Cume trattà è rimuovere i punti neri da e vostre labbra
Cuntenutu
- Punti neri intornu à i trattamenti di labbra
- Acidu salicilicu
- Sulphur
- Retinoidi
- Succu di limonu
- Caru
- Oliu d'arburu di tè
- Strega nocciola
- Balsamo per labbra
- Perossu di benzoile
- Retinoidi di prescription
- Antibiotici di prescription
- Quandu per vede un duttore
- Prevenzione di i punti neri
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
I punti neri sò picculi urti nantu à a pelle. Si formanu quandu l'oliu, i batteri è e cellule morte di a pelle intuppanu i pori. Perchè i pori stanu aperti, e sostanze sò esposte à l'aria. Questu li face scurisce è parenu punti neri.
I punti neri sò un tippu dolce di acne. Appariscenu generalmente nantu à a faccia è u fronte, ma ponu sviluppà ancu nantu à u pettu, a schiena, u collu è e spalle.
Sti sbocchi ponu cumparisce ancu intornu à e to labre. Questa pò accade se e to mani, capelli, o articuli cum'è telefoni è cuscini trasferenu oliu è batteri in a zona. I punti neri ponu sviluppà ancu sè ùn lavate micca u truccu è u sudore.
Se ùn sò micca trattati, i punti neri ponu diventà acne acne. Questu hè perchè l'oliu è i batteri sò permessi di accumulà.
Hè pussibule di caccià i punti neri nantu à e labbre cù trattamenti in casa. Sì sti rimedii ùn funzionanu micca, pudete visità un dermatistu per aiutu.
Punti neri intornu à i trattamenti di labbra
Ùn ci hè micca un trattamentu per tutti i punti neri. I vostri risultati dipendenu da fattori cum'è u tippu di pelle, genetica è cambiamenti ormonali.
Tuttavia, ci sò parechje opzioni da sceglie. Questi trattamenti travaglianu scumpressendu oliu, batteri è cellule morte di a pelle in pori intuppati.
Acidu salicilicu
L'acidu salicilicu hè un rimediu cumunu per l'acne. Riduce l'oliu è elimina e cellule morte di a pelle, chì ponu bloccà i pori è causà punti neri.
Pudete truvà l'acidu salicilicu in lavatrici facciali, creme, gel, unguenti, tamponi di pulizia, toner è scrub. Ogni pruduttu includerà indicazioni per cumu aduprà.
Sì l'acidu salicilicu elimina troppu oliu, a vostra pelle pò esse secca. Cuminciate cù un test di patch per vede cumu a vostra pelle reagisce. Reazzioni allergii sò pussibuli, ma rari.
Cumprate trattamenti à l'acidu salicilicu quì.
Sulphur
U zolfu elimina i punti neri scurdendu i pori. E so proprietà antimicrobiche ponu ancu luttà contr'à i batteri chì causanu acne.
Tipicamente, u zolfu hè dispunibule cum'è trattamenti spot. Duvete applicallu per una quantità specifica di tempu. L'indicazioni di u fabricatore indicanu quantu duvete aduprà.
Mentre chì u zolfu hè dolce, ùn deve micca esse applicatu à una larga zona di a vostra faccia. Invece, adupratelu nantu à difetti individuali.
Cumprate trattamenti di zolfu quì.
Retinoidi
Per i punti neri testardi, pruvate i retinoidi. Questu trattamentu funziona diminuendu l'oliu in eccessu è sparendu cellule morte di a pelle.
I retinoidi sò fatti di vitamina A. Funzionanu perchè a vitamina A hè abbastanza chjuca per penetrà in i strati inferiori di a pelle, induve sblocca i pori.
Stu trattamentu hè dispunibule cum'è un gel OTC o crema. Quandu si usa retinoidi, seguitate e indicazioni di u fabricatore. Evite l'esposizione à u sole è i saloni di cuncia. I retinoidi ponu causà secchezza, irritazione è sbuchjera di a pelle.
Cumprate trattamenti retinoidi quì.
Succu di limonu
Si dice chì u suchju di limone tratta i punti neri. Contene vitamina C, chì hà proprietà antibatteriche. Questi benefici ponu uccidere i batteri chì causanu acne, ma ùn ci hè micca una ricerca solida nantu à l'efficacità di u suchju di limonu per i punti neri.
Pudete aduprà u suchju di limonu cum'è astringente. Per fà cusì, unisci parti uguali di suchju di limonu frescu è acqua. Aghjunghjite à una bola di cuttuni è applica à a vostra faccia. Adupratelu cù parsimonia, chì l'astringenti ponu causà secchezza.
L'acidità di u suchju di limonu pò causà irritazione, brusgiatura è rossu. Se avete a pelle sensibile, fate prima una prova di patch.
Caru
U mele hè un antibioticu naturale. Pò luttà contr'à i batteri chì obstruiscenu i pori è chì causanu punti neri. U mele rilascia ancu perossidu d'idrogenu, una sustanza chì distrugge i batteri.
Sì avete rossi, e prupietà antiinflamatorie di u mele ponu aiutà.
Un modu per aduprà u mele hè di fà una maschera. Applica à a to fàccia cù e dite pulite. Dopu à 10 à 15 minuti, risciacquate cù acqua tiepida. Per i migliori risultati, aduprate u mele crudu.
Oliu d'arburu di tè
L'oliu di l'arburu di tè hè un putente trattamentu di punti neri. Hà capacità antimicrobiche, dunque pò tumbà i batteri chì causanu punti neri.
