Aghju Predicatu a Pusitività di u Corpu - È Affundatu Più Profondu In U mo Disordine Alimentariu à u listessu tempu
Cuntenutu
- "F * ck voi, cultura di dieta!" Sclamu ghjubilante. «A sò megliu avà. Aghju amparatu a mo lezzione.”
- Ma induve a recuperazione di u disordine alimentariu hè cuncernata, un script - {textend} ancu quandu memorizatu - {textend} ùn hè micca un sustitutu per u travagliu
- "Ùn capiscu micca cumu a ghjente decide quandu manghjà", aghju cunfessu à u mo terapeuta. I so ochji si spalancavanu cun una profonda preoccupazione
- S'ellu era veru, ùn aghju micca esse sedutu quì, spartendu cun voi una verità assai scomoda nantu à a recuperazione: Ùn ci hè micca accurtatoghji, nè mantra, nè risoluzioni rapide
- U mo ED hà amatu a ingenuità di a pusitività di u corpu Insta-friendly, sfruttendu quella illusione di sicurezza per ingannà mi in pensà chì eru in cuntrollu, chì eru megliu di tuttu què
- Tanti di i difensori chì circate per avè avutu momenti altrettantu antimantichi ma prufundamente curaggiosi cusì
Ciò chì crede in u vostru core ùn pò ancu guarisce una malattia mentale.
Di solitu ùn scrivu micca nantu à a mo salute mentale quandu e cose sò "fresche".
Micca in l'ultimi dui anni, quantunque. Preferiscu lascià e cose marinate, è assicurassi chì e parolle ch'e sceltu sianu empowering, edificanti, è più impurtanti, risolte.
Preferiscu dà cunsiglii quandu sò di l'altra parte di qualcosa - {textend} in gran parte perchè so chì aghju una responsabilità per i mo lettori, per assicurassi chì i stuzzichinu in a direzzione ghjusta. Sò chì questu blog pò esse una linea di salvezza per e persone chì anu bisognu di qualcosa di speranza. Provu à arricurdammi què.
Ma à volte, quandu imballu perfettamente quella speranza per un publicu, possu ingannà me stessu pensendu chì aghju crackatu u codice è, dunque, possu lascià in furia una lotta in u passatu. A cunclusione perfetta à u capitulu, per esse.
"A sò megliu avà", pensu à mè. "Aghju amparatu a mo lezzione."
Se site à Google "pusitività di u corpu transgénero", sò abbastanza sicuru chì più di alcune cose chì aghju scrittu emergeranu.
Sò statu intervistatu per podcasts è articuli, è cullatu cum'è un esempiu di una persona trans chì - {textend} in un cambiamentu simplice di prospettiva è seguendu i conti Insta ghjusti - {textend} hè venutu à ridefinisce a so relazione cù l'alimentu è à u so corpu.
Aghju scrittu tutti questi trè. Deliziosu.
Questa versione di l'eventi hè quella chì mi piace, perchè hè cusì simplice è cunfortante. Una epifania lucente, luminosa, è emu surtitu vittoriosa, avendu evolutu al di là di e preoccupazioni mundane, frivole nantu à e mo smagliature o manghjendu un ghjacciu per colazione.
"F * ck voi, cultura di dieta!" Sclamu ghjubilante. «A sò megliu avà. Aghju amparatu a mo lezzione.”
Quandu site un difensore di a salute mentale è scrittore, soprattuttu in un modu cusì publicu, hè faciule ingannà voi stessi à pensà chì avete tutte e risposte à i vostri prublemi.
Ma quella illusione di cuntrollu è autocuscienza hè esattamente quessa - {textend} un'illusione, è una ingannevule à questu.
Hè faciule di indicà l'anni chì aghju passatu in questu spaziu, è tuttu ciò chì aghju publicatu nantu à sta cosa esatta, è insistere chì aghju e cose sottu cuntrollu. Ùn hè micca u mo primu rodeo, amicu. O secondu. Terzu. Quartu. (Aghju sperienza da u mo latu.)
