Bob Harper hè "Cuminciandu à u Square One" dopu u so attaccu di cori
Cuntenutu
Meno di un mese dopu avè subitu un infartu, U più grande perdente u furmatore Bob Harper travaglia a so strada per a salute. L'incidentu disgraziatu era un ricordu duru chì l'attacchi di cori pò accade à qualcunu, in particulare quandu a genetica entra in ghjocu. Malgradu u mantenimentu di una dieta ben equilibrata è un rigore di esercitazioni, u fitness guru ùn hè micca statu capace di fughje a so predisposizione à i prublemi cardiovascolari chì correnu in a so famiglia.
Per furtuna, Harper si sente assai megliu è dà à i so fans un sguardu intimu in a so recuperazione. In un recente video d'Instagram, u ghjovanu di 51 anni hà spartutu un postu chì u mostra nantu à u tapis roulant durante a visita di un duttore per un test di stress.
"Bè, mentre tutta a mo famiglia @crossfit si prepara per 17.3 [un allenamentu CrossFit], camminu nantu à un tapis roulant facendu una prova di stress", hà dettu u post. "Parlate di ricumincià à SQUARE ONE. Pensu à esse u MEJOR STUDENT. #Heartattacksurvivor"
Hè ancu apertu à espansione a so dieta per rende più sana per u core. "I mo duttori anu suggeritu più di una Dieta Mediterranea", hà intitulatu un altru post d'Instagram. "Allora a cena di sta sera hè branzino cù i cavoli di Bruxelles è aghju cuminciatu cù una insalata".
Ancu s'ellu ùn pò micca esse u tipu di allenamentu à quale stu entrenamentu d'elite hè abituatu, simu cuntenti di vede chì Harper hè in guariscenza è aderisce à l'ordine di u so duttore. Avemu a sensazione ch'ellu tornerà à i so allenamenti HIIT è CrossFit WOD prima ch'ellu ne sappia.