Flegma di sangue: chì pò esse è chì fà

Cuntenutu
- 1. Tosse prolungata
- 2. Utilizazione di anticoagulanti
- 3. Infezioni respiratorii
- 4. Bronchiectasie
- 5. Bronchite
- 6. Edema pulmonare
- 7. Cancer di pulmone
- Quandu andà à u duttore
A presenza di sangue in a flegma ùn hè micca sempre un signale di sveglia per un prublema seriu, soprattuttu in i ghjovani è in salute, essendu, in questi casi, guasi sempre legata à a presenza di tosse prolungata o secchezza di e membrane di u sistema respiratoriu, chì finiscenu per sanguinà.
Tuttavia, se a quantità di sangue in a flegma hè assai alta, se dura più di 3 ghjorni o s'ella hè accumpagnata da altri sintomi, cum'è difficultà per respirà o sibilante, hè impurtante vede un medicu generale o un pulmonologu , cumu pò ancu esse un sintimu di un prublema più seriu, cum'è una infezzione respiratoria o ancu un cancheru.

Cusì, alcune di e cause più cumuni per a presenza di sangue in a flegma sò:
1. Tosse prolungata
Quandu avete una allergia o a gripe è avete una tosse secca, forte è prolungata, a presenza di sangue quandu a tosse hè relativamente frequente, per via di l'irritazione di e vie respiratorie, chì pò finisce per esse mischiata cù a flema. Sta situazione hè tempuraria è di solitu ùn hè micca seria, scumparendu dopu à uni pochi di ghjorni, soprattuttu quandu a tosse migliora.
Cosa da fà: l'ideale hè di pruvà à calmà a tosse per riduce l'irritazione di e vie aeree. E boni opzioni sò di beie assai acqua durante u ghjornu, lavà a nasale cù u seru per idratà a mucosa è piglià un sciroppu di miele fattu cù propolis, per esempiu, o sciroppi di antistaminici, cume a loratadina. Vede cumu preparà stu sciroppu è altre ricette naturali di tosse.
2. Utilizazione di anticoagulanti
E persone chì utilizanu droghe anticoagulanti, cume a warfarina o l'eparina, anu un risicu aumentatu di sanguinamentu da varie parti di u corpu, postu chì u sangue si diluisce. Cusì, hè pussibule chì, s'ellu ci hè una leggera irritazione di e vie aeree, per via di un'allergia, per esempiu, ci pò esse un picculu sanguinamentu chì hè eliminatu cù tosse è flegma.
Cosa da fà: se a quantità di sangue prisente in a flegma hè chjuca, ùn hè micca un signale di alarma, tuttavia, s'ellu ci hè un grande sanguinamentu, duvete andà à un duttore.
3. Infezioni respiratorii
Un'altra causa relativamente cumuna di sangue in a flegma hè u sviluppu di una infezzione in u pulmone, chì pò varià da una infezione simplice, cum'è l'influenza, à situazioni più gravi, cum'è pneumonia o tuberculosi, per esempiu.
In casu d'infezioni respiratorie hè cumunu ancu per altri sintomi apparisce, cum'è flemma giallastra o verdastra, difficultà à respirà, pelle pallida, dita blu o labbra, frebba è dulore toracicu. Verificate d'altri segni chì aiutanu à identificà un casu d'infezzione pulmonare.
Cosa da fà: se si sospetta una infezzione respiratoria, hè sempre impurtante cunsultà un medicu generale o pulmonologu per cunfirmà u diagnosticu, identificà a causa è inizià u trattamentu più adattu, chì pò cuntene un antibioticu.
4. Bronchiectasie
A bronchiectasie hè una cundizione cronica in cui ci hè una dilatazione permanente di i bronchi pulmonari, causendu una produzione eccessiva di flema, è dinò una sensazione di mancanza di fiatu frequente. Inoltre, a presenza di sangue in a flegma hè ancu un segnu assai cumunu.
Sta cundizione ùn hà cure, ma u trattamentu cù i medicini prescritti da u pneumologu permette di alleviare i sintomi durante e crisi. Capite megliu ciò chì hè a bronchiectasie è cumu identificallu.
Cosa da fà: A bronchiectasia deve sempre esse diagnosticata da un duttore, affinchì un trattamentu currettu possa esse iniziatu. Cusì, se questa cundizione hè suspettata, un pneumologu deve esse cunsultatu per esami, cum'è i raggi X, è per osservà e caratteristiche di i bronchi.
5. Bronchite
A bronchite pò ancu esse assuciata à a produzzione di flegma cù u sangue, postu chì ci hè una infiammazione ricorrente di i bronchi, chì aumenta l'irritazione di e vie aeree è e probabilità di sangu.
In casi di bronchite, a flegma hè di solitu bianca o leggermente gialla, è pò esse accumpagnata da a presenza di qualchì sangue, sibilante quandu si respira, stanchezza frequente è mancanza di respiru. Vede altri sintomi è scopre chì trattamenti ponu esse aduprati.
Cosa da fà: spessu u riposu è l'ingressu adeguatu d'acqua sò capaci di allevà i sintomi di bronchite, tuttavia, sì i sintomi sò persistenti o se a difficoltà di respirazione aggrava, hè consigliabile andà à un duttore, perchè pò esse necessariu aduprà medicamenti direttamente in a vena. E persone chì soffrenu di bronchite cronica devenu esse seguitate da u pulmonologu, cuminciendu l'usu di i medicamenti indicati da u duttore appena apparsu i primi segni di crisa.
6. Edema pulmonare
L'edema pulmonare, cunnisciutu popularmente cum'è "acqua in u pulmone", si verifica quandu ci hè un accumulu di liquidi in i pulmoni, è hè dunque più cumunu in e persone chì anu prublemi cardiaci, cume l'insufficienza cardiaca congestiva, in cui u sangue ùn hè micca pompatu currettamente. da u core è, dunque, s'accumula in i picculi vini sanguini di u pulmone, pruvucendu u liquidu à esse liberatu in u pulmone.
In questi casi, a flegma liberata pò esse rossa o rosa è hà una leggera cunsistenza di schiuma. Inoltre, altri sintomi cumuni sò difficoltà à respirà, labbra è dite bluastre, dolore di pettu è battiti cardiaci veloci.
Cosa da fà: edema pulmonare hè cunsideratu cum'è emergenza medica. Cusì, sè avete un prublema di core è se sospettate un cambiamentu in u pulmone, hè assai impurtante d'andà prestu in sala d'urgenza, per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu più adattu chì, in casu d'edema, hè fattu à l'uspidale. à l'uspidale. Amparate più nantu à u trattamentu di sta situazione.