Se possu supportà l'altri attraversu a so recuperazione, sicuramente possu navigà u mo propiu. Ancu mentre scrivu què, sò chì hè evidentemente ridiculu - {textend} dà boni cunsiglii hè assai più faciule ch'è d'applicallu à sè stessu, soprattuttu quandu si tratta di malatie mentali.
Ma a versione di mè chì preferiscu hè quella chì hà dettu in questa intervista: "Quandu ghjunghjerete da l'altra parte di tuttu ciò chì stai luttendu, viderai chì ùn pigliate micca quelle possibilità - {textend} vivendu solu a metà di a vita chì averiate pussutu campà - {textend} hè assai più spaventosa di qualsiasi disastru chì avete imaginatu chì veneria da manghjà quella fetta di torta o tuttu ciò chì era ".
Dice a persona chì vive, veramente è veramente, chì vive in quella paura in una vita à mezu vita in questu mumentu.
A pusitività di u corpu si hè sentita cum'è una relazione chì aghju pigliatu in una ghjovana età, assai prima di cunnosce me o ancu u mo disordine alimentariu. È una volta chì eru troppu prufondu, dopu avè postu in mè cum'è trionfante, ùn aghju micca sapiutu retrocede abbastanza per dumandà aiutu.
Vuliu crede chì era cum'è un incantu chì puderia dì davanti à u specchiu parechje volte - {textend} "tutti i corpi sò boni corpi! tutti i corpi sò boni corpi! tutti i corpi sò boni corpi! " - {textend} è POOF! Sò statu assulutu di ogni culpabilità, vergogna, o paura chì aghju avutu intornu à l'alimentu o à u mo corpu.
Puderia dì tutte e cose adatte, cum'è un script chì avessi provatu, è amassi l'idea è l'immagine di me quandu fighjò per mezu di quelle lenti di culore rosatu.
Ma induve a recuperazione di u disordine alimentariu hè cuncernata, un script - {textend} ancu quandu memorizatu - {textend} ùn hè micca un sustitutu per u travagliu
È nisuna quantità di meme Instagram è foto di grassu di u ventre pudianu toccà e vechje ferite dolorose chì avianu piazzatu l'alimentu cum'è u mo nemicu, è u mo corpu cum'è u situ di una guerra.
Chì hè tuttu da dì, ùn sò micca recuperatu. U travagliu ùn era ancu principiatu.
In fatti, aghju adupratu a mo vicinanza à i spazi pusitivi di u corpu per ignurà l'idea stessa chì avia bisognu d'aiutu - {textend} è pagu u prezzu fisicamente, mentalmente è emotivamente avà.
Aghju purtatu a pusitività di u corpu cum'è un accessoriu, per prughjettà l'immagine di me stessu chì vulia esse, è u mo disordine alimentariu si rivela in l'idea chì puderia suspende a realità di a mo malattia semplicemente curendu i mo social media in cunsequenza.
A mo cunniscenza di a pusitività di u corpu - {textend} è per estensione, e so radiche in l'accettazione è a liberazione di grassu - {textend} hè stata bassa à u megliu, ma solu perchè u mo disordine alimentariu hà prosperatu finu à quandu sustene l'illusione chì sapia megliu. Questu era ancu un altru modu di cunvince mi chì eru in cuntrollu, chì eru più intelligente di u mo ED.
U mo disordine hà avutu un interessu creatu à trascinà mi in un falsu sensu di sicurezza. Ùn pudia micca avè un disordine alimentariu, aghju pensatu - {textend} manghjà disordinatu, forse, ma quale nò? Ùn puderia micca perchè eru hà evolutu. Cum'è se a malattia mentale dessi mai un f * * k nantu à i libri chì avete lettu.
I disordini alimentarii anu un modu per furtificassi nantu à voi. Questa realizazione hè una nova per mè - {textend} micca perchè ùn l'aghju capitu logicamente, ma perchè l'aghju solu accettata in u cuntestu di a mo sperienza vissuta in l'ultimi ghjorni.
È mi piacerebbe pudè dì chì st'epifania hè venuta da mè per contu meiu, ispirendu mi à ripiglià a mo vita. Ma ùn ci hè micca un eroisimu quì. Hè ghjuntu à a superficia solu perchè u mo duttore hà fattu e dumande currette durante un cuntrollu di rutina, è u mo travagliu sanguinariu hà rivelatu ciò chì temia di esse veru - {textend} u mo corpu si stava annullendu in mancanza di cibu adeguatu, assai menu nutritivu.
