10 Benefici per a Salute Basati in Evidenza di u Tè Neru
Cuntenutu
- 1. Hà Proprietà Antiossidanti
- 2. Pò Impulsà a Salute Cardiaca
- 3. Pò Abbassà u Colesterolu LDL "Cattivu"
- 4. Pò Migliurà a Salute Intestinale
- 5. Pò Aiutu à Riduce a Pressione Sangue
- 6. Pò Aiutà à Riduce u Risicu di Stroke
- 7. Pò abbassà i livelli di zuccherinu in sangue
- 8. Pò Aiutà à Riduce u Risicu di Cancer
- 9. Pò Migliurà u Focus
- 10. Facile à Fà
- U Bottom Line
A parte l'acqua, u tè neru hè una di e bevande più cunsumate in u mondu.
Provene da u Camellia sinensis pianta è hè spessu mischjatu cù altre piante per diversi sapori, cum'è Earl Grey, colazione inglese o chai.
Hè più forte in gustu è cuntene più caffeina cà altri tè, ma menu caffeina chè u caffè.
U tè neru offre ancu una varietà di benefici per a salute perchè cuntene antioxidanti è cumposti chì ponu aiutà à riduce l'infiammazione in u corpu.
Eccu 10 benefici per a salute di u tè neru, tutti sustenuti da a scienza.
1. Hà Proprietà Antiossidanti
L'antioxidanti sò cunnisciuti per furnisce una mansa di benefici per a salute.
U cunsumu di elli pò aiutà à rimuovere i radicali liberi è diminuisce i danni cellulari in u corpu. Questu ultimamente pò aiutà à diminuisce u risicu di malatie cronica (,).
I polifenoli sò un tipu d'antioxidante truvatu in certi alimenti è bevande, cumpresu u tè neru.
Gruppi di polifenoli, cumprese catechine, theaflavine è thearubigins, sò e fonti principali di antioxidanti in u tè neru è ponu prumove a salute generale (3).
In fattu, un studiu in surci hà esaminatu u rolu di i teaflavini in u tè neru è u risicu di diabete, obesità è colesterolu elevatu. I risultati mostranu chì i theaflavins riducevanu i livelli di colesterolu è di zuccheru in sangue ().
Un altru studiu hà esaminatu u rolu di e catechine da l'estratti di tè verde nantu à u pesu di u corpu. Hà trovu chì quelli chì anu cunsumatu una buttiglia chì cuntene 690 mg di catechine da tè ogni ghjornu per 12 settimane anu dimustratu una diminuzione di grassu corporeu ().
Mentre chì parechji supplementi cuntenenu antioxidanti, u megliu modu per cunsumalli hè per mezu di l'alimentu è di e bevande. In fattu, alcune ricerche anu trovu chì piglià antiossidanti in forma di supplementu pò dannà a vostra salute ().
RiassuntuU tè neru cuntene un gruppu di polifenoli chì anu pruprietà antioxidanti. U cunsumu antioxidanti pò aiutà à diminuisce u risicu di malatie croniche è migliurà a vostra salute generale.
2. Pò Impulsà a Salute Cardiaca
U tè neru cuntene un altru gruppu di antioxidanti chjamati flavonoidi, chì benefizianu a salute di u core.
Insemi cù u tè, i flavonoidi ponu esse truvati in ligumi, frutti, vinu russu è cicculata scura.
U cunsumu di modu regulare pò aiutà à riduce parechji fattori di risicu per e malatie cardiache, cumprese pressione alta, colesterolu elevatu, livelli elevati di trigliceridi è obesità ().
Un studiu cuntrullatu randomizatu hà trovu chì bere tè neru per 12 settimane hà diminuitu significativamente i valori di trigliceridi di 36%, hà riduttu i livelli di zuccheru in sangue di 18% è hà calatu u raportu plasma LDL / HDL di 17% ().
Un altru studiu hà trovu chì quelli chì beianu trè tazze di tè neru à ghjornu avianu un risicu ridottu di 11% di sviluppà malatie cardiache ().
L'aggiunta di tè neru à a vostra routine quotidiana hè un modu faciule per incorporà antioxidanti in a vostra dieta è potenzialmente riduce u risicu di future complicazioni per a salute.
RiassuntuU tè neru cuntene flavonoidi, chì sò benefichi per a salute di u core. Studii anu trovu chì bere regolarmente tè neru pò aiutà à riduce u risicu di malatie cardiache.
