Cumu a tomografia detecta COVID-19?
Cuntenutu
Recentemente hè statu verificatu chì e prestazioni di tomografia computerizzata di u torace sò efficienti per diagnosticà l'infezzione da a nova variante di u coronavirus, SARS-CoV-2 (COVID-19), cum'è a prova moleculare RT-PCR chì hè normalmente adupratu per identificà è quantificà a presenza di u virus.
U studiu chì indica a prestazione di tomografia computerizzata dice chì da questu esame hè pussibule uttene evidenze più rapide chì hè COVID-19 è per quessa era necessariu studià una populazione cumposta da persone chì sò state sottumesse à tomografia computerizzata è RT-PCR per investigazione di l'infezzione SARS-CoV-2.
Perchè CT scan?
A tomografia computerizata hè un esame di imaghjini chì si mette in opera in a rutina diagnostica per l'identificazione di SARS-CoV-2 per via di u fattu chì stu virus hè rispunsevule di parechji cambiamenti pulmonari, chì sò stati trovati cumuni à a maiò parte di i trasportatori di issu virus.
Quandu si compara à RT-PCR, a tomografia computerizzata hè precisa è furnisce infurmazioni più veloci è, dunque, duverebbe esse inclusa in i test di diagnosticu per SARS-CoV-2. Alcune di e caratteristiche di COVID-19 chì sò osservate in tomografia computerizzata sò organizate pneumonia multifocale, distorsioni architettoniche in a distribuzione periferica pulmonare è a presenza di opacità "vetru di terra".
Cusì, basatu annantu à u risultatu di a tomografia computerizata, u diagnosticu pò esse cunclusu più rapidamente è u trattamentu è l'isolamentu di a persona pò accade ancu più rapidamente. Tuttavia, ancu se i risultati di a tomografia computerizzata sò altamente sensibili, hè necessariu chì u risultatu sia cunfirmatu da test moleculari è in relazione cù a storia clinica di a persona.
Cumu hè diagnosticatu u COVID-19
U diagnosticu clinicu-epidemiologicu di l'infezzione da SARS-CoV-2 (COVID-19) hè attualmente effettuatu attraversu a valutazione di i segni è sintomi presentati da a persona, in più di a valutazione di fattori di risicu. Hè cusì, se a persona hè entrata in cuntattu cù una persona cun infezione da coronavirus confermata o hè stata in un locu induve ci sò parechji casi di a malattia, è hà febbre è / o sintomi respiratori circa 14 ghjorni dopu u cuntattu, pò esse cunsideratu un casu d'infezzione da coronavirus basatu nantu à fattori clinicu-epidemiulogichi.
U diagnosticu hè ancu fattu per mezu di testi di laboratorio, principalmente RT-PCR da a raccolta di sangue è secrezioni respiratorie, in cui u virus hè identificatu, è dinò a quantità chì circula in u corpu, chì hè impurtante per esse cura necessaria hè stata stabilitu.
Vede più infurmazioni nantu à u coronavirus è amparate à pruteggevi guardendu u video seguente: