A scienza di u cervellu di a bicicletta
Cuntenutu
Amate dighjà u ciclismu à l'internu per i so vantaghji fisichi chì pompanu u core, chì torcia calorie, chì scuzzulanu a gamba, ma si scopre chì girà e rote hè ancu un bellu eserciziu per a vostra mente. Parechji studii novi anu trovu chì u ciclismu migliora u funziunamentu di u vostru cervellu fendu più grandi strutture impurtanti per pudè pensà più veloce, ricurdassi di più, è sentesi più felice. (Scuprite i Miglii Modi per Pumpà i Vostri Musculi Mentali.)
U cervellu hè cumpostu da dui tipi di tessuti: A materia grigia, chì hà tutte e sinapsi è u centru di cumandamentu di u vostru corpu, è a materia bianca, chì hè u centru di cumunicazione, aduprendu assoni per cunnesse e diverse parti di a materia grigia. A più materia bianca chì avete, più veloce pudete fà cunnessione impurtanti, cusì tuttu ciò chì aumenta a materia bianca hè bona. Un studiu recente da i Paesi Bassi hà truvatu chì u ciclismu faci esattamente questu, migliurà l'integrità è a densità di a materia bianca è accelerà e cunnessione in u cervellu.
A materia bianca ùn hè micca l'unica struttura cerebrale affettata da u ciclismu, tuttavia. Un altru studiu, publicatu quist'annu in u Ghjurnale di Cumplicazioni di Diabetes, anu trovu chì dopu à u ciclistu per 12 settimane, i participanti anu guadagnatu più cà solu forza in e so gambe - anu vistu ancu una spinta in u fattore neurotroficu derivatu da u cervellu (BDNF), una proteina incaricata di regulà u stress, l'umore è a memoria. Questa puderia spiegà ricerche precedenti chì anu trovu chì u ciclismu sia assuciatu à livelli più bassi di depressione è ansietà. (E ci sò ancu questi 13 Beneficii per a Salute Mentale di Eserciziu.)
Ùn vi sentite micca solu mentalmente megliu dopu un viaghju, ma sarete veramente più intelligente. A bicicletta, cù altri tipi d'eserciziu aerobicu, hè statu dimustratu per aumentà l'ippocampu, una di parechje strutture cerebrali ligati à a memoria è l'apprendimentu. Un studiu di l'Università di l'Illinois hà trovu chì l'ippocampu di i participanti hà cresciutu dui per centu è hà miglioratu a so memoria è e capacità di risoluzione di prublemi da 15 à 20 per centu dopu à sei mesi di cicculata ogni ghjornu. Inoltre, i ciclisti anu segnalatu una maggiore capacità di focalizazione è una migliore attenzione. Per rializà, tutti questi vantaghji parenu cuntrastà a perdita di funzione cerebrale nurmalmente assuciata à l'invecchiamentu, cù i scienziati chì u cervellu di i ciclisti pareva dui anni più ghjovanu di i so pari chì ùn esercitanu micca.
"Sempre di più, e persone campanu più stili di vita sedentarii. Mentre sapemu chì [u cicculu] pò avè effetti pusitivi nantu à e malatie cardiovascolari è a diabete, avemu trovu chì pò purtà miglioramenti in a cognizione, a funzione cerebrale è a struttura cerebrale", hà dettu l'autore di u studiu principale Art Kramer, Ph.D., direttore di l'Istitutu Beckman per Scienze Avanzate è Tecnulugia di l'Università di l'Illinois, in una intervista cù U Telegrafu.
Hà aghjustatu chì ùn ci hè bisognu di fà tuttu per uttene u cervellu, ancu. A maiò parte di i studii dimustranu miglioramenti mentali significativi dopu chì i ciclisti viaghjanu 30 minuti o menu à una intensità moderata. È i risultati sò stati cunsistenti sì a ghjente andava in bicicletta à l'internu o fora. (Vede 10 Modi per andà da Spin Class à a Strada.)
Cunnessioni neuronali più forti, un umore megliu è una memoria più acuta - in più di una migliore salute di u core, un risicu più bassu di diabete, è menu incidenza di cancru. Cù tutti questi vantaghji, l'unica dumanda avà deve esse: "À chì ora ricumencia quella classa di spin?"