Preservativu femminile: chì hè è cumu mette bè
Cuntenutu
- Cumu piazzà currettamente
- 5 errori più cumuni quandu si usa u preservativu femminile
- 1. Metti un preservativu dopu avè principiatu a relazione
- 2. Ùn verificate micca l'imballu prima di apre
- 3. Mettendu u preservativu in modu male
- 4. Ùn lasciate micca una parte di u preservativu fora
- 5. Ùn aduprate micca lubricante durante u rapportu sessuale
U preservativu femminile hè un metudu contraceptivu chì pò rimpiazzà a pillula contraccettiva, per prutegge da e gravidanze indesiderate, in più di prutegge da infezioni di trasmissione sessuale cum'è HPV, sifilide o HIV.
U preservativu femminile hè longu circa 15 centimetri è hè furmatu da 2 anelli di dimensioni diverse chì sò uniti inseme formendu una spezia di tubu. U latu di l'anellu più strettu di u preservativu, hè a parte chì deve esse in u vaginu, è hè chjosa, impedendu u passaghju di i spermi à l'utru, pruteggendu a donna da e secrezioni maschili.
Cumu piazzà currettamente
Per mette lu currettamente è ùn disturballu, devi:
- Tenendu un preservativu cù l'apertura falata;
- Stringhje à mezu à l'anellu più chjucu chì hè in altu, furmendu un '8' per intruducelu più faciule in a vagina;
- Sceglite una pusizione cunfortu, Chì pò esse accovacciata o cù una gamba piegata;
- Inserite l'anellu '8' drentu à u vaginu lascendu circa 3 cm fora.
Per caccià u preservativu, dopu à u rapportu sessuale, duvete tene è girà l'anellu più grande chì era fora di a vagina, per ùn lascià fora e secrezioni è poi tirà u preservativu. Dopu questu, hè impurtante attaccà un nodu à mezu à u preservativu è lampallu in a spazzatura.
Stu metudu hè bellu perchè in più di prevene a gravidanza, impedisce ancu a trasmissione di malatie. Tuttavia, per quelli chì cercanu solu di prevene a gravidanza ci sò altri metodi di contraccezione chì ponu esse aduprati. Vede i principali metudi contraccettivi, i so vantaghji è i so svantaghji.
Fighjate u video seguente è verificate in più dettu cumu aduprà u preservativu femminile currettamente:
5 errori più cumuni quandu si usa u preservativu femminile
Alcuni di l'errori più cumuni chì diminuenu l'efficacezza di i preservativi includenu:
1. Metti un preservativu dopu avè principiatu a relazione
U preservativu femminile pò esse piazzatu finu à 8 ore prima di u rapportu sessuale, tuttavia, parechje donne l'anu adupratu solu dopu avè iniziatu un cuntattu intimu, impedendu solu u cuntattu cù i sperma. Tuttavia, alcune infezioni cum'è l'herpes è l'HPV ponu esse trasmesse per a bocca.
Cosa da fà: mette u preservativu davanti à u cuntattu intimu o subitu dopu à l'iniziu di a relazione, evitendu u cuntattu direttu trà a bocca è u pene cù a vagina.
2. Ùn verificate micca l'imballu prima di apre
L'imballu di qualsiasi preservativu deve esse osservatu prima di l'usu per verificà i fori o danni chì puderebbenu compromettere a sicurezza di u metudu contraceptivu. Tuttavia, questu hè unu di i passi più facilmente trascurati in tuttu u prucessu di piazzamentu.
Cosa da fà: verificate tuttu u pacchettu prima di apre è verificate a data di scadenza.
3. Mettendu u preservativu in modu male
Ancu se hè faciule d'identificà u latu d'apertura di u preservativu, in alcune situazioni a donna pò esse cunfusa, finendu per introduce u preservativu femminile à l'inversu. Questu face chì l'apertura sia interna è u pene ùn pò entrà. In quessi casi, u pene pò passà trà u preservativu è a vagina, annullendu l'effettu desideratu.
Cosa da fà: osserva currettamente u latu d'apertura di u preservativu è inserisci solu l'anellu più chjucu, chì ùn hè micca apertu.
4. Ùn lasciate micca una parte di u preservativu fora
Dopu avè piazzatu u preservativu hè assai impurtante di lascià un pezzu fora chì questu permette à u preservativu di ùn spustassi è evita u cuntattu di u pene cù a vagina esterna. Cusì, quandu u preservativu hè spiazzatu pò fà chì u pene entre in cuntattu direttu cù a vagina, aumentendu u risicu di cuntene infezioni di trasmissione sessuale o di restà incinta.
Cosa da fà: dopu avè piazzatu u preservativu in a vagina, lasciate circa 3 cm fora per prutege a regione esterna.
5. Ùn aduprate micca lubricante durante u rapportu sessuale
U lubricante aiuta à riduce a frizione durante u cuntattu intimu, facilitendu a penetrazione. Quandu ùn ci hè abbastanza lubrificazione, u muvimentu di u pene pò creà assai attriti, chì ponu purtà à lacrime in u preservativu.
Cosa da fà: hè impurtante d'utilizà un lubricante adattu à basa d'acqua.