L'oliu di l'arburu di tè hè ancu putente. Pò causà irritazione di a pelle, allora sempre diluite prima. Un metudu hè di cunghjuntà da 1 à 2 gocce d'oliu d'arburu da tè cù 12 gocce d'oliu di trasportu, cum'è l'oliu di semi d'uva. Applica à a pelle cum'è idratante.
Pudete ancu fà un astringente. Imbulighjate 3 gocce d'oliu d'arburu da tè cù 2 once di strega noci o acqua. Applica à a vostra pelle cù una bola di cuttuni.
Sì sti rimedii causanu irritazione, pudete bisognu di diluisce l'oliu di l'arburu di tè ancu di più.
Cumprate trattamenti d'oliu d'arburu di tee quì.
Strega nocciola
A hamamelis hè aduprata per cuntrullà a pelle grassa. Contene cumposti vegetali chjamati tannini. I tanini anu pruprietà astringenti, cusì ponu riduce l'oliu in i pori intuppati.
Per aduprà strega noci, mogliu una palla di cuttone è applica à i vostri punti neri. Pudete ancu acquistà unguenti OTC di hamamelis.
A hamamelis hè generalmente sicura per a pelle. Se ùn l'avete mai adupratu prima, fate prima una prova di patch.
Cumprate hamamelis quì.
Balsamo per labbra
Alcuni balsami per labbra cuntenenu ingredienti antibatterici cum'è oliu di tè o meli. Questi prudutti ponu aiutà à trattà i punti neri nantu à e labbra.
Cercate balsami per labbra chì sò etichettati "acne sicura". Questu hà da assicurà chì ùn aggravinu micca i vostri punti neri.
Perossu di benzoile
U perossu di benzoil hè un medicamentu per l'acne OTC. Pò trattà i punti neri uccidendu i batteri è sbloccendu i pori.
Stu trattamentu hè dispunibule cum'è lavati, creme, o gel. Questi prudutti varienu ancu in forza, cuntenendu da 2 à 10 per centu di perossu di benzoile. Tuttavia, più u pruduttu hè forte, più hè pussibule di causà irritazione.
Aduprate sempre perossu di benzoile secondu e indicazioni di u fabricatore. Per cumincià, aduprate una forza bassa è evite micca applicà troppu.
Cumprate trattamenti perossidu benzoil quì.
Retinoidi di prescription
Per l'acne severu, un dermatologu pò prescrive retinoidi topichi o orali. I retinoidi di prescrizione topica sò dispunibili cum'è creme o gel. Sò più forti cà i retinoidi OTC, ma travaglianu ancu sbloccendu i pori.
L'isotretinoin orale (Accutane) hè un retinoide in forma di pillola. Distrugge i batteri è riduce l'oliu. Cum'è l'altri retinoidi, i retinoidi orali ponu causà secchezza è sensibilità à u sole.
Quandu si usa stu medicamentu, hè impurtante seguità l'istruzzioni di u duttore.
Antibiotici di prescription
L'acne pò ancu esse trattatu cù antibiotici prescritti. Queste medicazioni putenti ponu uccidere i batteri chì causanu acne in a pelle.
Pudete aduprà antibiotici topichi cum'è creme, lozioni, o gel. L'antibiotici orali, chì sò presi da a bocca, sò tipicamente usati cù creme d'attualità cum'è perossu di benzoile.
Assumendu antibiotici per l'acne infiammatorio pò ancu rimuovere i punti neri in u prucessu.
I medicazione più forti, cume i contraccettivi orali è u gel di dapsone, sò dispunibuli per e forme più severe di acne.
Quandu per vede un duttore
Sì sti rimedii ùn funzionanu micca o i vostri punti neri aggravanu, vedi un dermatistu. Puderanu cunsiglià altri trattamenti o prescrive medicazione più forte.
Un dermatologu pò ancu aduprà strumenti sterili per rimuovere fisicamente i punti neri. Questu hè chjamatu una estrazione di acne. Di solitu ùn hè micca a prima scelta, quantunque. A prucedura pò esse longa è costosa.
Prevenzione di i punti neri
L'acne hè spessu ligatu à cambiamenti ormonali o genetica, dunque ùn ci hè micca un modu definitivu per prevene.
Tuttavia, ci sò cose chì pudete fà per limità i punti neri intornu à e vostre labbre:
- Lavate a faccia duie volte à ghjornu cù un detergente dolce è acqua.
- Ùn coglie micca i punti neri (spingerà oliu, batteri è cellule morte di a pelle più in profondità in a pelle).
- Aduprate u truccu senza oliu è cacciallu prima di dorme o di esercitassi.
- Ùn toccu a to faccia.
Pudete ancu aduprà i trattamenti di i punti neri annunziatu sopra cum'è rimedii preventivi.
Purtà si
I punti neri sò una forma di acne dolce. Puderanu apparì intornu à e labbre quandu i pori sò bluccati da oliu, batteri è cellule morte di a pelle. Parechje cose ponu causà punti neri nantu à e labbre, cume toccà a to faccia o scurdassi di caccià u truccu.
I punti neri trattati ponu trasformassi in acne infiammatoria. Per trattalli, pruvate preparazioni OTC cum'è l'acidu salicilicu o perossu di benzoile. Pudete ancu aduprà rimedii cum'è u meli, oliu d'arburu di tè, o hamamelis.
Sì i vostri punti neri peghju o ùn si ne vanu, visitate u vostru dermatistu. Puderanu suggerisce u megliu trattamentu per a vostra pelle.