I ritratti di l'"Arburu di a vita" di l'allattamentu sò diventati virali per aiutà à nurmalizà l'infermiera
Cuntenutu
Nta l'ultimi anni, e donne (è assai celebrità in particulare) anu utilizatu a so voce per aiutà à nurmalizà u prucessu naturali di l'allattamentu. Ch'elli sianu messi fiure di elli stessi chì stanu allattendu in Instagram o chì piglianu simpliciamente l'iniziativa di allattà in pettu in publicu, ste dame di prima dimustranu chì l'attu naturale di allattà u zitellu hè una di e più belle parte di esse mamma.
Per ispirazione chì queste donne possinu esse, per parechje mamme, pò esse difficiule di sparte questi momenti preziosi ma intimi cù l'altri. Ma grazia à una nova app di editazione di foto, ogni mamma hè capace di sparte i so selfies di allattamentu (altrimenti chjamati "brelfies") trasfurmendu li in opere d'arte. Fighjate per voi stessi.
In pochi minuti, PicsArt pò trasfurmà l'imaghjini di e mamme chì allattanu i so figlioli in splendidi capolavori cù edizioni "Tree Of Life". U scopu? Per aiutà à nurmalizà l'allattamentu in tuttu u mondu.
"L'arburu di a vita hà servutu cum'è un simbulu per cunnette tutte e forme di creazione in a maiò parte di a nostra storia", scrivenu i creatori di PicsArt nantu à u so situ web. "Raccontata in u folcloru, a cultura è a finzione, hè spessu ligata à l'immortalità o a fertilità. Oghje hè diventata una raprisentazione di u muvimentu #normalizebreastfeeding".
Sti magnifici ritratti anu favurizatu una cumunità di mamme chì anu spartutu i so mumenti di allattamentu unichi è speciali, incuraghjendu altre mamme à fà listessu.
Eccu un tutoriale simplice nantu à cumu creà a vostra propria imatge TreeOfLife.