Biofeedback

Cuntenutu
U Biofeedback hè un metudu di trattamentu psicofisiulogicu chì misura è valuta e reazzioni fisiulogiche è emotive di un individuu, caratterizatu da u ritornu immediatu di tutte queste informazioni per mezu di dispositivi elettronichi. Hè indicatu per e persone iperattivi, cù ipertensione è deficit d'attenzione.
A principale infurmazione fisiologica catturata da i dispositivi di biofeedback hè a frequenza cardiaca, a tensione musculare, a pressione sanguigna, a temperatura di u corpu è l'attività elettrica cerebrale.
Stu trattamentu permette à i pazienti di cuntrullà e so reazioni fisiologiche è emotive, per mezu di effetti luminosi o sonori emessi da u dispositivu elettronicu adupratu.
U Biofeedback utilizza ancu diversi metudi di sensibilizazione è di rilassamentu, per mezu di respirazione, musculu è tecniche cognitive.
Indicazioni di biofeedback
Individui cun aritmie cardiache, incontinenza urinaria, prublemi di respirazione, ipertensione è iperattività.
Dispositivi utilizati in Biofeedback
I dispositivi aduprati in biofeedback sò specifici è dipendenu da e reazioni fisiologiche da misurà.
Questi dispositivi sò altamente sensibili è cusì ponu monitorà l'attività fisiologica di l'individuu. E risorse principali aduprate per stu surviglianza sò:
- Elettromiografia: U dispositivu adupratu per l'elettromiografia misura a tensione musculare. I sensori sò posti nantu à a pelle è emettenu segnali elettrichi assorbiti da u dispositivu di biofeedback, chì a sua volta emette luce o segnali sonori chì rendenu l'individuu cuscenza di a tensione musculare, in modu chì impara à cuntrullà a cuntrazione di i musculi.
- Elettroencefalografu: U dispositivu di electroencefalogramma valuta l'attività elettrica di u cervellu.
- Ritorna termica: Sò strumenti aduprati per misurà u flussu di sangue in a pelle.
Benefici di Biofeedback
A Biofeedback furnisce parechji benefici per a salute cum'è: Riduzione di u dolore crònicu, diminuzione di i sintomi di a migraña, migliora u ragiunamentu è furnisce una diminuzione di i disordini di u sonnu.