I comprimi di iodiu sò indicati per tutte e donne incinte
Cuntenutu
- Supplemento di iodu in gravidanza
- L'alimenti ricchi in iodu sò ancu indicati
- Valori ideali di Iodiu in gravidanza
A supplementazione di iodu in gravidanza hè impurtante per prevene l'abortioni o prublemi in u sviluppu di u zitellu cum'è u ritardu mentale. U iodiu hè un nutriente presente, soprattuttu in alghe è pesci, impurtante durante a gravidanza per assicurà a salute di u zitellu, in particulare in a furmazione di ormoni.
A quantità raccomandata di iodu in gravidanza hè di 200 à 250 mcg per ghjornu, equivalente à 1 pezzu di salmone, 1 tazza di latte, 1 ovu è 2 fette di furmagliu, chì hè, in generale, facilmente rializatu cù una dieta regulare. In Brasile, a carenza di iodu hè assai rara perchè u sale hè nurmalmente arricchitu di iodu, rendendu ancu più faciule per ghjunghje à e raccomandazioni di basa.
Supplemento di iodu in gravidanza
A supplementazione di iodu in gravidanza pò esse necessaria quandu i valori sò bassi è, in questu casu, hè abituale piglià pillette da 150 à 200 mcg di ioduru di potassiu ogni ghjornu. Inoltre, l'OMS hà indicatu chì ogni donna chì prova à incinta o chì hè dighjà incinta deve piglià un supplementu di iodu per prutege u zitellu.
A supplementazione deve esse prescritta da u duttore o nutrizionista è pò esse iniziata prima di cuncepimentu è hè necessaria per tutta a gravidanza è finu à chì l'alimentazione di u zitellu sia esclusivamente latte materno.
L'alimenti ricchi in iodu sò ancu indicati
L'alimenti cù iodu sò principalmente alimenti d'urigine marina, cum'è pesci, frutti di mare è crustacei.
U sali iodatu hè ancu unu di i modi principali di ingerimentu di iodu, tuttavia, a quantità di un cucchiainu à ghjornu ùn deve esse superata. Vede più esempi di alimenti ricchi in iodu.
Valori ideali di Iodiu in gravidanza
Per verificà se a quantità di iodu hè adatta in gravidanza, hè necessariu fà un test di urina è u iodu deve esse trà 150 è 249 mcg / L. Se u risultatu hè:
- Meno di 99 g / L, significa chì avete carenza di iodu.
- Intra mezu 100 U 299 g / L, sò i valori adatti di iodu.
- Più altu chì 300 g / L, ci hè un eccessu di iodu in u corpu.
I cambiamenti di iodu in u corpu di a mamma ponu ancu esse ligati à u malfunzionamentu di a tiroide, ancu durante a gravidanza è, dunque, i test di sangue sò generalmente fatti per verificà u funziunamentu di l'ormoni tiroidei. Per esempiu, a carenza di iodu hè una causa maiò di ipotiroïdismu, chì currisponde à a funzione tiroidea lenta. Per amparà di più nantu à l'ipotiroïdismu in gravidanza vedi: Ipotiroidisimu in gravidanza.