"Ùn capiscu micca cumu a ghjente decide quandu manghjà", aghju cunfessu à u mo terapeuta. I so ochji si spalancavanu cun una profonda preoccupazione
"Manghjanu quandu anu fame, Sam", hà dettu cun dolcezza.
À un mumentu o un altru, avia dimenticatu cumpletamente quellu fattu simplice è di basa. Ci hè un meccanismu in u corpu, destinatu à guidà mi, è aghju tagliatu tutti i ligami cun ellu cumpletamente.
Ùn sparte micca questu cum'è una critica di me stessu, ma piuttostu, cum'è una verità assai simplice: Parechji di noi chì sò lodati cum'è volti di recuperu sò sempre, in parechji modi, ghjustu in u spessore cun ellu.
Certe volte ciò chì vedi ùn hè micca un ritrattu di successu, ma piuttostu, un picculu pezzu di un puzzle più elaboratu è disordinatu chì circemu freneticamente di riunisce dietro le quinte, affinchì nimu si noti chì simu in pezzi.
A mo recuperazione di u disordine alimentariu hè, in verità, in a so zitellina. Aghju ricentatu solu pocu di aduprà "manghjà disordinatu" per oscurità a realità, è sta mane, infine, aghju parlatu cun un dietista specializatu in ED.
Sta mane.
Oghje hè, in attualità, u primu veru ghjornu di ripresa. Hè trè anni dopu, à propositu, aghju scrittu ste parolle: «Ùn più ghjustificazioni. Mancu più scuse. Micca un altru ghjornu ... questu ùn hè micca cuntrollu ".
Sò chì ci sò lettori chì puderebbenu avè fighjatu u mo travagliu in pusitività di u corpu è assurbutu a nuzione sbagliata chì i disordini alimentari (o qualsiasi tipu di negatività di u corpu o aversione alimentaria) sò solu labirinti chì pensemu (o in u mo casu, scrivemu) noi stessi fora di.
S'ellu era veru, ùn aghju micca esse sedutu quì, spartendu cun voi una verità assai scomoda nantu à a recuperazione: Ùn ci hè micca accurtatoghji, nè mantra, nè risoluzioni rapide
È mentre glamorizemu l'idea di un amore di sè facilmente raggiungibile - {textend} cum'è se fussi solu una cima perfetta - {textend} manchemu u travagliu più prufondu chì deve esse fattu in noi stessi, chì nisuna quantità di citazioni scintillanti è ispiratrici retweetemu pò rimpiazzà.
U traumu ùn hè micca nantu à a superficia, è per colpisce u core di questu, duvemu andà più in profondità.
Questa hè una verità terribile è scomoda chì sto affrontendu - {textend} mainstream, positività di u corpu abbassata pò aprire a porta è invitarci, ma tocca à noi di fà u veru travagliu di recuperu.
È chì principia micca esternamente, ma in noi. A Recuperazione hè un impegnu continuu chì duvemu sceglie ogni ghjornu, deliberatamente è cun curagiu, cun tanta onestà rigorosa cun noi stessi è i nostri sistemi di supportu quant'è umanamente pussibule.
Ùn importa micca cumu curemu i nostri media suciale per ricurdammi di induve vuleriamu esse, a visione aspirazionale chì creemu ùn hè mai un sustitutu per a realtà chì stemu vivendu.
Cum'è cusì spessu u casu di i disordini alimentari, mi rendu contu, l'aspirazione - {textend} chì "ciò chì puderia esse" - {textend} diventa cusì spessu un discu compulsivu, impastante, induve campemu in un avvene chì ùn simu mai ghjunti à.
È a menu chì ùn ci impegnemu à esse fermamente messi in terra in u presente, ancu (è soprattuttu) quandu hè scomudu di esse quì, rinuncemu à u nostru putere è caschemu sottu à u so incantesimu.
