U yoga m'hà aiutatu à cunquistà u mo PTSD dopu chì mi sò statu arrubatu à Gunpoint
Cuntenutu
Prima di diventà un prufessore di yoga, aghju moonlighted cum'è scrittore di viaghju è blogger. Aghju esploratu u mondu è spartutu e mo sperienze cù e persone chì anu seguitu u mo viaghju in ligna. Aghju celebratu u ghjornu di San Patriziu in Irlanda, aghju fattu yoga nantu à una bella spiaggia di Bali, è aghju avutu l'impressione di seguità a mo passione è di campà u sognu. (Assuciatu: Ritiri di Yoga Da Vale di Viaghjà)
Stu sonniu si hè sfracellatu u 31 d'ottobre di u 2015, quandu sò statu arrubatu à colpu di pistola in un autobus dirottatu in un paese stranieru.
A Culumbia hè un locu magnificu cù cibi deliziosi è persone vibranti, eppuru per anni i turisti si sò alluntanati da a visita per via di a so reputazione periculosa marcata da cartelli di droga è crimini violenti. Dunque in autunnu, a mo amica Anne è io avemu decisu di fà un viaghju di backpacking di trè settimane, spartendu ogni passu maravigghiusu in linea, per dimustrà quantu u paese era diventatu sicuru in l'anni.
U terzu ghjornu di u nostru viaghju, eramu nantu à un autobus chì andava à Salentu, più cumunimenti cunnisciutu com'è paese di caffè. Un minutu stava chattendu cù Anne mentre aghjunghjia un pocu di travagliu, è u minutu dopu avemu avutu dui fucili in testa. Tuttu hè accadutu cusì prestu. Fighjendu in daretu, ùn mi ricordu micca se i ladri eranu in autobus tuttu u tempu, o s'elli forse eranu cullati in una fermata longu u caminu. Ùn anu micca dettu assai mentre ci anu pattinatu per i valori. Anu pigliatu i nostri passaporti, ghjuvelli, soldi, elettronica è ancu e nostre valisge. Ùn ci hè statu lasciatu chè a robba nantu à a spalle è a nostra vita. È in u grande schema di e cose, era abbastanza.
Passonu per l'autobus, ma dopu vultonu ind'è Anne è eiu - l'unichi stranieri à bordu - una seconda volta. M’anu puntatu e pistole in faccia una volta di più mentre qualcunu mi pattinava torna. Aghju tenutu e mo mani è li assicurò: "Hè questu. Avete tuttu". Ci hè stata una longa pausa tensa è mi dumandu se quessa seria l'ultima cosa chì aghju mai dettu. Ma dopu l'autobus hè firmatu è sò tutti scesi.
L'altri passageri parevanu avè solu pochi affare minori pigliati. Un omu culumbianu chì stava accantu à mè avia sempre u so telefuninu. Hè diventatu subitu chì duvemu esse stati mirati, possibbilmente da u mumentu chì avemu compru i nostri biglietti d'autobus prima di quellu ghjornu. Scossi è spaventati, simu infine scesi di l'autobusu salvi è senza danni. Ci hè vulsutu parechji ghjorni, ma à a fine avemu fattu u nostru caminu versu l'Ambasciata Americana in Bogotà. Pudemu acquistà novi passaporti per pudè ghjunghje in casa, ma nunda di più hè statu mai ricuperatu è ùn avemu mai avutu più dettagli nantu à quale ci hà arrubatu. Eru devastatu è u mo amore per i viaghji era maculatu.
Una volta eru di ritornu in Houston, induve aghju campatu à l'epica, aghju imballatu uni pochi di cose è aghju volatu in casa per esse cù a mo famiglia in Atlanta per e vacanze. Ùn sapia micca allora chì ùn vulteraghju micca in Houston, è chì a mo visita in casa seria per a longa durata.
Ancu se a prova era finita, u traumu internu hè restatu.
Ùn eru mai statu veramente una persona ansiosa prima, ma avà eru cunsumatu da e preoccupazioni è a mo vita paria spiralà in giù à un ritmu rapidu. Aghju persu u mo travagliu è campava in casa cù a mo mamma à 29 anni.Mi sò parsu di vultà in daretu quandu paria chì tutti l'altri intornu à mè avanzessinu. E cose ch'e aghju avutu fattu cù facilità, cum'è esce di notte o passendu in u trasportu publicu, mi parevanu troppu spaventosi.