3. Pò Abbassà u Colesterolu LDL "Cattivu"
U corpu cuntene duie lipoproteine chì trasportanu u colesterolu in tuttu u corpu.
Unu hè lipoproteina à bassa densità (LDL), è l'altru hè lipoproteina à alta densità (HDL).
U LDL hè cunsideratu a lipoproteina "cattiva" perchè trasporta u colesterolu à cellule in tuttu u corpu. Intantu, HDL hè cunsideratu cum'è a "bona" lipoproteina perchè trasporta u colesterolu luntanu da e vostre cellule è à u fegatu da esse escretu.
Quandu ci hè troppu LDL in u corpu, si pò accumulà in l'arterie è causà depositi di cera chjamati placche. Questu pò purtà à prublemi cum'è insufficienza cardiaca o colpu.
Fortunatamente, alcuni studii anu trovu chì cunsumà tè pò aiutà à riduce u colesterolu LDL.
Un studiu randomizatu hà trovu chì bere cinque porzioni di tè neru à ghjornu riduce u colesterolu LDL di 11% in l'individui cù livelli di colesterolu leggermente o leggermente elevati ().
Un altru studiu randomizatu di trè mesi in 47 individui hà paragunatu l'effetti di l'estrazzioni tradiziunale di tè negru chinese è un placebo nantu à i livelli di LDL.
I risultati mostranu una diminuzione significativa di i livelli di LDL in quelli chì anu bevutu tè neru, paragunatu à u placebo, senza effetti collaterali indesiderati. I ricercatori anu cunclusu chì u tè neru hà aiutatu à migliurà i livelli di colesterolu ind'è l'individui à risicu di malatie cardiache o obesità ().
RiassuntuLDL è HDL sò dui tippi di lipoproteine chì portanu u colesterolu in tuttu u corpu. Troppu LDL in u corpu pò fà cresce u risicu di malatie cardiache è di colpu. I studii anu trovu chì u tè neru pò aiutà à riduce i livelli di LDL.
4. Pò Migliurà a Salute Intestinale
I studii anu trovu chì u tippu di batteri in u vostru intestinu pò ghjucà un rolu significativu in a vostra salute.
Hè perchè l'intestinu cuntene trillioni di batteri, è ancu 70-80% di u vostru sistema immunitariu ().
Mentre chì alcuni di i batteri in u vostru intestinu sò benefichi per a vostra salute, alcuni ùn sò micca.
In fattu, alcuni studii anu suggeritu chì u tipu di batteri in u vostru intestinu pò ghjucà un rolu impurtante in a riduzione di u risicu di certe condizioni di salute, cume malattie infiammatorie di l'intestini, diabete di tip 2, malattie cardiovascolari, obesità è ancu cancru ().
I polifenoli chì si trovanu in u tè neru ponu aiutà à mantene un intestinu sano, prumovendu a crescita di bone batteri è inibendu a crescita di batteri cattivi, cume Salmonella (14).
Inoltre, u tè neru cuntene pruprietà antimicrobiali chì tombanu e sostanze dannose è miglioranu i batteri intestinali è l'immunità aiutendu à riparà u rivestimentu di u trattu digestivu.
Tuttavia, più ricerche sò necessarie prima chì una conclusione forte pò esse fatta in quantu à u rolu di u tè neru è a funzione immunitaria (15).
RiassuntuL'intestinu custituisce trilioni di batteri è a maggior parte di u vostru sistema immunitariu. I polifenoli è e proprietà antimicrobiche truvate in u tè neru ponu aiutà à migliurà a salute intestinale è l'immunità.
5. Pò Aiutu à Riduce a Pressione Sangue
A pressione alta colpisce circa 1 miliardu di persone in u mondu ().
Pò aumentà u risicu di fallimentu di u core è di i reni, ictus, perdita di vista è attacchi di core. Fortunatamente, i cambiamenti in a vostra dieta è in u modu di vita ponu abbassà a vostra pressione sanguigna ().
Un studiu randomizatu è cuntrullatu hà cunsideratu u rolu di u tè neru in a diminuzione di a pressione sanguigna. I participanti anu bevutu trè tazze di tè neru ogni ghjornu nantu à sei mesi.
