8 Alimenti chì stimulanu a testosterone
Cuntenutu
- Manghjà per T più altu
- 1. Tunnu
- 2. Latte pocu grassu cù vitamina D
- 3. Tuorli d'ovu
- 4. Cereali furtificati
- 5. Ostriche
- 6. Cunchiglia
- 7. Manzu
- 8. Fagioli
- Più alimentu per pensà
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Manghjà per T più altu
A testosterone hè un ormone sessuale maschile chì affetta di più cà solu a voglia sessuale. L'ormone hè ancu responsabile di:
- salute di l'osse è di i musculi
- pruduzzione di sperma
- crescita di capelli
Pudete perde a testosterone à l'età, è ancu da e malatie croniche. L'ipogonadismu, chjamatu ancu bassa testosterone o bassa T, hè spessu trattatu medicamente per prevene futuri prublemi di salute.
Un bilanciu generale di ormoni hè impurtante per gestisce i livelli di testosterone. Questu significa cunsumà una dieta ben equilibrata, densa in nutrienti.
Esse cusciente di l'ingestione totale di alimenti chì cuntenenu ormoni o nutrienti imitanti di ormoni, cume i fitoestrogeni, hè raccomandatu per uttene livelli migliorati di testosterone.
Alcuni studii anu dimostratu chì questi nutrienti ponu avè un effettu nantu à u bilanciu ormonale generale.
Insemi cù e raccomandazioni di u vostru duttore, pudete cunsiderà alimenti potenziali chì aumentanu a testosterone cum'è un cumplementu naturale à i trattamenti à bassa T.
Dui nutrienti chì sò particularmente impurtanti per a vostra dieta sò a vitamina D è u zincu, tramindui precursori per fà a testosterone. Questu articulu si cuncernerà nantu à l'alimenti chì mettenu in risaltu questi dui nutrienti.
1. Tunnu
U Tunnu hè riccu in vitamina D, chì hè stata ligata à una vita più longa è à a produzzione di testosterone. Hè ancu un alimentu riccu in proteine, cori-sanu è bassu in calorie.
Sia chì sceglite in scatula o frescu, manghjà stu pesciu pò esse un modu naturale di rinfurzà a testosterone. Una porzione di tonnu risponde à i vostri bisogni quotidiani di vitamina D.
Se ùn site micca un fanàticu di u tonu, pudete cunsiderà altre fonti pesciosi di vitamina D, cum'è salmone o sardine.
Arricurdatevi chì a moderazione hè a chjave. Scopu di un massimu di duie à trè porzioni à settimana per minimizà a vostra assunzione di mercuriu, chì si trova in frutti di mare.
Cumprate in ligna per u tonu in scatula.
2. Latte pocu grassu cù vitamina D
U latte hè una grande fonte di proteine è di calciu.
I zitelli è e donne sò incuragiti à beie latte per una salute megliu di l'osse, ma u latte pò ancu mantene l'osse di l'omi ancu forti. U cuntenutu di vitamina D pò ancu cuntene i livelli di testosterone.
Assicuratevi di sceglie u latte chì hè furtificatu cù vitamina D. Sceglite versioni à pocu grassu o scremate. Anu i stessi nutrienti cum'è u latte integrale senza tuttu u grassu satu.
Truvate u latte à pocu grassu furtificatu cù vitamina D in ligna.
3. Tuorli d'ovu
I tuorghi d'ovu sò un'altra ricca fonte di vitamina D.
Mentre chì u colesterolu hà una cattiva reputazione, u vitellus d'ova cuntene più nutrienti chì i bianchi.
U colesterolu di i ghjallu d'uovo pò ancu aiutà u bassu T. Fin chè ùn avete micca prublemi di colesterolu preesistenti, pudete manghjà in modu sicuru un ovu per ghjornu.
4. Cereali furtificati
L'ove ùn sò micca l'unicu alimentu per a colazione chì pò aiutà u bassu T. Se duvete fighjà u vostru colesterolu in sangue, hè soprattuttu una bona nutizia.
Certi marchi di cereali sò furtificati cù vitamina D, senza cuntà altri nutrienti sani per u core. Pensate à incorporà cereali furtificati in a vostra rutina di colazione per inizià a vostra ghjurnata è i vostri livelli di testosterone.
5. Ostriche
U zincu hè un nutriente essenziale durante a pubertà, è i so effetti ponu tene cuntrolli l'ormoni maschili durante l'adultu.
L'omi chì anu bassa T benefizianu da aumentà a so ingesta di zincu s'elli anu ancu carenze di zincu. L'ostriche sò bone fonti di stu minerale.
6. Cunchiglia
Una porzione occasionale di granciu o aragosta pò fà bè i vostri livelli di testosterone. Questu hè grazia in parte à u cuntenutu di zincu in questi preferiti di frutti di mare.
Sicondu l'Istituti Naziunali di Salute, u grancu reale d'Alaska hà u 43 per centu di u vostru valore cutidianu di zincu in solu una porzione di 3 once.
7. Manzu
Ci sò veri prublemi di salute per u cunsumu eccessivu di carne rossa. Micca solu qualchì tagliu hà più grassu cà u pollame, ma manghjà troppu hè ancu ligatu à certi tumori, cum'è u cancheru di u colon.
Eppuru, alcuni tagli di manzo anu nutrienti chì ponu aumentà a testosterone. U fegatu di manzo hè una fonte eccezziunale di vitamina D, mentre chì u manghjà macinatu è u chuck arrustitu cuntenenu zincu.
Per tene i grassi animali in cuntrollu, sceglite solu tagli magri di manzo è evitate di manghjà ogni ghjornu.
8. Fagioli
Quandu si tratta di salute di l'ormone maschile, i fasgioli ponu offre più benefici di ciò chì pensate. Parechji legumi, cum'è ceci, lenticchie è fasgioli cotti, sò tutti cunsiderati boni fonti di zincu.
Cum'è un bonus, questi alimenti sò pieni di fibre è proteine vegetali chì ponu prutege a salute di u vostru core.
Truvate una selezzione di fasgioli da pruvà in ligna.
Più alimentu per pensà
I cambiamenti di dieta sana ponu aiutà cun T bassa, ma ùn sò micca cure per l'ipogonadismu. Un duttore deve cunfirmà chì avete bassa testosterone cù un esame fisicu è un test di sangue.
Se vi hè diagnosticatu cun T bassa, pudete esse prescritti sustituti di l'hormone di testosterone, cum'è:
- pasticchi o pasticchi
- patch di pelle
- gel topicu
- iniezioni
Queste medicazione ponu ancu vene cù u risicu di effetti collaterali gravi, allora assicuratevi di discute tutte cun u vostru duttore in anticipo.
Inoltre, cunsiderate di fà regolazioni dietetiche per aumentà a vostra salute generale, micca solu per trattà a bassa T.