U mo ED hà amatu a ingenuità di a pusitività di u corpu Insta-friendly, sfruttendu quella illusione di sicurezza per ingannà mi in pensà chì eru in cuntrollu, chì eru megliu di tuttu què
È ùn possu micca dì chì mi ne sorprendu - {textend} I ED parenu piglià parechje di e cose chì amemu (ghjacciu, yoga, moda) è li giranu contr'à noi in un modu o in un altru.
Ùn aghju micca tutte e risposte, eccettu per dì questu: Semu travagli in corsu, tutti noi, ancu quelli chì guardate.
Un pedestalu hè un locu solitario per esse, è a solitudine, pensu, hè induve i disordini alimentari (è parechje malatie mentali) spessu prosperanu. Aghju statu quì sopra troppu longu, aspittendu in silenziu di falà o di crollassi sottu à mè - {textend} quellu chì hè statu u primu.
Mentre facu a mo discesa, falendu pianu pianu da u pedistallu è entrendu in a luce di a mo recuperazione, aghju da abbraccià a verità chì ognunu di noi hà bisognu di ricurdà: Va bè d'ùn esse bè.
Va bè d'ùn avè micca tutte e risposte, ancu sì u restu di u mondu s'aspetta à voi, ancu sè aspettate tù stessu à.
Ùn sò micca, cum'è certe persone m'anu discrittu, "a faccia di a pusitività di u corpu transgénero". Sì sò, ùn vogliu micca esse - {textend} Ùn vogliu micca esse unu di noi sì significa chì ùn ci hè permessu di esse umani.
Vogliu ch'è scrubbiate quella maghjina da a vostra mente è, invece, sappiate induve eru veramente eri: Aggrappatu à una scossa nutrizionale per a vita cara (letteralmente - {textend} m'hà mantenutu in vita sti pochi mesi), senza avè fattu una doccia per trè ghjorni, mentre u testu di e parolle "Pensu chì aghju bisognu d'aiutu".
Tanti di i difensori chì circate per avè avutu momenti altrettantu antimantichi ma prufundamente curaggiosi cusì
Facemu ogni ghjornu, sì avemu un selfie per dimostrà chì hè accadutu o micca. (Unepochi di noi avemu testi di gruppu, è fidate mi, simu tutti inseme inseme nantu à u Hot Mess Express. Prumessa.)
Se avete sentitu chì ùn avete micca permessu di "fiascà" (o piuttostu, avè un imperfettu, disordinatu, ancu f * * hà recuperatu), vi vogliu dà permessu di vive quella verità, cù ogni pezzu di onestà è vulnerabilità chì avete bisognu.
Va bè di lascià fà a ripresa. È fidatevi di mè, sò quantu una grande dumanda hè, perchè quella prestazione hè stata a mo manta di sicurezza (è a fonte di a mo negazione) da tantu, tantu tempu.
Pudete arrendesi à u dubbitu, a paura è u cunfortu chì vene cù u travagliu, è dà ti permessu per esse umanu. Pudete lascià andà stu cuntrollu è - {textend} mi dicenu, quantunque - {textend} tuttu anderà bè.
E questa stupente comunità di guerrieri di recuperu chì avemu creatu cù i nostri meme, e nostre citazioni ispiratrici, è i nostri culturi? Seremu ghjustu quì, aspittendu per sustene vi.
Ùn possu micca dì chì a cunnoscu per certu (ciao, Primu ghjornu), ma aghju un forte suspettu chì stu tippu di onestà hè quì chì accade a vera crescita. È induve hè a crescita, l'aghju trovu, eccu induve inizia veramente a guarigione.
È hè ciò chì meritemu, ognunu di noi. Micca u tippu aspirazionale di guarigione, ma e cose più profonde.
Vogliu chì per mè. Vogliu chì per tutti noi.
Questu articulu hè statu primu per ghjennaghju 2019.
Sam Dylan Finch hè u redattore di salute mentale è di condizioni croniche in Healthline. Hè ancu u blogger daretu Let's Queer Things Up !, induve scrive nantu à a salute mentale, a pusitività di u corpu, è l'identità LGBTQ +. Cum'è difensore, hè passiunatu di custruisce a cumunità per e persone in recuperu. Pudete truvallu in Twitter, Instagram, è Facebook, o amparà di più nantu à samdylanfinch.com.