Questi Surviventi di u Cancer di Senu anu Scupertu chì a Strada per a Recuperazione era in realtà nantu à l'acqua
Cuntenutu
Per i rematori chì participanu à a Regata Tail of the Fox in De Pere, Wisconsin, u sport hè un bonus per una dumanda universitaria o un modu per riempie u tempu in più durante u semestru d'autunno. Ma per una squadra, a possibilità di esse nantu à l'acqua hè circa assai, assai di più.
Sta squadra, chjamata Riacquistu nantu à l'Acqua (ROW), hè cumposta interamente da pazienti è sopravviventi di u cancheru di u senu. E donne di generazioni multiple è di storie atletiche variate s'accatastanu in barche per corse-micca per vince, ma solu perchè elle pò. (Incuntrà più donne chì si sò rivolte à esercitassi per recuperà i so corpi dopu u cancer).
L'urganizazione basata in Chicago hà iniziatu in u 2007 cum'è una cullaburazione trà u sopravvivente di u cancheru di u senu Sue Ann Glaser è u coach di remi di u liceu Jenn Junk. Inseme, anu creatu una cumunità chì aiuta micca solu e donne à riduce u stress è à stà sani, ma furnisce un sustegnu unicu per pazienti da pazienti. Non solu si sustenenu tutti l'altri, anu guadagnatu l'attenzione di i grandi ghjucatori di l'industria di fitness: a marca di vestiti atletici femminili Athleta farà una donazione à l'organizazione in onore di u Mese di Sensibilizazione à u Cancer di u Senu è presenta ancu e donne ROW in a so campagna per u mese. (Assuciatu: Fatti Must-Know About Cancer di Mama)
"Se ùn era micca per ROW, ùn sò micca duv'ellu serebbe in questu viaghju in questu momentu", dice Kym Reynolds, 52, un survivore di u cancheru di u senu chì hè stata cun ROW da 2014. "Aviu un bonu sistema di supportu cù a mo famiglia è l'amichi, ma queste donne m'hà fattu sentu cum'è eru parte di qualcosa. M'hà datu un scopu. ROW vi ricurdeghja chì ùn site micca solu in ciò chì site.
ROW ospita allenamenti tuttu l'annu, sette ghjorni à settimana. In a primavera, l'estate è u vaghjimu, vanu u fiume Chicago; in l'invernu, facenu allenamenti di gruppu nantu à e macchine di canottaggio interiore. (Relativu: Cumu aduprà una Rowing Machine per un Megliu Allenamentu Cardio)
Reynolds era statu prima un powerlifter è era sempre attivu, ma ùn hà micca pruvatu à remà finu à ch'ella hè entrata in ROW in marzu 2013, circa sei mesi dopu a so doppia mastectomia.
Ùn hè micca sola. A maiò parte di i membri ùn avianu toccu un rematore finu à passà per e porte ROW di a casa aperta. Robyn McMurray Hurtig, 53 anni, hà appena festighjatu u so ottu annu cù ROW, è avà dice chì ùn puderia micca imaginà a so vita senza ella. "Quandu ci travagliavanu assai duru, aghju avutu à pensà:" Sò un sopravviventi di u cancer di u senu, sguassate! Ùn possu micca fà questu! Ma ùn vulete mai esse quellu chì dice "Ùn possu micca", perchè avete sette altre donne in a vostra barca chì anu passatu a stessa cosa ", dice. "Avà, mi pare di pudè fà tuttu ciò ch'elli mi lancianu".
Inseme, a squadra fila in regate, razzii è sfide di remi contr'à altre squadre adulte, licei è culleghji. Mentre sò l'unica squadra di u so genaru à l'evenimenti, McMurray Hurtig dice chì anu fattu un longu caminu in l'ultimi anni, è chì tenenu u so propiu in a scena di remu lucale: "Ùn avemu mai aspettatu assai, è ognunu averia applauditi sempre ... ma avà simu ancu un pocu cumpetitivi; ùn entremu micca sempre l'ultimi! "
Ancu s'ellu ùn sò micca fora per vince, e donne piglianu in casa una sensazione ancu megliu d'esse trattate cum'è è di fà cum'è atleti: "Dopu avè cuncorsu in quelle prime parechje corse, mi sbuccheraghju in lacrime perchè eru cusì incredula chì eru facendu questu ", dice McMurray Hurtig. "Hè statu cusì eccitante è tonificante è empowering".
Eppuru, e donne di ROW sò assai più cà una squadra di sport. "Ùn sò micca solu e donne nantu à l'acqua", dice Reynolds. "Semu un infernu di un gruppu di supportu chì si cura l'uni di l'altri - è tutti amemu amà remà ... Ùn simu micca intornu à parlà di u cancheru, ma s'ellu ci hè qualcosa chì avete bisognu, qualchissia in questu gruppu hà passatu mi hà fattu vede chì aghju una sorellanza ".
In u 2016, ROW hà righjuntu guasi 150 superstiti di u cancheru di u senu - guasi u 100 per centu di i quali anu dettu chì ROW li facia sente menu soli, parte di una cumunità, è chì hà influenzatu positivamente a so autoestima, secondu u sondaghju annuale di i membri di ROW. Alcune di e donne dicenu chì u sport hà aiutatu à migliurà a so mobilità, è 88 per centu dicenu chì l'anu aiutatu à mantene un pesu sanu.
"Questu hè assolutamente u megliu chì m'hè accadutu per esce da stu diagnosticu di u cancheru", dice Jeannine Love, 40 anni, chì hè stata diagnosticata in settembre 2016 è si hè unita à ROW in marzu. Era vedova solu cinque anni prima di u so diagnosticu, è hà dettu chì l'eserciziu era unu di i modi principali per affruntà a morte di u so cumpagnu. Quandu hà avutu u diagnosticu di u cancheru, si hè girata torna à esercitassi: "A mo risposta immediata hè stata chì vulia esse u più sanu pussibule entrendu in questu. Aghju cuminciatu à furmassi per u cancer, essenzialmente", dice. "Ci si sente cusì impotente quandu si tratta di qualcosa cum'è u cancheru, è questu mi hà datu un sensu di pudè preparà per questu, ancu s'ellu ci hè veramente cusì pocu chì pudete fà per preparà". (Assuciatu: 9 Tipi di Cancer di Mama Tutti Tutti Devenu sapè)
Cum'è parechji altri membri di ROW, Love hè sempre sottupostu à trattamentu, ma ùn a lascia micca impedisce di vogà in modu regulare: "Mi ricordu di andà à a mo prima pratica è chì tutti stavanu appesi prima è era chjaru chì ùn avete micca fattu" Appena si presentanu è si praticanu è vanu in casa. Sò amichi. Hè una cumunità ", dice. "Aviu avutu tanta paura d'andà nant'à quella barca à l'iniziu, è avà ùn aghju più l'aspettu di sorte nantu à l'acqua."
Sembra una squadra vincitrice per noi.