Sanguinamentu Dopu l'Isterectomia: Cosa Aspittà

Cuntenutu
- Sanguinamentu nurmale
- Sanguinamentu anormale
- Emorragia
- Lacrima di u bracciu vaginale
- Quandu chjamà u vostru duttore
- Trattamentu
- U takeaway
Hè tipicu di sperimentà un sanguinamentu dopu una isterectomia. Ma questu ùn significa micca chì tutti i sanguinamenti sò normali.
A maiò parte di a ghjente sperimenta un sanguinamentu subitu dopu à a procedura è per parechje settimane dopu. Duverebbe diventà più liggeru cù u tempu.
Un sanguinamentu anormale si verifica quandu u sangu sanguinamentu vaginale diventa più pesante, appare di colpu, o ùn ferma micca. Duvete discute subitu subitu ogni segnu anormale di sangu.
Sanguinamentu nurmale
A maiò parte di a ghjente sperimenterà qualchì sanguinamentu dopu a procedura.
Hè tipicu d'aspittà un sanguinamentu finu à sei settimane dopu à a vostra procedura quandu u vostru corpu guarisce è i punti da a procedura si sciolgenu. U scaricamentu pò esse rossu, marrone o rosa. U sanguinamentu si svanirà in culore è diventerà più chjaru in u flussu cù u tempu chì passa.
Quantu sagnamentu sperimentate dipende da u tippu di procedura chì avete.
Tipi di isterectomiaU vostru duttore pò fà una isterectomia in parechji modi:
- Vaginale. A vostra procedura pò esse fatta attraversu u vostru addome o in a vostra vagina.
- Laparoscopicu. U vostru duttore pò aduprà strumenti laparoscopici per aiutà cù a procedura. Questu significa chì u vostru duttore farà l'operazione per mezu di piccule incisioni cù l'aiutu di una camera inserita in u vostru corpu.
- Robot assistitu. U vostru duttore pò fà una procedura robotica. Questu implica u vostru duttore guidendu un bracciu roboticu per eseguisce l'isterectomia cù una precisione più grande.
A perdita media di sangue per sti tipi di prucedure hè 50 à 100 millilitri (mL) - 1/4 à 1/2 tazza - per chirurgie vaginali è laparoscopiche è un pocu più di 200 mL (3/4 tazza) per chirurgie addominali.
Pudete avè un periudu di luce finu à un annu se avete una isterectomia parziale. Questu hè perchè pudete avè rimanendu un revestimentu endometriale in u cervice.
Sì avete una isterectomia tutale o radicale, ùn sperimenterete micca torna e menstruazioni.
Sanguinamentu anormale
Sanguinamentu chì seguita una isterectomia chì hè pesante cum'è un periodu, dura più di sei settimane, s'aggrava cù u tempu, o improvvisamente pò esse un segnu di complicazione.
Puderete sperimentà un sanguinamentu anormale da a procedura per via di un'emorragia o di una lacrima di u cuff vaginale. E duie complicazioni sò rare, ma causanu sanguinamenti vaginali.
Hè pussibule chì sperimentate sanguinamentu vaginale mesi o anni dopu una isterectomia. Questu pò esse a causa di atrofia vaginale o di una altra situazione medica, cum'è u cancer. Chjamate u vostru duttore per discutere ogni sanguinamentu chì si verifica più di sei settimane dopu a vostra procedura.
Emorragia
Una emorragia pò accade dopu a vostra chirurgia. Questu accade solu in a. Avete più probabilità di sperimentà emorragia se avete avutu una chirurgia laparoscopica. Ùn si sà perchè più casi accadenu dopu à sta prucedura chè l'altri.
I vostri navi uterini o vasi cervicali è vaginali ponu esse a fonte di a vostra emorragia.
I sintomi di una emorragia dopu à a vostra procedura ponu includere sanguinamentu vaginale subitu o più pesante.
In una chì hè stata sottumessa à una isterectomia, 21 anu avutu una emorragia secundaria. Dieci avianu un sanguinamentu lieve sottu à 200 mL, è 11 avianu un sanguinamentu profusu sopra 200 mL. Una persona avia a tosse è dui avianu a frebba. Queste emorragie si sò verificate 3 à 22 ghjorni dopu à l'isterectomia.
Lacrima di u bracciu vaginale
Pudete ancu sperimentà un sanguinamentu vaginale se u vostru bracciu vaginale si lacrima dopu à una isterectomia totale o radicale. Questu accade solu in .14 à 4.0 per centu di quelli sottoposti à sta procedura. Hè più prubabile di accade si avete avutu una prucedura laparoscopica o robotica.
Pudete sperimentà una lacrima di u bracciu vaginale in ogni mumentu dopu a vostra procedura.
In più di i sanguinamenti, i sintomi di una lacrima di u manicu vaginale includenu:
- dulore in u vostru pelvis o abdomen
- scarica acquosa
- pressione in a vostra vagina
Hè prubabile chì i vostri sintomi sianu abbastanza evidenti per circà l'assistenza di un duttore in un ghjornu.
U vostru bracciu vaginale pò strappassi senza alcuna ragione o per fà sessu, muvendu l'intestini, o tossisce o starnutisce.
Quandu chjamà u vostru duttore
Chjamate u vostru duttore se avete qualchì segnu anormale di sanguinamentu dopu a vostra chirurgia.
Chjamate u duttore se sperimentate- sanguinamentu chì diventa più pesante cù u tempu
- sanguinamentu chì diventa più scuru in culore
- sanguinamentu chì persiste dopu sei settimane
- sanguinamentu chì si faci subbitu
- sanguinamentu chì si verifica cù altri sintomi insoliti
Chjamate ancu u vostru duttore se avete nausea o vomitu, sperimentate disconfortu quandu urinate, o notate chì a vostra incisione hè irritata, gonfia o drenante.
Quandu andà à l'ERDuvete andà à a sala di emergenza dopu una isterectomia se avete:
- sangu rossu rossu
- scarica estremamente pesante o acquosa
- una frebba alta
- dulore crescente
- difficultà à respirà
- dulore di pettu
Trattamentu
U nivellu nurmale di sanguinamentu dopu a vostra prucedura ùn richiede trattamentu. Pudete portà un cuscinettu assorbente o una fodera di mutandine durante a vostra recuperazione per cuntene u sangu.
Ùn ci hè micca un modu unicu per trattà i sanguinamenti anormali dopu a vostra procedura. Duvete cunsultà u vostru duttore per i metudi di trattamentu basati nantu à e cause di u vostru sangu.
L'opzioni di trattamentu di prima linea per una emorragia dopu a vostra procedura includenu imballaggio vaginale, sutura di volta è trasfusione di sangue.
E lacrime di u bracciu vaginale ponu esse riparate per via di chirurgia. Queste procedure ponu esse fatte addominale, laparoscopicamente, vaginalmente, o attraversu un approcciu cumbinatu. U vostru duttore cunsigliarà una prucedura chì tratta di a causa di a lacrima.
U takeaway
E forme di sanguinamentu anormale chì si verificanu mesi o anni dopu una isterectomia anu da esse diagnosticati è trattati da u vostru duttore.
L'emorragia hè un sintomu cumunu dopu una isterectomia. In a maiò parte di i casi, u sanguinamentu hè nurmale è micca una causa di preoccupazione.
Ma qualchì volta u sanguinamentu hè un segnu di una complicazione più seria è hà bisognu d'assistenza medica immediata. Cuntattate u vostru duttore se suspettate chì u sanguinamentu dopu a vostra procedura hè inusuale.