Perchè Corsu a Maratona di Boston Cum'è una Corsa di Addestramentu
Cuntenutu
Trè anni fà, aghju fattu a mo prima maratona completa. Da tandu, aghju registratu quattru più, è u luni marcarà u mo sestu: a maratona di Boston. (In cunnessione: Tuttu u vostru bisognu à sapè nantu à a Maratona di Boston) Hè tuttu in preparazione per u mo ... tamburellu ... prima ultra-maratona.
Cosa hè un ultra? Hè una distanza più longa di 26.2. U kicker extra: Aghju sceltu di affruntà un 50k (31.1 miles) in muntagna. Allora ié, corgu a maratona di Boston cum'è una corsa "di furmazione". Pazzu ? Nah, certi puderanu chjamà valente, audace o determinatu, ma per mè, questu hè simplice ultra training.
Cum'è corridore di maratona "veteranu" aghju pussutu ammaestrà a maiò parte di l'aspetti di u ghjornu di a corsa, ma ci hè sempre spaziu per migliurà. Travagliu per esse un corridore più sustenibile, sanu è attuale - eccu cumu fà - più i mo cunsiglii pruvati è veri per a furmazione di maratona.
Gear Check: Ciò chì porti impurtante
L'attrazzi di qualità hè a chjave. Pudete imaginà curriri 26.2 miles in qualcosa incunificatu? Um, micca ti ringraziu! Eccu cumu mi preparu da a testa à i pedi per u ghjornu di a corsa è a furmazione (pruvà nunda di novu ghjornu di corsa!):
Aghju i mo suspettati abituali: scarpe da ginnastica affidabili da Nike, collant da corsa à compressione in vita alta, e mo calzette preferite in lana merinu di lana (i pedi devenu esse caldi!), È pack media per u mo telefonu. cime di corsa traspiranti è leggeri da Tracksmith, guanti per tene e mani calde è strati di basa à maniche lunghe per e mattine di furmazione fredde. L'ultimu toccu à u mo tutale di corsa hè a mo nova giacca di corsa preferita chì trappone u calore cusì bè, ma respira facilmente per quelli longu chilometri. (Relativu: A vostra guida per a corsa in u clima fretu)
In più di e mo necessità, mi focu annantu à l'attrezzi chì producenu una impronta à bassu carbonu. Cumu facciu què? Investisce in pezzi di corsa in lana merinu australiana, chì hè a variazione più riutilizabile è riciclata di e fibre principali di l'abbigliamento, è hè 100% biodegradable. Funziona ancu: Hè naturalmente traspirante è resistente à l'odori. (Cunnessu: Attrezzatura per a Fitness Fatta cù Tessuti Naturali chì Resistenu à i Vostri Duri Allenamenti)
Carburante Corsu à Pianta
Guardu l'alimentu cum'è carburante, soprattuttu. Più u carburante hè pulitu, megliu serà a brusgiata. Sò statu vegetale da guasi 10 anni (menu una piccula pausa à a mo fine di l'anni 20. Longa storia ...). Aderisce à una dieta stretta, basata nantu à e piante, hè a ragione chì aghju pussutu cuntinuà à curre in bona salute in l'ultima decada. Andà strettamente basatu à a pianta hà allevatu i prublemi intestinali, hà riduttu a nebbia cerebrale, è dà energia à longu andà. Ùn cuntu micca carbuidrati o fighjulà a mo ingesta di grassu perchè aghju pienu u mo piattu cù ricchi ricchi di piante, frutti, grani è noci. (Assuciatu: Eccu Perchè i Carbuidrati sò Attualmente cusì Importanti per i Vostri Allenamenti)
A basa vegetale pò vene in varie forme, ma cucinu senza oliu in casa, invece optendu per l'acitu, u tahini, è insalate à base di noce è salse è immersioni. Una tipica dumenica sera per mè hè passatu pastu à preparassi per a settimana. Mi piace à fà patate dolce cotte duie volte, casgiu, hummus, risu integrale ,. Aghju tagliatu u kale, grattendu carote, legumi à vapore è frustaghju i latti freschi di noce (pensate à l'anacardiu è l'amandula).
Eccu una ripartizione di cumu alimentu per corse corte, lunghe corse è ghjornu di corsa:
Curta corsa: U sdighjunu si compone di un frullatu di bacche cù u latte d'amandula, datteri tagliati è semi di chia. U mo pranzu / spuntinu post-corsa: hummus è carote è una insalata di kale.
Long run (qualcosa di più di 10 miglia): U colazione hè una grande ciotola di avena cù banana è mandorla. Dopu a corsa, averaghju un latte d'amandule à a cicculata (vede: Esattamente perchè u latte à a cicculata hè statu chjamatu "U Best Drink Post-Workout") è una insalata di kale cù un hamburger di fasgioli neri fatti in casa è un addossu di tahini o u mo humus di barbabietola fatta in casa cù verdure è patatine fritte.
Ghjurnata di corsa: U colazione hè sempre, sempre, sempre farina d'avena! U ghjornu di a maratona di Boston pensu à avè a mo avena fiducia chì facciu nanzu una longa corsa. (S'è tù sì in un tempu cruch, vede: Time-Saving Oatmeal Hacks That Will Completely Change Your Morning) Aghju ancu assicuratevi di beie un grande biccheri d'acqua-è a bevanda più impurtante di a matina: Cafè cù latti d'avena.
Durante a corsa, portu a mo propria pasta di date, ma adore ancu i gel energetici Honey Stinger è a cialda originale Honey Stinger.
Pacing It Down a Notch
A strategia mentale hè tuttu. Hè u taccu d'Achille di a mo tecnica di corsa. Lenta è ferma vince a corsa, diritta? Hè precisamente u mo pianu per Boston (lentu è fermu-per ùn vince, ovviamente!). Ùn ci serà micca corsa contru à nimu, mancu per mè stessu; Ùn aghju nulla intenzione di PR'ing stu corsu. Invece, piglieraghju u mo ritmu in giù 90 secondi per chilometru hè pienamente intenzionale per chì u mo corpu si adatti à u "ritmu di a traccia" davanti à l'ultra. (Assuciatu: L'impurtanza di * Mentale * Addestramentu per una Maratona)
Quandu mi pigliu cù decine di millaie di corridori chì battenu u pavimentu intornu à mè, piglieraghju un soffiu prufondu è mi diceraghju "un passu à a volta, lentu è fermu, fidati di a to furmazione". Stu mantra sarà nantu à tuttu u corsu finu à ch'e attraversà a linea d'arrivu è quella medaglia brillanti hè drappata nantu à u mo collu.
Di sicuru, a mo mente vagarà è u mo corpu ferà male, ma durante quelli duru blocchi di strada, carcheraghju avanti. È quandu traversu a linea d'arrivu, un prufondu sensu di sollievu è di rializazione mi supererà. È dopu? Si tratterà di recuperu per l'ultra. U rolling di schiuma, bagni di sali, stretching, bon sonnu è cibi sani sò tutti una parte di u mo pianu. U mo corpu hà da stà forte per l'imminenti 50K! Un passu à a volta.