Cosa hè un bloccu di dirittu di bundle bundle è cumu trattà
Cuntenutu
U bloccu di u ramu di u fasciu ghjustu cunsiste in un cambiamentu di u mudellu nurmale di l'elettrocardiogramma (ECG), più specificamente in u segmentu QRS, chì diventa un pocu più longu, durendu più di 120 ms. Ciò significa chì u signale elettricu da u core hà qualchì difficoltà à traversà u ramu dirittu di u core, pruvucendu u ventriculu dirittu à cuntrattassi un pocu dopu.
In a maiò parte di i casi, u bloccu di u ramu dirittu ùn hè micca seriu è hè ancu relativamente cumunu, micca un segnu immediatu di malatie cardiache, ancu se pò nasce ancu per via di cambiamenti in u core, cum'è l'infezzione di u musculu cardiacu o un coagulu in u pulmone .
Una volta chì questu bloccu hè identificatu da u duttore nantu à un ECG di routine, una valutazione di a storia è di i sintomi di a persona hè di solitu fatta per valutà s'ellu hè necessariu inizià qualsiasi tipu di trattamentu. Tuttavia, pò esse consigliabile avè alcune consultazioni frequenti cù u cardiologu per tene u cambiamentu sottu sorveglianza.
Principali sintomi
In parechje persone, u bloccu di u ramu dirittu ùn causa micca sintomi è, dunque, u cambiamentu hè generalmente identificatu solu durante l'esami di rutina.
Tuttavia, alcune persone ponu sperimentà sintomi relativi à u bloccu, cume:
- Sensazione di svenimentu;
- Palpitazioni;
- Svenimentu.
Ancu se alcuni di sti sintomi sò relativamente cumuni, s'elli apparisce assai spessu ponu indicà un prublema cardiacu è, dunque, ancu s'elli ùn sò micca un segnu di bloccu direttu di u ramu, devenu esse valutati da un cardiologu.
Verificate altri sintomi chì ponu indicà prublemi cardiaci.
Ciò chì provoca un bloccu direttu di ramu di bundle
In certi casi, ùn ci hè nisuna causa specifica per l'apparizione di u bloccu di u core ghjustu, apparisce cum'è un cambiamentu normale in a conduzione cardiaca.
Tuttavia, quandu hè causatu da una causa specifica, u bloccu nasce generalmente da:
- Difettu cungenitu di u core, cum'è un septum o un difettu di a valvula di u core;
- Infezzione di u musculu di u core;
- Alta pressione di l'arteria pulmonaria;
- Coagulu in i pulmoni.
Cusì, ancu s'ellu hè guasi sempre un cambiamentu benignu, hè impurtante di avè altri testi, cum'è i raggi X di pettu o l'ecocardiografia, per assicurà chì ùn ci sia nisun prublema chì provoca u bloccu, chì richiede un trattamentu più specificu.
Cumu hè fattu u trattamentu
In a maiò parte di i casi, u bloccu di u ramu dirittu ùn causa micca sintomi è, dunque, hè cumunu chì ùn abbia bisognu di trattamentu. In questi casi, a persona pò guidà una vita cumpletamente normale senza aumentà u risicu di malatie cardiache è senza diminuisce a qualità di vita.
Tuttavia, se ci sò sintomi o se u bloccu hè causatu da una causa specifica, u cardiologu pò raccomandà trattamentu cù:
- Rimedi di Pressione Arteriosa, cum'è Captopril o Bisoprolol: aiuta per alleviare a pressione nantu à l'arterie, se questa hè a causa principale di u bloccu;
- Rimedi cardiotonichi, cum'è Digoxin: rinfurzanu u musculu di u core, facilitendu a so cuntrazione;
- Usu di pacemaker temporaneu: ancu s'ellu hè relativamente raru, un dispositivu hè postu sottu à a pelle chì hè cunnessu à u ventriculu dirittu attraversu dui picculi fili chì aiutanu à regulà l'attività elettrica di u core.
Inoltre, se a persona sperimenta svenimenti assai frequenti, u duttore pò ancu valutà s'ellu ci hè un bloccu di ramu di sinistra è, in questi casi, pò raccomandà l'usu permanente di un pacemaker o a prestazione di una terapia di resincronizazione cardiaca, chì hè simile à l'usu pacemaker, ma hà un terzu filu chì hè direttamente cunnessu à u ventriculu sinistro, coordinendu i battiti di u core di i dui ventriculi.