I risultati anu trovu chì quelli chì bevianu tè neru avianu una diminuzione significativa di a pressione sanguigna sistolica è diastolica, paragunatu à u gruppu placebo ().
Tuttavia, a ricerca nantu à l'effetti di u tè neru nantu à a pressione sanguigna hè mista.
Una metanàlisi di cinque studii diversi chì participanu à 343 participanti anu fighjatu l'impattu di beie tè neru durante quattru settimane nantu à a pressione sanguigna.
Ancu se i risultati anu trovu qualchì miglioramentu di a pressione sanguigna, i ricercatori anu conclusu chì i risultati ùn eranu micca significativi ().
Bè tè neru ogni ghjornu, oltre à incorpore altre modifiche di u stilu di vita cum'è strategie di gestione di u stress, pò prufittà à quelli chì anu pressione sanguigna alta.
RiassuntuA pressione sanguigna alta pò causà parechje complicazioni per a salute. Bevi tè neru di modu regulare pò aiutà à diminuì a pressione sanguigna sistolica è diastolica, ma a ricerca hè mista.
6. Pò Aiutà à Riduce u Risicu di Stroke
Un colpu pò accade quandu un vasu di sangue in u cervellu hè bluccatu o si rompe. Hè a seconda causa di morte in u mondu ().
Fortunatamente, 80% di i colpi sò prevenibili. Per esempiu, gestisce a vostra dieta, attività fisica, pressione sanguigna è ùn fumà pò aiutà à riduce u risicu di colpu ().
Curiosamente, studii anu trovu chì bere tè neru pò ancu aiutà à riduce u risicu di colpu.
Un studiu hà seguitu 74.961 persone per più di 10 anni. Hà trovu chì quelli chì bevianu quattru o più tazze di tè neru à u ghjornu avianu un risicu 32% più bassu di colpu di quelli chì ùn avianu micca bevutu tè ().
Un altru studiu hà rivedutu i dati di nove studii diversi chì includenu più di 194,965 participanti.
I circadori anu scupertu chì l'individui chì beia più di trè tazze di tè (sia tè neru o verde) à ghjornu avia un risicu diminuitu di 21% di colpu, paragunatu à l'individui chì bevianu menu di una tazza di tè à ghjornu ().
RiassuntuL'ictus hè a seconda causa di morte in u mondu. Fortunatamente, in parechji casi, pò esse impeditu. Studii anu trovu chì u tè neru pò aiutà à riduce u risicu di colpu.
7. Pò abbassà i livelli di zuccherinu in sangue
I livelli elevati di zuccherinu in sangue ponu aumentà u vostru risicu di cumplicazioni per a salute, cum'è u diabete di tip 2, l'obesità, e malatie cardiovascolari, l'insufficienza renale è a depressione (24,).
U cunsumu di grande quantità di zuccheru, in particulare da bevande zuccherate, hè statu dimustratu per aumentà i valori di zuccheru in sangue è u risicu di diabete di tip 2 ().
Quandu cunsumate zuccheru, u pancreas secreta un ormone chjamatu insulina per portà u zuccheru in i musculi da aduprà per l'energia. Se cunsumate più zuccheru di ciò chì u vostru corpu hà bisognu, u zuccheru in eccessu si conserva cum'è grassu.
U tè neru hè una grande bevanda senza zuccheru chì hè stata trovata per aiutà à valurizà l'usu di l'insulina in u corpu.
Un studiu di test-tube hà fighjatu e pruprietà di rinfurzamentu di l'insulina di u tè è di i so cumpunenti. I risultati mostranu chì u tè neru aumentava l'attività di l'insulina più di 15 volte.
I ricercatori anu cunclusu chì parechji cumposti in tè sò stati dimustrati per migliurà i livelli di insulina, specificamente una catechina chjamata epigallocatechin gallate (27).
Un altru studiu in topi hà paragunatu l'effetti di l'estrazzioni di tè neru è verde annantu à i livelli di zuccaru in sangue. I risultati trovanu chì tramindui abbassavanu u zuccherinu in sangue è migliuravanu cumu u corpu metabolizava u zuccheru (28).
RiassuntuL'insulina hè un ormone secretu quandu si cunsuma zuccaru. U tè neru hè una grande bevanda senza zuccheru chì pò aiutà à migliurà l'usu di l'insulina è à riduce u zuccherinu in sangue.
