U sali pò impedisce di perdiri pesu?
Cuntenutu
U sale hè diventatu un cattivu nutrizionale maiò. In i Stati Uniti, a ricunniscenza massima di sodiu di ogni ghjornu hè di 1.500 - 2.300 mg (u limitu più bassu s'ellu avete a pressione alta o risichi di malatie cardiache, u limitu più altu s'è vo site sanu), ma secondu un studiu recente, a media americana. cunsuma circa 3,400 mg per ghjornu, è altre stime peg a nostra ingesta di ogni ghjornu à un livellu assai più altu - finu à 10,000 mg.
Prima di a mo carriera, aghju travagliatu in riabilitazione cardiaca, ma oghje, a maiò parte di i mo clienti di pratica privata sò atleti, è adulti relativamente sani chì cercanu di perdiri pesu, cusì quandu si tratta di sodiu, mi sò spessu dumandatu: veramente bisognu di attentu à questu?" A risposta hè sicuramente sì è ci sò duie ragioni perchè:
1) A cunnessione di sodiu / pesu. U ligame trà u sodiu è l'obesità hè trè volte. Prima, l'alimenti salati tendenu à aumentà a sete, è assai persone calmanu a sete cù e bevande ricche di calori. Un studiu hà stimatu chì, se a quantità di sodiu in a dieta di u zitellu mediu hè stata tagliata à a mità, u so cunsumu di zuccheru diminuite da circa duie à settimana. Dopu, u sale aumenta u gustu di l'alimenti è pò dunque incuragisce a manghjà eccessivamente, è infine, ci sò alcune ricerche animali per dimustrà chì una dieta ricca di sodiu pò influenzà l'attività di e cellule di grassu, rendenduli più grandi.
2) I risichi à cortu è à longu andà di eccessu. U fluidu hè attrattu da u sodiu cum'è un magnetu, allora quandu si piglia troppu, si conserva più acqua. Cortu-termine, questu significa gonfiore è gonfiore è à longu andà, u fluidu extra crea stress in u core, chì hà da travaglià più forte per pompà u fluidu in u vostru corpu. A carica di travagliu aghjuntu nantu à u core è a pressione nantu à i muri di l'arteria ponu dannà u sistema cardiovascolare è aumentà a pressione sanguigna. Sviluppà una pressione sanguigna alta (chì hè spessu chjamata assassina silenziosa perchè ùn hà micca sintomi) vi mette in più risicu di malatie cardiache, ictus, malatie renali è altre serie di prublemi di salute. I sperti stimanu chì a riduzzione di e nostre assunzioni di sodiu in i Stati Uniti à i livelli raccomandati puderia risultà in 11 milioni di casi menu di pressione alta ogni annu.
Linea di fondu: cum'è prufessiunale sanitariu, u mo focus hè di aiutà e persone à ghjunghje à i so scopi in modi chì li mantene ancu bè è prevenu e malatie croniche chì afflittavanu i so genitori o nanni. Riduce u sodiu hè un pezzu impurtante di quellu puzzle è per furtuna hè relativamente faciule. Circa u 70 per centu di u sodiu in a dieta americana hè di l'alimenti processati. Manghjendu cibi più freschi è interi, chì prumu continuamente in stu blog, taglierete automaticamente u vostru assunzione di sodiu.
Per esempiu, a settimana scorsa aghju publicatu ciò chì manghju per colazione. U pastu ch'e aghju manghjatu quella mattina (avena sana cù burru di noce è fragole fresche, cù u latte di soia organicu) cuntene solu 132 mg di sodiu, è l'insalata in 5 passi chì aghju bloggiatu annantu à pocu fà pocu menu di 300 mg (per paragone, una bassa a cena congelata calurica cuntene circa 700 mg è una tacchina di 6 "in u granu da i pacchetti Subway di più di 900 mg).
Atleti chì perdenu u sodiu in u so sudore anu bisognu di rimpiazzallu, ma l'alimenti trasfurmati ùn sò micca u megliu modu. Solu una cucchiara di livellu di sali marini cuntene 2.360 mg di sodiu. Dunque, indipendentemente da i vostri scopi (perdita di pesu, migliori prestazioni atletiche, debloating u vostru corpu, più energia ...), abbandunà i prudutti trasfurmati è ghjunghje à l'alimentu frescu hè u megliu fundamentu.
Avete un dente di sali seriu? Prestate attenzione à quantu sodiu pigliate? Per piacè, sparte i vostri penseri!
vede tutti i blog posts