Esse disoccupatu di novu m'hà permessu l'uppurtunità di fucalizza à tempu pienu nantu à a mo guariscenza. Stava sperimentendu assai sintomi di stress post-traumaticu, cum'è incubi è ansietà, è aghju cuminciatu à vede un terapeuta per aiutami à truvà modi per trattà. Mi sò ancu versatu in a mo spiritualità andendu in chjesa regularmente è leghjendu a Bibbia. Aghju giratu versu a mo pratica di yoga più cà mai avutu, chì diventò prestu una parte integrante di a mo guarigione. Mi hà aiutatu à cuncintrà mi nantu à u mumentu presente invece di soffermammi nantu à ciò chì hè accadutu in u passatu o d'esse ansiosu di ciò chì puderia accade in l'avvene. Aghju amparatu chì quandu mi focu nantu à u mo soffiu, ùn ci hè solu un spaziu per pensà (o preoccupassi) à qualcosa altru. Ogni volta chì mi sentu ansioso o preoccupatu per una situazione, mi fucalizza subitu nantu à a mo respirazione: ripete a parolla "quì" cù ogni inspirazione è a parolla "avà" cù ogni espirazione.
Perchè eru immersu cusì profondamente in a mo pratica durante quellu tempu, aghju decisu chì era a stagione perfetta per passà dinò a furmazione di prufessori di yoga. È in Maghju 2016, sò diventatu prufessore di yoga certificatu. Dopu avè graduatu da u corsu di ottu settimane, aghju decisu chì vulia aduprà yoga per aiutà altre persone di culore à sperimentà a stessa pace è guarigione chì aghju fattu. Spessu sentu chì e persone di culore dicenu chì ùn pensanu micca chì u yoga hè per elli. È senza vede parechje imagine di persone di culore in l'industria di yoga, possu definitivamente capisce perchè.
Hè per quessa chì aghju decisu di cumincià à insegnà yoga hip-hop: per portà più diversità è un veru sensu di cumunità à l'antica pratica. Vuliu aiutà i mo studienti à capisce chì u yoga hè per tutti, ùn importa ciò chì pare, è di lascià elli avè un locu induve si sentenu cum'è veramente appartene è ponu sperimentà i meravigliosi benefici mentali, fisichi è spirituali chì sta pratica antica pò furnisce. . (Vede ancu: U Flussu di Yoga Y7 Pudete Fà in Casa)
Avà insignà classi di 75 minuti in u putere atleticu Vinyasa, un tipu di flussu di yoga chì enfatiza a forza è u putere, in una stanza riscaldata, cum'è una meditazione in muvimentu. Ciò chì a rende veramente unica hè a musica; invece di campane di ventu, aghju lanciatu u hip-hop è a musica animata.
Da donna di culore, sò chì a mo cumunità ama a bona musica è a libertà di muvimentu. Questu hè ciò chì aghju integratu in e mo classi è ciò chì aiuta i mo studienti à vede chì u yoga hè per elli. In più, vede un maestru neru li aiuta à sentenu ancu più accolti, accettati è sicuru. I mo classi ùn sò micca solu per e persone di culore. Tutti sò benvenuti, ùn importa a so razza, forma, o statutu socioeconomicu.
Provu à esse un prufessore di yoga cunnessu. Sò apertu è francu nantu à e mo sfide attuali è attuali. Preferite chì i mo studienti mi vedenu crudu è vulnerabile piuttostu chì perfettu. È funziona. Aghju avutu i studienti chì mi dicenu chì anu principiatu a terapia perchè l'aghju aiutatu à sentenu menu solu in e so lotte persunale. Questu significa tantu per me perchè ci hè un enorme stigma di salute mentale in a cumunità nera, in particulare per l'omi. Per sapè chì aghju aiutatu qualcunu à sentassi abbastanza sicuru per uttene l'aiutu chì avianu bisognu hè statu un sintimu incredibile.
Finalmente mi sentu cum'è chì facciu ciò chì devu fà, campendu una vita piena di scopi. A più bona parte? Aghju finalmente trovu un modu per unisce e mo duie passioni per u yoga è u viaghju. Sò andatu per a prima volta in Bali in una ritirata di yoga in l'estiu di u 2015, è hè stata una bella sperienza chì hà cambiatu a vita. Allora aghju decisu di portà u mo viaghju in u circondu cumpletu è di accoglie una ritirata di yoga in Bali in settembre. Accettendu u mo passatu mentre abbracciu quellu chì sò avà, capiscu veramente chì ci hè un scopu daretu à tuttu ciò chì sperimentemu in a vita.