8. Pò Aiutà à Riduce u Risicu di Cancer
Esistenu più di 100 diversi tipi di cancheru, è alcuni ùn sò micca prevenibili.
Tuttavia, i polifenoli truvati in u tè neru ponu aiutà à prevene a sopravvivenza di e cellule cancerose.
Un studiu in provette hà analizatu l'effetti di i polifenoli in tè nantu à e cellule cancerose. Hà mostratu chì u tè neru è verde pò ghjucà un rolu in a regulazione di a crescita di e cellule cancerose è in a riduzione di u sviluppu di e nuove cellule ().
Un altru studiu hà analizatu l'effetti di i polifenoli in u tè neru annantu à u cancheru di u senu. Hà mostratu chì u tè neru pò aiutà à superà a diffusione di i tumori di u senu dipendenti da l'ormone ().
Ancu se u tè neru ùn deve esse cunsideratu un trattamentu alternativu per u cancheru, alcune ricerche anu dimustratu u putenziale di u tè neru per aiutà à riduce a sopravvivenza di e cellule cancerose.
Hè necessaria più ricerca in l'omu per determinà più chjaramente u ligame trà u tè neru è e cellule cancerose.
RiassuntuU tè neru cuntene polifenoli, chì ponu aiutà à luttà contr'à e cellule tumorali in u corpu. Ancu se cunsumà tè neru ùn curerà micca u cancheru, pò aiutà à diminuisce u sviluppu di e cellule cancerose.
9. Pò Migliurà u Focus
U tè neru cuntene caffeina è un aminòcidu chjamatu L-teanina, chì pò migliurà a vigilenza è u focu.
L-teanina aumenta l'attività alfa in u cervellu, risultendu in rilassamentu è megliu focus.
Studii anu trovu chì e bevande chì cuntenenu L-teanina è caffeina anu u più grande impattu nantu à u focu per l'effetti di L-teanina nantu à u cervellu ().
Questu pò esse perchè assai individui riportanu energia più stabile dopu avè bevutu tè, paragunatu à altre bevande caffeinate cum'è u caffè.
Dui studii randomizati anu testatu l'effetti di u tè neru nantu à a precisione è a vigilenza. In i dui studii, u tè neru hà aumentatu significativamente a precisione è a vigilenza autoreportata trà i participanti, paragunatu à un placebo ().
Questu face u tè neru una grande bevanda se cercate di migliorà l'energia è di focalizassi senza molta caffeina.
RiassuntuU tè neru pò aiutà à migliurà l'attenzione per via di u so cuntenutu di caffeina è un aminòcidu chjamatu L-teanina. Questu aminòcidu aumenta l'attività alfa in u cervellu, chì pò aiutà à migliurà a messa à fuoco è a vigilenza.
10. Facile à Fà
Non solu u tè neru hè bonu per voi, hè ancu simplice di fà.
Per fà u tè neru, prima bollite l'acqua. Se aduprate sacchetti di tè acquistati in u magazinu, basta à aghjunghje un saccu di tè in una tazza è riempialu cù l'acqua calda.
Sè aduprate tè di foglie fugliale, aduprate 2-3 grammi di foglie di tè per ogni sei once d'acqua in un filtru.
Lascià u tè ripiglià in l'acqua per 3-5 minuti, secondu a vostra preferenza gustativa. Per un tè più forte, aduprate più foglie di tè è ripide per un periudu di tempu più longu.
Dopu à steeping, caccià e foglie di tè o saccu di tè da l'acqua è gode.
RiassuntuFà u tè neru hè simplice è piglia solu uni pochi di minuti. Pudete aduprà sacchetti di tè o foglie allentate è adattà u gustu à e vostre preferenze.
U Bottom Line
U tè neru hè una bella opzione sè vo circate una bevanda à bassa caluria è senza zuccherata cun menu caffeina di u caffè o di e bevande energetiche.
Hà un sapore forte, unicu è cuntene assai antioxidanti, chì ponu furnisce parechji benefici per a salute. Questi includenu u colesterolu miglioratu, una migliore salute intestinale è diminuzione di a pressione sanguigna.
U megliu di tutti, hè simplice di fà è si pò truvà facilmente in parechji magazini o in linea.
Se ùn l'avete micca fattu prima, pensate à pruvà u tè neru per pudè coglie i so numerosi benefici per a salute.