7. Cancer di pulmone
U cancheru di u pulmone hè una cundizione più rara, ma pò ancu fà cumparisce flegma di sangue. Stu tipu di cancheru hè più cumunu in e persone di più di 40 anni è chì sò fumatori.
Altri sintomi chì ponu apparisce ancu in i casi di cancheru di u pulmone includenu a tosse persistente chì ùn migliora, a perdita di pesu, a rauca, u dolore di schiena è a stanchezza estrema. Vede i 10 segni chì ponu indicà un cancheru di pulmone.
Cosa da fà: ogni volta chì u cancheru hè suspettatu, specialmente in e persone cun fattori di risicu, hè assai impurtante di cunsultà u pulmonologu per fà tutti i testi necessarii, cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu. Generalmente, più u cancheru hè identificatu prima, più faciule serà di ottene una cura.
Quandu andà à u duttore
Hè impurtante d'andà à u duttore ogni volta chì ci hè assai fastidiu, tuttavia, e situazioni chì devenu esse valutate più rapidamente sò:
- Flegma cù sangue chì ùn migliurà dopu à 3 ghjorni;
- Presenza di grande quantità di sangue in a flegma;
- Presenza d'altri sintomi cum'è alta frebba, difficultà severa per respirà, pelle pallida, dita è labbra bluastre.
Inoltre, se a flegma sanguinosa hè un sintomu assai ricurrente, hè ancu impurtante vede un duttore, chì pò esse u medicu generale o u pulmonologu.
Di solitu, per investigà stu tipu di sintomi, u duttore pò passà testi cum'è a radiografia pulmonare, spirometria o tomografia computerizzata, per esempiu.