Stu Blogger Pone un Puntellu Grossu Perché Truvà-Shaming hè cusì Ipocritu
Cuntenutu
A tendenza #NoMakeup hà spazzatu i nostri feed di social media da un bellu pezzu. Celebrità cum'è Alicia Keys è Alessia Cara l'anu ancu purtatu finu à andà senza maquillaje nantu à a catifa rossa, incuraghjendu e donne à abbraccià i so cosiddetti difetti. (Eccu ciò chì hè accadutu quandu u nostru editore di bellezza hà pruvatu a tendenza senza maquillaje.)
Mentre simu tutti di donne chì praticanu l'amore di sè, prumove una faccia nuda hà purtroppu creatu un altru mostru di soiu: vergogna di u truccu.
I troll anu inundatu i media suciali cù cumenti umilianti quelli chì preferenu un contornu solidu, un ochju dichjaratu, o un labbra arditu, affirmannu chì tutti questi prudutti sò solu un modu per mascherà e vostre insicurità. U blogger pusitivu Michelle Elman hè quì per ditti altrimente. (Assuciatu: Eccu Perchè Ùn Diceraghju Mai à Nimu di Smette di Portà u Truccu)
In un post spartutu l'annu scorsu chì hè risuscitatu recentemente in Instagram, Elman hà spartutu una foto fiancu à fiancu di u so visu cù un missaghju putente è ispiratore. A fotò à manca mostra a so vistitura cù e parolle "corpu pusitivu" scritte sopra, mentre l'altra a mostra senza trucco cù e parolle "corpu pusitivu" in cima.
"A pusitività di u corpu ùn vi pruibisce micca di mette u truccu, di rasassi ogni parte di u vostru corpu, di mette tacchi, di more i vostri capelli, di strappà e sopracciglia [o] di qualsiasi regime di bellezza chì vulete participà", hà scrittu longu à e foto. "E donne pusitive di u corpu portanu u maquillaje in tuttu u tempu. A diferenza hè chì ùn simu micca dipendenu da a purtari. Ùn avemu micca bisognu di sentu bellu perchè sapemu chì simu intrinsecamente belli cun o senza ". (Assuciatu: 'Acne di Custellazione' Hè u Novu Modu chì e donne abbraccianu a so pelle)
U postu di Elman spiega chì e donne ponu, in fatti, esse pusitive per u corpu è amanu sempre u truccu. "Ùn l'avemu micca aduprà per ammuccià nunda", hà scrittu. "Ùn la adupremu micca per copre i nostri lochi, acne o cicatrici da l'acne. Ùn la usemu micca per parè un antru. A usamu quandu a vulemu aduprà".
À a fine di a ghjurnata, Elman ci ramenta chì esse pusitivu per u corpu significa piglià u cuntrollu di u vostru propriu corpu chì faci ciò chì ti rende felice. "A positività di u corpu significa chì NOI pussedemu u libru di regule quandu si tratta di i nostri visi è di i nostri corpi", Elman hà scrittu. "A pusitività di u corpu hè di scelta. Hè dicendu chì duvemu avè a scelta di fà u truccu o micca."
Truccatu o senza truccu, Elman vole chì e donne sappianu chì ciò chì conta di più hè di fà ciò chì li face sente bè è di ùn importà micca ciò chì a sucietà puderia pensà di e so scelte. "Sì bella in i dui modi", dice. "Mi viderete sfruttamentu pienu in e mo storie a maiò parte di i ghjorni, in palestra, andendu à riunioni, campendu a mo vita ... è mi vedrete ancu fà mi truccu. Aghju drittu à tramindui."
Ùn pudemu micca più d'accordu.