpagnu di gimnastu, nè sarete in cuntattu cù tutti i punti caldi di germe chì stanu in a palestra media o studio di fitness, spiega Dr Parikh. (BTW, i pesi liberi in a vostra palestra anu più batteri cà un sedile di toilette.)

U listessu vale per quelli chì sò immunocompromessi, altrimenti persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu per via di e condizioni di salute esistenti è / o di certi medicamenti immunosoppressivi. L'esperti accunsenu chì, sempre chì vi sentite abbastanza bè per fà cusì, è mantene a distanza cunsigliata da CDC trà voi è l'altri, hè sicuru d'andà per una corsa fora durante u focu di coronavirus.


Dittu chistu, sì sì per nunda incertu di s'ellu curre fora hè sicuru per voi cum'è una persona immunocompromised, discute prima cù u vostru duttore, dice Valerie LeComte, D.O., un duttore di medicina d'urgenza in Colorado è Michigan.

Cume Scappà fora di Sicura Durante a Pandemia di Coronavirus

Mantene u vostru spaziu persunale. A parte di praticà a regula generale di 6 piedi di distanza, pruvate à corre in un spaziosu parcu publicu o nantu à una spiaggia publica o un passaghju, s'elli sò sempre aperti in a vostra zona, suggerisce u duttore Parikh. Per i citadini chì facenu u jogging nantu à i trottoiri, ella ricumanda di corre in tempi "off" per evità a folla. I tempi di "off" varienu da cità à cità, ma una indagine mostra chì a maiò parte di a ghjente corre o prima di a matina (trà circa 6 è 9 am) o à a sera (frà circa 5 è 8 pm), cusì un jogging di meziornu pò esse. u megliu modu per andà.

Mantene pulita. Sapete digià lavà e mani quant'è pussibule. Ma ùn vi scurdate di lavà o sterilizà qualsiasi apparecchiatura chì puderete purtà cun voi durante a vostra corsa à l'esternu o allenamentu - pesi, asciugamani, fasce di resistenza, i vostri vestiti di allenamentu sudati, a vostra buttiglia d'acqua, è ancu u vostru telefunu, spiega u duttore Parikh. Inoltre, fate u vostru megliu per evità i bagni publichi o altre strutture interni nantu à a vostra strada; ùn ci hè micca garantitu a pulizia di sti tipi di spazii, dice LeComte. "Evite di tuccà e superfici chì l'altri anu toccu, cum'è e fontane è e porte di u parcu", aghjusta Chirag Shah, MD un medico di medicina d'urgenza certificatu da u cunsigliu è cofundatore di Push Health.


Ascolta u vostru corpu. "Se vi sentite malati, duvete saltà l'allenamenti finu à chì vi sentite megliu, cum'è u stress nantu à u vostru corpu mentre malatu [indebolisce] u sistema immunitariu", spiega u duttore Parikh. Chì vale per alcunu malattia o ferita BTW, micca solu COVID-19, nota. Puntale in biancu: Avà ùn hè micca u mumentu di spinghje un allenamentu se u vostru corpu hà bisognu di riposu è di recuperà.

Cunsultate u vostru duttore nantu à u vostru entrenamentu. "Tutti l'allenamenti devenu esse liberati da u vostru duttore", in particulare i novi allenamenti in a vostra rutina, dice u duttore Parikh. "Sè vo site novu in allenamenti à l'aria aperta, andate pianu," aghjusta ella, nutendu chì a temperatura cambia sta volta di l'annu, in più di a stagione di l'allergii, pò influenzà a vostra capacità respiratoria, soprattuttu durante una corsa. (Assuciatu: Cumu Ritorna à travaglià quandu avete fattu una pausa da a palestra)

U mo amicu di allenamentu pò unisce à mè per una corsa?

Se voi è un amicu vi sentite bè, puderete pensà chì ùn ci hè micca male in a squadra per un jog o allenamentu all'aperto. Sfurtunatamente, però, ùn hè micca u casu. "In questu momentu, stamu scoraggiando l'allenamenti di gruppu", dice Dr. Parikh. A distanza suciale hè u modu u più sicuru per pruteggervi à mezu à a pandemia di coronavirus, ancu se per tutti i conti, voi è u vostru amicu vi sentite sani, aghjusta ella.

Ié, quessa pò sembrà estrema, ma ricordate: Dapoi chiunque pò esse un purtatore asintomaticu di u coronavirus, u modu più efficace per mitigà a diffusione di COVID-19 hè di limità l'interazzioni sociali in persona u più pussibule, spiega Dr.Parikh .

Se una corsa in solitaria ùn hè micca solu tagliante, u Duttore Parikh suggerisce di cercà allenamenti virtuali cum'è un modu per passà u tempu cun un amicu di allenamentu è tene l'unu l'altru responsabile mantenendu sempre a vostra distanza. Uni pochi vale a pena di verificà: Strava hè forse una di l'applicazioni cumunitarie più cunnisciute per i corridori è i ciclisti, chì offre una cumpetizione amichevule è assai percorsi, carte, è sfide per tene vi in ​​muvimentu. Adidas 'Runtastic presenta una mansa di allenamenti basati à l'esternu, è dinò una cumunità glubale per cunnesse cù a strada. È l'app Nike Run Club include piani di furmazione persunalizati, playlists, coaching persunalizatu è applausi in a strada da i so cumpagni di corridori chì cercanu di stà sanu - è in forma - in mezzu di tanta incertezza.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aggiornamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia sianu cambiate dapoi a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Assicuratevi Di Leghje

Sintomi di Dimenza

Sintomi di Dimenza

Chì ghjè a dimenza?A Dimenza ùn hè micca veramente una malattia. Hè un gruppu di intomi. "Dementia" hè un termu generale per cambiamenti di comportamentu è...
Sindrome di Sézary: Sintomi è Aspettativa di Vita

Sindrome di Sézary: Sintomi è Aspettativa di Vita

Chì hè u indrome di ézary?U indromu di ézary hè una forma di linfoma cutanea di cellule T. E cellule ézary ò un tippu particulare di globuli bianchi. In que ta itua...