Caapeba
Cuntenutu
- À chì serve a caapeba
- Proprietà di caapeba
- Cumu aduprà caapeba
- Effetti secundarii di a caapeba
- Contraindicazioni per a caapeba
Caapeba hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è catajé, malvarisco, o pariparoba, ampiamente aduprata in u trattamentu di e difficoltà di digestione è di e infezioni in u sistema urinariu.
U so nome scientificu hè Pothomorphe peltata è pò esse acquistatu in farmacie cumposte è in alcuni negozi di alimenti sanitari.
À chì serve a caapeba
Caapeba hè adupratu per trattà anemia, bruciori di stomacu, difficoltà di digestione, dolore di stomacu, disordini renali, febbre, epatite, infezioni urinarie, scorbutu, furunculi è raffreddori.
Proprietà di caapeba
E pruprietà di a caapeba includenu e so proprietà diuretiche, emollienti, toniche, anti-reumatiche, antiinfiammatorie, febrifugali, anti-anemiche, lassative è sudore.
Cumu aduprà caapeba
Per usu terapeuticu, e foglie, radici, cortecce è semi di a caapeba sò aduprati.
- Tè per l'infezzione di e vie urinarie: Aghjunghje 30 grammi di Caapeba in 750 ml d'acqua bollente. Bei una tazza 3 volte à ghjornu.
- Cumpressi per prublemi di pelle: Grind the parts of the caapeba and boll. Poi mette nantu à e cumpresse o aduprate in bagni.
Effetti secundarii di a caapeba
L'effetti secundarii di a caapeba includenu nausea, vomitu, diarrea, còliche, frebba, mal di testa, allergie à a pelle è tremori.
Contraindicazioni per a caapeba
Caapeba hè contraindicatu per e donne incinte è chì allattanu.